konrad1f Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 wcześniej niczym nie jeździł tylko tyle co od czasu do czasu dałem mu cbr 900 i radził sobie cbr900 czy nawet srad to było by już przygięcie bo jak mu dam moją 900 to się boi mu przyłożyć :icon_question: :icon_question: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 :icon_question: :icon_question: boi się przyłożyć ale radzi sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 chodzi mu o to który ma lepszy but skoro to jedyne kryterium, wystarczy że przeczyta sobie tabelki z danymi technicznymi. nie potrzebuje porad jsz ps. nie bardzo rozumiem, co ma "but" wspólnego z przyspieszeniem w motocyklu Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Czyli jeździć nie potrafi :bigrazz: Ja bym brał VFR - na takich lajtowych jazdach odstawia wszystkie fazery, f3, a nawet 600 srada. Nie wiem co by było gdyby się ścigali na całego, ale w zwykłych jazdach moment i pojemność robią swoje. Jeśli chcesz mieć dalej kumpla, albo jeździj wolniej(niech kupi coś słabszego na początek) albo nie jeździj z nim wcale . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ok dam to kumplowi do przeczytania i dzięki wszystkim za posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja powiem tak , koles ktory jezdzi na codzien B 650 S , przejchal sie na kolesia R1 , wrocil blady i powiedzial " ku*wa , trzeba bylo mi powiedziec z to samo na kolo idzie z kazdego biegu ". Uwazam ze 500 ccm sa dla naprawde laikow i swiezakow po kursie , dla ktorych kursowy motór byl pierwszyn w zyciu dosiadanym , aa dla ludzi ktorzy chodzby jezdzili na Mz , czy zJawie , 600 ccm to podstawa . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja powiem tak , koles ktory jezdzi na codzien B 650 S , przejchal sie na kolesia R1 , wrocil blady i powiedzial " ku*wa , trzeba bylo mi powiedziec z to samo na kolo idzie z kazdego biegu ". Uwazam ze 500 ccm sa dla naprawde laikow i swiezakow po kursie , dla ktorych kursowy motór byl pierwszyn w zyciu dosiadanym , aa dla ludzi ktorzy chodzby jezdzili na Mz , czy zJawie , 600 ccm to podstawa . Dla tych którzy "jeździli" (a nie toczyli się po leśnych ścieżkach, albo na po piwo do sklepu)demoludami to 600 będzie ok. Tylko, że 600 są różne. Mogą mieć 50 i 130 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Znam gościa, który na drodze Transalpem robi jak chce ludzi na R1, z paroletnim stażem. Także liczy się technika droga młodzieży:) VFR to zacny moto, jak dla mnie lepsiejszy do wszelakich CBR z rodziny 600tek. Mowa o wszystkich VFR prócz V-teków:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Znam gościa, który na drodze Transalpem robi jak chce ludzi na R1, z paroletnim stażem. Chyba na drodze na pole z ziemniakami ;) Nigdy nie uwierze w cos takiego dopoki nie zobacze. Transalp kompletnie nie przyspiesza i prawie wogole nie skreca [w kategoriach sporta], wiec dla mnei to jest kompletnie nierealne. No chyba, ze ten paroletni staz to 5kkm w sezonie, a gosc na trampku jezdzi od dziecka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 znam ludzi co na banditach 600 tak popieprzają ze na trasie nie może ich gość na k1 1000 tl 1000r czy zx9r dojść owszem jak na ekspresówkę wpadają to pozamiatane ale na jednym pasie przy ruchu to już nie. nie ma reguły znam paru na szybkich sportowych maszynach i słabo z nimi na trasie. kumpel niech kupi srad 600 z ostatnich lat produkcji za ta kasę będzie miał ekstra sztukę i jeszcze może mu co kasy zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 chodzi mu o to który ma lepszy but ma na wydanie do 9tys pln Widzę że kolega musi być oblatany w moto jak kazał zapodać tak głupie pytanie.Tak trudno mu było spróbować jazdy na obu tych moto ?? Niech się lepiej porozgląda za gs500 czy jakąś 125ccm,może dłużej pożyje.. :bigrazz: Porównywanie obu modeli totalnie bez sensu,v4 to nie rzędówka a po gabarytach vfr wiadomo że nie jest jakimś sportowym bolidem i chyba normalne że bardziej nadaje się do turystyki niż ostrego buta jak to zwiesz... A porównywanie moto f3 z sradem 750 też trochę nie na miejscu..A jak ktoś dysponuje 9k to tak jak już wyżej napisali można mieć f4 lub vfr 800i jak ktoś gustuje w tych modelach..Ale jak kolega kolegi lubi tylko palnik i prostą a nie chce długo żyć to niech szuka zzr 1100 lub po szlifie xx/gsx 1300r/zx12.Wtedy będzie mistrzem prostej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 VFR - świetne moto :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 (edytowane) Trochę odgrzeję temat .. A może zamiast tak tylko o prędkości i "butach" .Ktoś by tak powiedział jakoś bardziej naukowo ,bo motocykle całkowicie inne zaczynając od silnika a kończąc na tylnym wachaczu , jakie są różnice między F3 /VFR który lepiej wypada w takim porównani Pozdrawiam :crossy: Edytowane 23 Grudnia 2010 przez MaciekTOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Trochę odgrzeję temat .. A może zamiast tak tylko o prędkości i "butach" .Ktoś by tak powiedział jakoś bardziej naukowo ,bo motocykle całkowicie inne zaczynając od silnika a kończąc na tylnym wachaczu , jakie są różnice między F3 /VFR który lepiej wypada w takim porównani Pozdrawiam :crossy: Jak Ci nie przeszkadza masa VFR to się nie zastanawiaj. Sam jeżdżę cbr f3, lekkie, fajne moto ale nie ma silnika VFRki. Zobrazuję to tak, przy normalnym nawijaniu kliloetrów na 100km/h na 6 biegu, żeby mieć takie same odejście jak VFR musisz zredukować do 4 a nawet do 3. pozdr Edytowane 4 Stycznia 2011 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 który lepiej wypada w takim porównaniu Zaden. Nie mozna powiedziec ze jeden jest lepszy od drugiego. Zalezy do czego bedziesz go uzywal. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.