Jump to content

Kto jezdzi nowa Super Tenere XTZ 1200


ilek
 Share

Recommended Posts

jonah, bierz AirFlow, nawet jak by miala nie pasowac to tylko pleksa i mozna nawiercic nowe otwory, ale wydaje mi sie ze bedzie pasowac, bo w nowej teresce jest dolozona regulacja na stare mocowanie.

 

Ja caly czas juz 4 lata jezdze z AF na Tenere i wczesniej przez dwa na DL1000 i jestem mega zadowolony, bo jest poprostu bezkonkurencyjna.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Coś wątek wygasł :( Wiem, że idzie zima, ale żeby nikt nic nie majstrował przy Tereskach....

Przy okazji: WITAM WSZYSTKICH !!! johny34 napisz jak tam twoje moto. Ciekawy jestem pierwszego roku produkcji, jaki przebieg itp... Ja wziąłem nówke sztuke rocznik 2013. Kupiłem sprzęta w końcu 2014 roku. Jeżdziłem dwa sezony czyli 2015 i 2016 przebieg 27000 . przy około 16000 pojawiły się problemy z odpaleniem tereski . Po dwóch wizytach w serwisie wymienili pompę paliwa i problem się skończył ale pojawił się następny. Od ostatniej wymiany oleju 8000 km ubyło około litra po telefonie do serwisu dowiedziałem się iż moja Terenia obięta jest akcją serwisową wymiany pierścieni [nie informują użytkowników trzeba samemu zgłosić] na dniach wiozę sprzęta ma "przeszczep" zobaczymy co będzie dalej? Poza tymi małymi problemami "związek" nasz jest bardzo udany.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Shaker :)

Moja Tereska jest z 2010 roku, przebieg 60 000 km i jak na razie spokój, mam ja od jesieni więc jeszcze nie zdążyłem dużo poganiać ( około 1000 km). Ale w maju mamy wyprawę w Alpy - 3500 km to się rozrusza :) . Wcześniej o ile tylko pogoda dopisze też postaram się ją przegonić. Z tego co widzę w książce był to model bezawaryjny.

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Test poniżej: http://www.motocykl-online.pl/testy/YAMAHA-XT-1200-Z-Super-Tenere-Super-enduro,8173,1

Tragedii nie ma ale jednak coś tam nam wyszło. Przeczytajcie proszę.

 

"Co wykazał długi dystans

Super Ténéré, na dystansie 50 127 km, sprawowała się świetnie. Niemniej nie uniknęła jednej z napraw gwarancyjnych, o których wyżej: gdy na liczniku miała 38 794 km wymieniono w niej napinacz łańcucha rozrządu. Przy okazji dostała nowe świece – stare były zupełnie skorodowane. Wcześniej, przy stanie zegara 12 653 km, konieczne okazało się odpowietrzenie układu uruchamiania sprzęgła. Z kolei przy 22 521 km trzeba było zmienić tarcze sprzęgła. Oprócz tego wymienialiśmy tylko opony (przebieg 8125 km – obie, 14 370 km – tylna, 22 367 km – obie, 33 410 km – obie i 47 235 km – obie) oraz klocki hamulcowe (przebieg 22 505 km – tylne i 42 450 km – przednie).

"

Tarcze sprzegła jakoś wcześnie padła no ale nie wiemy jak to było eksploatowane

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć,

Pytanko o zasilanie gadżetów typu manetki\GPS itp. Pewnie wielu z Was podpinało się przez przekaźnik 12V ? Ja też chcę tak zrobić i w tym celu brakuje mi tylko "sprawdzonego" miejsca do złapania sygnału 12V po stacyjce.

Gdzie się wpinacie ? (nie licząc akumulatora + i -), może jest jakaś sprawdzona wolna wtyczka ?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Witam wszystkich użytkowników ST 1200XTZ. Ja nawinąłem prawie 100 tyś. km przez 4 sezony. Moto bezawaryjne i bezstresowe. Polecam, szerokości!

 

Cześć Mariósz

Dużo jeżdzisz więc masz duże doswiadczenie. Opony mnie interesują. Ja po oryginalnych założyłem kostke tkc 80 oba kpl oceniam pozytywnie

teraz jeżdżę na anake 2 i na mokrym łapie uślizgi na poprzednich 2 kpl to mi się nie zdarzało. Może doradzisz dobre opony enduro na mokry asfalt te oryginalne nie bardzo mi się podobają

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam, ja od kwietnia tego roku do teraz-październik przejechałem moją tereską 18500 km. Po tym przebiegu wymieniłem fabryczne gumy na tkc 70 przód i tył. Mam nadzieję, że również tyle km zrobie. Tamte się zużyły i wyząbkowały.

Szerokości!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Witam wszystkich na forum , latam na R1200RT lecz szukam motocykla, który zastąpił by obecne BMW , rozważałem K1600GTL lecz coraz bardziej się waham i rozglądam za czymś innym. Mam 195cm wzrostu i szukam czegoś na czym wygodnie było by mi dane uprawiać turystykę motocyglową po Europie. Czy ST nie byłby za małym motocyklem dla mnie ?

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich na forum , latam na R1200RT lecz szukam motocykla, który zastąpił by obecne BMW , rozważałem K1600GTL lecz coraz bardziej się waham i rozglądam za czymś innym. Mam 195cm wzrostu i szukam czegoś na czym wygodnie było by mi dane uprawiać turystykę motocyglową po Europie. Czy ST nie byłby za małym motocyklem dla mnie ?

 

Ciezko bedzie Ci sie przesiasc z kanapy na koze. Zapatrujac sie na GTL to z Yamahy raczej FJR.

Natomiast gdybys sie jednak zdecydowal, a uszczuplenie komfortu nie bedzie stanowilo problemu, to bedziesz zadowolony.

W XT1200 jest wiecej miejsca za kierownica niz w GSA1200, Osobiscie znam chlopaka ktory ma blisko 2 metry i jezdzi na Tenere, a z tego co widac jest mu z nia bardzo dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Coraz słabiej mnie do GTL'a ciągnie bo jak źle kupię to mnie z torbami puści więc obawy mam spore, do obecnego RT jak w ASO zapytałem ile by mnie wymiana sprzęgła kosztowała to mi zaśpiewali, że 4 tysiące muszę mieć co najmniej , nie ukrywam że kolana mi się lekko zgieły.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...