rrobo Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ja się wybiorę w dolnośląskie, ale blizej kwietnia, niech się zielono zrobi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) To ja z innej beczki :cool: jakiś czas temu kupiłem po okazyjnej cenie kufry hepco becker alu exclusive, w ostatnim tygodniu kupiłem stelaże do nich i... dupa :banghead: kufry nie pasują do stelaża... jak to możliwe? Edytowane 26 Lutego 2014 przez bunio66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Cześć.Szukam użytkowników tego moto.Otóż od niedawna jestem posiadaczem właśnie rzeczonego sprzętu. Z racji aury niewiele jakdotąd pojeżdiłem. Czy to jest dobry motocykl na dłuższe przeloty ok 500km dziennie.I czy kontrola trakcji jest bardziej pomocna w pozycji 1 czy 2( zakładam asfalt)Generalni chodzi mi o opinię bardziej doświadczonych użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Kontrole ustaw na 1 najbardziej czuła, co do przelotów to wszystko zależy od twojej kondycji fizycznej i wytrzymałości tyłka... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Moto do wypraw jest idealny. Jak pisze Ilek kondycja pośladków ważna. :)) Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Do wypraw idealne jest ST1100 lub złote skrzydełko a nie jakieś tam funduro z nadwagą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 faktyczne spalanie powiedzmy przy przelotowej ok120,bo to co katalogto jedno ,a życie drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 500 km dziennie zrobisz bez żadnego problemu, moto łyka kilometry, spalanie przy 120/godz 5,5- 6l. kontrola trakcji na 1, dwójki rzadko używam. Często się bawię trybem sportowym, wtedy spalanko niestety rośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Do wypraw idealne jest ST1100 lub złote skrzydełko a nie jakieś tam funduro z nadwagą.Pozwól ze kazdy sam wybiera co lubi. Jeżdzę trochę turystycznie czaSem trzeba zjechać i wtedy jest niezastąpiona po szutrach Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralf Dragon Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) Madafaka to według Ciebie zastanawiając się nad wyborem to nie 1200 XTZ powinieniem szukać a np. VFR 1300?Nie powiem fajny ale wiesz u każdego to kwestia tego po co mu motocykl, pojedz motocyklem do azji i weż swoje ST zobaczymy jak długo i jak daleko zajedziesz zanim połamiesz wszystkie te jakże wspaniałe elementy nadwozia.. Ja kupuję własnie Swój pierwszy prawdziwy moto i wybór z kilku typów maszyn od razu powędrował do Touring Enduro.Potem było trudniej bo pojechałem do salonu i jak zobaczyłem Super Tenere zakochałem się w niej, ale postanowiłem zobaczyć i w miarę możliwości przetestowaćjak najwięcej takich maszyn, żeby wybór był najlepszy z możliwych, Nie ważne czy BMW czy KTM czy Triumph czy Transalp czy Tenera czy DL za każdym razem wzrok wracał do katalogu z Super Tenerą . Niestety warunki finansowe nie pozwolą mi kupić maszyny nowej dlatego jeżeli słyszeliście o jakiejś pewnej sztuce prosze o informację pod [email protected] lub pod 661472230 za każą pomoc odwdzięcze się na spotkaniu Pozdrawiam wszystkich którzy jak ja realizują marzenia, setek kilometrów i niejednego wspaniałego miejsca w pamięci, tysiąca wspólnych wypraw Edytowane 8 Marca 2014 przez Ralf Dragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 miód na serce że ludzie obyci w temacie chwala Tereskę.Przestudiowałem pół internetu i całą dostępna prasę nim zdecydowałemmiędzy BMW R 1200 Adventure ,a XT1200Z. Tym pierwszym miałem możliwość trochę polatać i straszniedenerwowały mnie te drżące zegary. Yamahay przed zakupem nawet nie widziałem na żywo ( pierwszy raz jak mi ją dostarczono pod dom).Przeraziłem się trochę wielkością sprzętu no ale juz kupiona. Przyznam szczerze ,że prowadzi się Terskę zdecydowanie łatwiejod VN900 custom,który to miałem i zresztą mam,ale to taka bulwarówka do 100km.Jeszcze tylko pytanko czy wpływ na powiedzmy trudną jazdę Kawą może mieć szeroka ( avon 230) tylna guma?500 km dziennie zrobisz bez żadnego problemu, moto łyka kilometry, spalanie przy 120/godz 5,5- 6l. kontrola trakcji na 1, dwójki rzadko używam. Często się bawię trybem sportowym, wtedy spalanko niestety rośnie. Bardzo dzięki . A czy naprawdę jest aż tak duża różnica między T ,a S. Na razie tego drugiego nie używałem bo turing w zupełności mnie zadowalazresztą natrzaskałem do tej pory 40km także .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 miód na serce że ludzie obyci w temacie chwala Tereskę.Przestudiowałem pół internetu i całą dostępna prasę nim zdecydowałemmiędzy BMW R 1200 Adventure ,a XT1200Z. Tym pierwszym miałem możliwość trochę polatać i straszniedenerwowały mnie te drżące zegary. Yamahay przed zakupem nawet nie widziałem na żywo ( pierwszy raz jak mi ją dostarczono pod dom).Przeraziłem się trochę wielkością sprzętu no ale juz kupiona. Przyznam szczerze ,że prowadzi się Terskę zdecydowanie łatwiejod VN900 custom,który to miałem i zresztą mam,ale to taka bulwarówka do 100km.Jeszcze tylko pytanko czy wpływ na powiedzmy trudną jazdę Kawą może mieć szeroka ( avon 230) tylna guma? Bardzo dzięki . A czy naprawdę jest aż tak duża różnica między T ,a S. Na razie tego drugiego nie używałem bo turing w zupełności mnie zadowalazresztą natrzaskałem do tej pory 40km także .... miód na serce że ludzie obyci w temacie chwala Tereskę.Przestudiowałem pół internetu i całą dostępna prasę nim zdecydowałemmiędzy BMW R 1200 Adventure ,a XT1200Z. Tym pierwszym miałem możliwość trochę polatać i straszniedenerwowały mnie te drżące zegary. Yamahay przed zakupem nawet nie widziałem na żywo ( pierwszy raz jak mi ją dostarczono pod dom).Przeraziłem się trochę wielkością sprzętu no ale juz kupiona. Przyznam szczerze ,że prowadzi się Terskę zdecydowanie łatwiejod VN900 custom,który to miałem i zresztą mam,ale to taka bulwarówka do 100km.Jeszcze tylko pytanko czy wpływ na powiedzmy trudną jazdę Kawą może mieć szeroka ( avon 230) tylna guma? Czy duża ?? Hm dla mnie mocno odczuwalna Bardzo dzięki . A czy naprawdę jest aż tak duża różnica między T ,a S. Na razie tego drugiego nie używałem bo turing w zupełności mnie zadowalazresztą natrzaskałem do tej pory 40km także .... Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Właściciele teres, GS-ów, Tigerów to tak naprawdę ofiary losu, wróć ofiary współczesnego, socjotechnicznego marketingu. Wmówiono nam, że potrzebujemy motocykli, które tak naprawdę do niczego się nie nadają z prostej przyczyny, że ich analogowi poprzednicy byli po prostu lepsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 OK. A Ty jakim sprzętem się poruszasz,jeżeli nie tajemnica oczywiscie Właściciele teres, GS-ów, Tigerów to tak naprawdę ofiary losu, wróć ofiary współczesnego, socjotechnicznego marketingu. Wmówiono nam, że potrzebujemy motocykli, które tak naprawdę do niczego się nie nadają z prostej przyczyny, że ich analogowi poprzednicy byli po prostu lepsi. miód na serce że ludzie obyci w temacie chwala Tereskę.Przestudiowałem pół internetu i całą dostępna prasę nim zdecydowałemmiędzy BMW R 1200 Adventure ,a XT1200Z. Tym pierwszym miałem możliwość trochę polatać i straszniedenerwowały mnie te drżące zegary. Yamahay przed zakupem nawet nie widziałem na żywo ( pierwszy raz jak mi ją dostarczono pod dom).Przeraziłem się trochę wielkością sprzętu no ale juz kupiona. Przyznam szczerze ,że prowadzi się Terskę zdecydowanie łatwiejod VN900 custom,który to miałem i zresztą mam,ale to taka bulwarówka do 100km.Jeszcze tylko pytanko czy wpływ na powiedzmy trudną jazdę Kawą może mieć szeroka ( avon 230) tylna guma?Bardzo dzięki . A czy naprawdę jest aż tak duża różnica między T ,a S. Na razie tego drugiego nie używałem bo turing w zupełności mnie zadowalazresztą natrzaskałem do tej pory 40km także .... miód na serce że ludzie obyci w temacie chwala Tereskę.Przestudiowałem pół internetu i całą dostępna prasę nim zdecydowałemmiędzy BMW R 1200 Adventure ,a XT1200Z. Tym pierwszym miałem możliwość trochę polatać i straszniedenerwowały mnie te drżące zegary. Yamahay przed zakupem nawet nie widziałem na żywo ( pierwszy raz jak mi ją dostarczono pod dom).Przeraziłem się trochę wielkością sprzętu no ale juz kupiona. Przyznam szczerze ,że prowadzi się Terskę zdecydowanie łatwiejod VN900 custom,który to miałem i zresztą mam,ale to taka bulwarówka do 100km.Jeszcze tylko pytanko czy wpływ na powiedzmy trudną jazdę Kawą może mieć szeroka ( avon 230) tylna guma?Czy duża ?? Hm dla mnie mocno odczuwalnaBardzo dzięki . A czy naprawdę jest aż tak duża różnica między T ,a S. Na razie tego drugiego nie używałem bo turing w zupełności mnie zadowalazresztą natrzaskałem do tej pory 40km także .... generalnie Tereska jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Właściciele teres, GS-ów, Tigerów to tak naprawdę ofiary losu, wróć ofiary współczesnego, socjotechnicznego marketingu. Wmówiono nam, że potrzebujemy motocykli, które tak naprawdę do niczego się nie nadają z prostej przyczyny, że ich analogowi poprzednicy byli po prostu lepsi. Masz prawo uważać ze poprzednicy byli lepsi jednak nie zgodzę sie ze dzisiejsze sie nie nadają do niczego. Mam dwie maszyny. Druga to Honda z 1978 roku. Kocham je obie. Każda za cos innego. Jednak to nie miejsce na taka dyskusje Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.