ural_zgora Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 A co powiecie na to abym dal ta glowice do sprawdzenia tam gdzie sie tym zajmuja znam taki warsztat oni by mi ja zrobili na gotowo tylko bym kupil uszczelniacze? Warsztat w dzisiejszych czasach to pojecie wzgledne ... To by musialo byc zrobione zgodnie z normami z serwisowki, a nie tak zeby ladnie wygladalo... Jezeli tak to zrobia to OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) a czy da rade aby te pierscienie jeszcze zostawic? pojezdzi na tym? bedzie kopcil? Edytowane 2 Listopada 2010 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Podstawa do jakichkolwiek decyzji jest zrobienie pomiarow, najpierw zaworow i prowadnic, potem tlokow i srednic tulei cylindrowych. To trzeba zrobic w warsztacie przy pomocy srednicowek i mikrometrow, na oko nic nie mozna powiedziec. Pierscienie trzeba raczej wymienic, po przehonowaniu tulei moga miec za duze luzy na zamkach, a poprzednio nie trzymaly najlepiej. Czy mozesz zrobic zdjecia wnetrza tulei ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Adam.M-a możesz mi powiedzieć, jak w takich silnikach (to jednak japońska precyzja) wygląda owalizacja cylindra? Chodzi mi o to, czy samo honowanie tulei wystarczy? Pytam o twoje doświadczenia w tym zakresie, nie o ten konkretny przypadek. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 zrobilem zdjecia tuleji cylindrowych sciaglem pierscienie z 4 tloka ktory mial 12 barow kompresji na pierwszym piersciuniu luz 0.3mm na drugim 0.4 wedlug serwisowki graniczne jest 0.5 czyli juz duzo nie brakuje zdjecie tuleji tuleja tuleja luz pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 zrobilem zdjecia tuleji cylindrowych sciaglem pierscienie z 4 tloka ktory mial 12 barow kompresji na pierwszym piersciuniu luz 0.3mm na drugim 0.4 wedlug serwisowki graniczne jest 0.5 czyli juz duzo nie brakuje zdjecie tuleji tuleja tuleja luz pierscieni A może ten silnik kopcił na biało ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Przeciez to jest olejak to skad by sie tam miala wziac woda z chlodnicy. Kopcil i to mocno na niebiesko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 zrobilem zdjecia tuleji cylindrowych sciaglem pierscienie z 4 tloka ktory mial 12 barow kompresji na pierwszym piersciuniu luz 0.3mm na drugim 0.4 wedlug serwisowki graniczne jest 0.5 czyli juz duzo nie brakuje zdjecie tuleji tuleja tuleja luz pierscieni Gorsze kupy się widywało. Głowica pewnie mocno oberwała. Rzuć okiem w kanały wylotowe, pewno są nieźle obsrane nagarem a spod prowadnic zaworów widać tłuste ślady spływającego oleju. Tam tkwi problem. W końcu to Suzuki. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Tuleje troche za bardzo sie blyszcza jak dla mnie, co wskazuje na kiepskie dotarcie pierscieni, ale tez sadze ze glownym winowajca jest glowica. Wymienil bym pierscienie na nominal bez robienia szlifu tylko z honowaniem bez zbierania materialu z tulei i porzadnie dotarl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 macie jakies namiary gdzie takie pierscienie moge zakupic i jaki bylby koszt mniej wiecej uszczleniacze zaworowe zamowilem jutro juz moze beda rozbiore zawory i uzbroje glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 w suzuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) a dokaldniej moze jakas strona email to zadzownie czy napisze i sie spytam? Edytowane 3 Listopada 2010 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Przeciez to jest olejak to skad by sie tam miala wziac woda z chlodnicy. Kopcil i to mocno na niebiesko A czy ja napisałem coś na temat wody lub płynu chłodniczego? Ogarnij się trochę i pomyśl proszę. Niepotrzebnie rozbierałeś górę silnika i teraz dopiero rozpoczną się schody. np.:"macie jakies namiary gdzie takie pierscienie moge zakupic i jaki bylby koszt mniej wiecej uszczleniacze zaworowe zamowilem jutro juz moze beda rozbiore zawory i uzbroje glowice" czyżby pierścienie już przekroczyły granice tolerancji? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 A czy ja napisałem coś na temat wody lub płynu chłodniczego? Ogarnij się trochę i pomyśl proszę. Niepotrzebnie rozbierałeś górę silnika i teraz dopiero rozpoczną się schody. np.:"macie jakies namiary gdzie takie pierscienie moge zakupic i jaki bylby koszt mniej wiecej uszczleniacze zaworowe zamowilem jutro juz moze beda rozbiore zawory i uzbroje glowice" czyżby pierścienie już przekroczyły granice tolerancji? Mam wrazenie ze pan Piotr nie sledzil tematu od poczatku. Wczesniej pan pytal czy kopci na bialo ( odpisalem ze to olejak to niby jak mialby kopcic na bialo jak w nim plynu chlodzacego nie ma. Teraz sugestia ze niepotrzebnie rozebralem gore silnika to co mialem wobec pana zrobic? Zaczekac az sam przestanie kopcic, palil olej jak zly wiec trzeba cos z tym zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Mam wrazenie ze pan Piotr nie sledzil tematu od poczatku. Wczesniej pan pytal czy kopci na bialo ( odpisalem ze to olejak to niby jak mialby kopcic na bialo jak w nim plynu chlodzacego nie ma. Teraz sugestia ze niepotrzebnie rozebralem gore silnika to co mialem wobec pana zrobic? Zaczekac az sam przestanie kopcic, palil olej jak zly wiec trzeba cos z tym zrobic A nie wpadłeś na to że motocykl za dużo pali i nie chce się wkręcać na obroty? Może wystarczyło by zrobić porządny serwis gaźników i byłoby po kłopocie. 1 i 4 tłok są wyraźnie umyte w nieprzepalonej gorącej benzynie która spłukiwała olej z gładzi cylindrowej - dlatego kopcił. Ale co ja się będę wtrącał w poważne dyskusje? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.