Skocz do zawartości

Accountant72

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    GS 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Małopolska

Osiągnięcia Accountant72

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Test poniżej: http://www.motocykl-online.pl/testy/YAMAHA-XT-1200-Z-Super-Tenere-Super-enduro,8173,1 Tragedii nie ma ale jednak coś tam nam wyszło. Przeczytajcie proszę. "Co wykazał długi dystans Super Ténéré, na dystansie 50 127 km, sprawowała się świetnie. Niemniej nie uniknęła jednej z napraw gwarancyjnych, o których wyżej: gdy na liczniku miała 38 794 km wymieniono w niej napinacz łańcucha rozrządu. Przy okazji dostała nowe świece – stare były zupełnie skorodowane. Wcześniej, przy stanie zegara 12 653 km, konieczne okazało się odpowietrzenie układu uruchamiania sprzęgła. Z kolei przy 22 521 km trzeba było zmienić tarcze sprzęgła. Oprócz tego wymienialiśmy tylko opony (przebieg 8125 km – obie, 14 370 km – tylna, 22 367 km – obie, 33 410 km – obie i 47 235 km – obie) oraz klocki hamulcowe (przebieg 22 505 km – tylne i 42 450 km – przednie). " Tarcze sprzegła jakoś wcześnie padła no ale nie wiemy jak to było eksploatowane
  2. Cześć! Do kolegi, który szuka moto po suzuki VS. Jeżeli nie jesteś fanatykiem konkretnej marki to GS 1200 lub Tereska. Jeżdżę z kolegą, który od 20 lat związany jest z Yamahą a od 4 z Tereską. Ja sam ma od 12 lat GS 1200 (przejechane ok. 100 tys.km). Obaj przejechaliśmy razem kupę km i zawsze polecilibyśmy te dwa motocykle. Ja bardziej GS :biggrin: kolega Tereskę. Oba sprzęty są naprawdę ok. !!!, co do KTM-a, czy Trampka nie mam zdania, ponieważ nie jeździłem. Moja wiedza pochodzi wyłączenie z internetu lub od innych użytkowników. Jak to mówi klasyk "nie wiem, nie znam się, nie pomogę" Na Teresce dzięki uprzejmości mojego kolegi pośmigałem co nie co. Nie jest tak, że jeden motor jest lepszy od drugiego. To są 2 trochę inne motocykle. Niemniej jednak zostały stworzone do podróżowania bo drogach różnej kategorii odśnieżania - bardzo wygodne. Po drugie to kwestia gustu - jednemu podoba się GS drugiemu Teresa. Po trzecie jeden i drugi motocykl miały różne problemy techniczne - jakie wystarczy pogrzebać po tym forum lub forum bmw. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu! Szczęśliwego Nowego Roku!!!
  3. No bieda, bieda. Byłem w ubiegłym tygodniu w Katowicach z zapytaniem o możliwość jazdy testowej z Teresce z 2015. Panowie rozkładają ręce .... i psioczą na Yamaha Polska. Ciekawe kto tam jest dyrektorem handlowym\marketingowym??? i czy czytam w wolnych chwilach takie wątki jak ten....
  4. Na szczęści nie wybieram się w dzikie stepy Akermańskie a do tego co potrzebuję czyli jazdy po krętych, podrzędnych, dziurawych drogach znakomicie się nadaje GS czy Tereska (która też za lekka nie jest ;)) W ubiegłym roku w Kobylanach (Dolinki Krakowskie) byliśmy na przeglądzie filmów z wypraw motocyklowych - bardzo fajna impreza. Poznaliśmy tam małżeństwo moto turystów www.radiator-mototurystyka.pl którzy jeżdżą naprawdę dużo i to w różnym terenie na gs 1150 (- b. ciężki ake dają radę.) Zgadzam się z Toba, że te motocykle (GS, Tenera) nie są do jazdy enduro ale wygodnego podróżowania po najlepiej utwardzonych bezdrożach. Pozdrawiam
  5. Czy ja wiem czy tylko za legendę. Zgadzam się z Tobą Marcin, ze jest wielu kasiastych ludzi, których stać na wymianę moto nawet co rok ale "kto bogatemu zabroni". Dla mających mniej kasy daje to możliwość odkupu fajnych egzemplarzy za bardziej przystępne pieniądze :biggrin:. Ja też miałem okazje jeździć różnymi dużymi enduro i tylko Tenera zrobiła na mnie naprawdę pozytywne wrażenie ale to oczywiście subiektywne odczucia. Nie jestem fanatykiem żadnej marki. O sprzedaż GS w B Białej można zapytać - na pewno od kilku lat utrzymuje się na poziomie 70-100 motocykli\rok. Nie jest to efekt wymiany "olejaków" na "wodniaki". Jestem klientem serwisu w Bielsku od 2004 roku i sam spotkałem ludzi, którzy mieli nalatane grubo ponad 200 tkm na gs-ach jeżdżąc na prawdę w b. dzikie tereny - i to są fakty. Te sprzęty też się psują ale eksploatowane są często w ekstremalnych warunkach. Z resztą każdy ma dostęp do youtube - można pooglądać filmu z różnych wypraw. Tenery też są wszędobylskie i kręcą się po całym świecie ale mimo to stosunkowo słabo się sprzedają. Yamaha powinna zweryfikować swój marketing. Mając b. dobry motocykl nie potrafi skutecznie przekonać klientów. Takie jest moje zdanie. Ale to forum Tereski i nadal zachęcam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami z użytkowania swoich Teresek. Kto ma największy przebieg? Ile maszyn jest zarejestrowanych w Polsce? Pozdrawiam i szerokości - zapowiada się fajny weekend!!!
  6. Ha! Ja od 2004 roku jeżdżę GS 1200 (aktualnie drugim) ale trzy lata temu zainteresowałem się Teresą. Uważam, ze jest to jedyne moto na które mógłbym zamienić "cycatą Niemkę". Gdy jednak chciałem pojeździć tą maszyną okazało się to nie możliwe! Była jedna testówka w całej sieci i musiałbym jechać do W-wy. Wtrąciłem więc swoje "5" gorszy w tym wątku - szukając jakieś informacji od użytkowników - i tak się zaczęło. Na szczęści mój znajomy piszący na tym forum jako WolnyNick nabył prawie roczny egz. Teresy i dał mi pojeździć. Nawinąłem ogólnie kilkset km. Tyle moich doświadczeń. Jeździmy jednak wspólnie i na co dzień wymieniamy się doświadczeniami z użytkowania obu modeli tj. GS i Teresy. Każdy ma plusy i minusy ale generalnie obie maszyny są ok. Można się czepiać lepszej jakości materiałów, oplotów stalowych hamulców w GS ale Tenera daje radę. Myślę, że następna po obecnym GS z 2010 roku, którym mam nawinięte 50 tkm będzie Tereska! Wracajac do Twojej wypowiedzi - to nie cena! GS sprzedaje się w samym salonie w B Bieałej ok 100 egz rocznie a jest droży. To doskonały marketing Niemców w tym segmencie lub całkowity jego brak w przypadku Yamahy - temat do obgadania na oddzielny wątek.
  7. Panowie co do forum to myślę, że po prostu jest jeszcze stosunkowo niewielu posiadaczy Tereski stąd tak "niemrawo" to wszystko idzie. Kto wie ile Teresek jest zarejestrowanych w Polsce? 50?100?200? może więcej?
  8. Hej! Dodam tylko, że WolnyNick porównuje do Tereski GS a nie GL 1600 a to duża różnica... Szkoda, że nie do końca zademonstrował wymianę tylnego w normalnym tempie. Trochę się "mordował" z jego wyciągnięciem. Jak to skomentuje WolnyNick?
  9. Hej! Pogratulował nowego sprzęta!!! Nie wiedziałem jednak, że nie ma centralnej stopki i uchwytów dla pasażera... i że trzeba zapłacić za to jak za zboże. Ktoś tu mówił, że bmw jest drogie...
  10. Witam! Panowie cieszę się, że wątek który jakoś "uruchomiłem" zaczyna żyć!!! Co do kufrów to fajną ofertę ma "pancernik" www.kufryalu.pl Podajcie jeszcze proszę jakie przebiegi macie nawinięte na swoich Teresach!
  11. Cześć Nowicjusz! Kolega z GSika życzy Ci następnych 50 tys. km bezawaryjnej i bezwypadkowej jazdy!!!. Wady o których piszesz jakobym wyciągnął je z czapki to nic innego jak podsumowanie wypowiedzi użytkowników tego wątku na forum - zachęcam do lektury. Nic od siebie nie dodałem ponieważ Tereską przejechałem w sumie tylko ok.700 km dzięki uprzejmości mojego przyjaciela również piszącego na tym forum "WolnyNick". Nawet tak niewiele wystarczyło abym polubił ten motocykl. Co do serwisu to każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Wiem jednak, że jak kolega potrzebował przednią lampę co servis podał taką cenę, że do GS-a były 2. Można sprawdzić. Dzięki za info w sprawie szprych. Tak na marginesie ja na GSsikach (2 szt.) nawinąłem już 100 tys. km :biggrin: Pozdrawiam
  12. No pięknie napisane! Krótko, zwięźle i na temat!. Czekamy na następne opinie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...