Skocz do zawartości

osu!

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    XT1200Z
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3699422

Osiągnięcia osu!

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. bunio66....bo miałes wsparcie z samej centrali Yamahy.....! Juz zapomniałes, że mi piwo wisisz...! :rolleyes: mocno sugeruje opowiedzieć calą historię Dyrektorowi technicznemu Yamahy (Piotr Piszcz) wysyłając na adres: [email protected]ślę ze może Ci pomóc... Powodzenia!
  2. a ja ostatnio podpatrzylem u jednego z forumowych kolegów i nie wyglądało to idealnie...jak kolega wspomnial, po myciu myjka ciśnieniową i jazdach w pełnym w sloneczku na poludniu Europy, ow naklejki ochronne sie pokruszyly i popekaly... :sad: a probowaliście już może odstawiać/podnosić lusterka? znalazłem coś takiego za rozsądne pieniądze: https://www.moto-akcesoria.pl/lusterka/2992-przedluzka-rozstawu-lusterek-louis.html Ale w serwisowce nie podają jaki jest gwint naszych lusterek...sklep podaje, że akcesoryjny adapter jest na M10 - jest szansa ze bedzie pasować?
  3. Chlopaki, a trenował ktoś z Was takie naklejki ochronne na bak? http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx?view=accessories&partcode=23P-F41D0-V0-00&year=2015 Chodzi o to, że dostalem je w prezencie...ale jak patrze na nie (wyglada na jakiś rodzaj gęstej pianki podklejoną warstwą kleju) to moja wyobraźnia mi zaraz podpowiada, że z pewnością łatwo musi być to zadrzec, odkruszyc, rownież procesy starzenia swoje zrobią itd. A potem weź to zdejmij z baku i to jeszcze gdy lakier mam szary mat... :-( Ktoś ma z tym jakieś doświadczenia??? Nie wiem czy nie lepiej po prostu znaleźć coś w necie co byloby podobne w wykonaniu do klasycznych tank padow....
  4. sprawdzałem manuala z mocowaniem centralnej stopki Hepco & Becker i wygląda na bajecznie prostą :cool: To czego obawiałbym się przy gmolach, że trzeba gdzies coś zdjąć by założyć gmole...a ja nie mam klucza dynamometrycznego :sad: Ale skoro mówisz ze to takie proste i samemu można ogarnać mając standardowe klucze to mi pasi - jak macie sprawdzony sklep z tymi gmolami to po proszę :biggrin:
  5. chlopaki, a próbowal ktoś zainstalować u siebie centralną stopkę Hepco&Becker....? Jak to sie spisuje? Można ją samemu zamontować...? A do właścicieli gmoli Heed - trzeba dawać do warsztatu czy idzie to samemu ogarnac...? :) Pytanie z innej beczki - w XT1200Z pod kanapą jest kabelek zakończony gniazdem żeńskim jak pamietam - czy to jest przypadkiem do grzanych manetek akcesoryjnych (Yamahy) przygotowane...? Dzięki za pomoc ;)
  6. ...tematu nie rozkminialem ale intuicja automatyka podpowiada mi, że zeby takie zdarzenie bylo "odnotowane" przez komputer to przynajmniej sam komputer musi byc zasilany (zależnie od typu czujnika to sam czujnik tez, chyba, że pasywny to nie). A jeżeli tak, to podczas serwisu, gdy stacyjka w pozycji Off to raczej komp sobie śpi grzecznie ;) Ale w wolnej chwili wieczorem moge rzucić okiem w schematy elektryczne serwisowki... A co do serwisu - zgadzam sie ze trzeba "trzymac ze reke" swoja wybranke....ja podczas calego serwisu po pierwszym tysiacu uczestniczylem...nie wiem jak dlugo trwa dlugi serwis i czy nie jest w dniach rozciagniety ale tez bym chcial byc...
  7. To jakby co: we wdzydzach Kiszewskich macie wieze widokową na jeziorko i okolice - nie pomińcie tej atrakcji (lezy na terenie PTTK i tam tez mają tawerne). Jakbyscie chcieli zjeść coś na tym tarasie widokowym restauracji Hotelu Gołuń to fajnym rozwiazaniem na tą nie-pogode byłaby u nich zupka krewetkowo-kurczakowa (tylko brac z pieczywkiem ;-) ). A w Kościerzynie na rondzie (wylotowym na Wdzydze) macie Kurczaki z rożna jak zakimś chodzą...kurczaki niby po rewolucji Gesslerowej choć nigdy tam nie jadłem :-) Pogoda bedzie pochmurna ale za to brak deszczu! Chyba faktycznie bedzie najlatwiej zamowic i przymierzyc....jak nie bedzie pasowac to zostawie w sklepie :cool:
  8. nie wiem w jakie dokładnie rejony się wybieracie ale polecam wybrać się do Koscierzyny a z Koscierzyny jest fajna traska do Wdzydz Kiszewskich a z Wdzydz polecam wybrać się kilka kilometrow do Gołunia a tam jest hotel z restauracja na samej gorze z tarasem a tam widok na jeziorko..moje rewiry także wiem co dobre :biggrin: Pytanko kompletnie z innej beczki - czy ktoś probował czy poniższy tankbag pasuje kształtem do zbiornika Super Teresek...? http://www.moto-akcesoria.pl/torba-na-bak-sw--motech-quick-lock-evo-gs-16--22-l,p,55004 GS ma chyba troszke bardziej ostrą krawędź zbiornika z tego co widze...
  9. Jako ze niedługo będę stał przed koniecznością przeglądu po 1000km jestem ciekaw Waszych opinii odnośnie autoryzowanych serwisów Yamaha w Bydgoszczy, Toruniu i Olsztyni - najbliższe mnie.. ;) Jest jakiś serwis który zasługuje na szczególne zainteresowanie...taki któremu można zaufac, którego pracownicy posiadają kwalifikacje, wiedze...? Nawet jeżeli czegoś nie naprawią to przynajmniej nie spierniczą/pogorszą :banghead: (niestety w przypadku mojego auta to tylko wszystko psuli aż milo... :mad:) Nie chce oddac moto w rece jakichś partaczy! jestem świadomy istnienia serwisu w Gdańsku i swiadomie go nie wymieniłem :biggrin: Proszę o Wasze spostrzeżenia - wszystko na wagę złota :excl: :rolleyes: Z góry dziękuję
  10. Dokładnie....!...offtopic goni offtopic...znaczy sie tu jest jeden duzy worek różnych wątków i dedykowane forum z oddzielnymi tematami, działami, itd. by rozwiązało temat...once for all :rolleyes: Z drugiej strony mała podpowiedź - wooosiu, czemu kolor tła na tamtej stronce jak taki nie dla ludzi....?!...za oczo...ebny :sad: Nie sprzyja przesiadywaniu na forum... :wink: Obiema rekoma podpisuje sie pod inicjatywą...
  11. Dla zastanawiajacych sie nad ew. ożenkiem z Super Tereską podaje porównanie pomiędzy wersją do 2013 roku (wartości w nawiasach) a wersją po modyfikacjach/lifcie czyli od 2014 roku ale ta ZE czyli o 14kg cięższa od wersji bez regulacji elektrycznej zawieszenia: przyspieszenie 0-100 km / h3,7 (3.7) s 0-140 km / h6,7 (6.5) s 0-200 km / h17,8 (20,7) s 0-100 km / h4,6 (4.5) s 100-140 km / h5,1 (5.0) s 140-180 km / h6,1 (6.8) s wykresy mocy i momentu oraz inne dane w poniższym artykule (niestety w pogańsjkim jezyku): http://www.motorradonline.de/einzeltest/fahrbericht-yamaha-xt-1200-ze-super-tnr-technische-daten/526330?seite=3 Może się przydać niektórym...ja tez szukalem wszedzie by cokolwiek sensownego sie dowiedziec podczas wybierania wybranki mego serca. :biggrin: PS. jak coś to rozkminilem wszystkie roznice pomiędzy wersją do 2013 i od 2014 oraz różnice pomiędzy wersja po 2014 XT1200Z oraz XT1200ZE...ale nie było łatwo :wink:
  12. Moim zdaniem warto by było stworzyć forum z prawdziwego zdarzenia (dedykowanego) jakich dorobily się inne motocykle. :cool: A tak z innej beczki - wiem, że wielu skrytykuje amatorskie kufry ale ja w ciezki teren nie bede jezdzil... Pomozcie fachowcy - zastanawiam się nad dwoma firmami i produktami (poki co chce kupic topcase bo na boczne mnie nie stac, ale wiadomo, że jak juz wybiore topcase to reszte musze juz wybrac teraz): Givi TRK52N (52 litry, plus boczne 2x37litrow): http://motorshop24.pl/pl/kufry/1626-kuf ... nokey.html Hepco&Becker Junior 55 TC (55 litrow, plus boczne 2x40litrow): http://motopodroznik.pl/p/112/276/kufer ... elaze.html Givi może i ciut ładniejszy i bardziej pasujący do typu moto ale Hepco (seria Junior) firma przeze mnie sprawdzona w naprawdę ciężkim boju (heavy duty, zamknięty licznik w poprzednim moto bez zadnych turbulencji, dalo rade dorobić dodatkowe uszy na worek marynarski który kladlem na gore i nic sie nie ryplo nawet ze stelażem choć może dlatego ze był starego typu - stalowe prety a nie kawalek blach plastyku jak teraz, ale ciężary woziliśmy naprawdę mega). No i przezył 60metrowego szlifa nieodpadajac od moto...!!! :-) Oczekiwania co do centralnego: Poza wyglądem i dopuszczalną masą zależy mi na tym by dostawić oparcie pasażera, reling albo dorobić uszy na dodatkowy bagaż i co ważne - plecak ma się o niego mocno opierać (czyli adapter/pólka pod kufer musi mieć taki system mocowania by w płaszczyźnie poziomej miał solidne mocowanie by nie zgubić kufra wraz z plecakiem podczas przyspieszania....!). No i duzy musi być (przyslowiowe 2 kaski musza wejsc - to daje gwarancje ze mi stelaz namiotu wejdzie..). PLEASE HELP :blush:
  13. Chłopaki, a macie może jakieś pomysły na chlapacz z tworzywa do przedniego kola i błotnik na tylne? Do mojego poprzednieko motocykla zainstalowałem sobie na nity taki z tworzywa z firmy plastbike i byłem z niego zadowolony. Ma ktoś może Service Manual w "pdf" do tereski z roczników od 2014? Na forum widziałem do tej starszej, ale trochę zmian jednak jest toteż fajnie by było mieć wersje aktualniejsza...
  14. dzięki za pomoc, już wiem, że jak gmole to tylko HEED :rolleyes: (choć w przypadku kiedy bierzesz AC, a jest to chyba nieuniknione przy nowym moto, to z gmolami nie trzeba się aż tak spieszyć co nie...?) Widze, że z kuframi będę miał poważna zagwostke...poki co nie chce inwestować w boczne kufry i stelaż a tylko topcase....ale pasowałoby już pomyśleć o całym zestawie co by pasowało wszystko do kupy :sad: Z tego co widze to na ogol boczne kufry i stelaże nie wchodzą sobie w parade pomiędzy różnymi producentami. Szkoda, że Yamaha poskąpiła na tych bocznych uchwytach pasażera...
  15. podobno nozka z aluminium a szybka tez wieksza..zegapry juz nowe plus modyfikacje silnika i map..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...