Marcin Kraków Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Napinacz koszt 870zet... zadam pytanie do yamaha poland czy w ramach akcji serwisowej dla rocznika 2011 da sie cos zrobic :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WolnyNick Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 OSU! przed zakupem teresy jeżdziłem z kuframi Hepco&Becker i nie mogę złego słowa powiedzieć, były szczelne, zamykanie oki; soldne mocowanie do płyty; woziłem w środkowym kufrze klucze i inne pierdoły - razem ok 30kg i nic się nie działo, pojemne. Zdarzało się je pociągnąć po ziemi to potem brałem opalarkę i rysy schodziły. Sprzedałem z montażem koledze do GS 650 i też zadowolony. Budowa tego kufra co miałem pozwalała na domontowanie oparcia dla "plecaczka".Co to WOOOSIU za post był, że aż kazali go zdjąć z anteny?Mam tereskę z 2011, czyli w przyszłości nastawić się na robotę z napinaczem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 WolnyNick post był odpowiedzią na Osa zapytanie o stworzeniu czegoś konkretnego o modelu xt1200.Wiec dałem mu odpowiedz. Bo sam widzisz ze jest tu misz masz. Skaczemy z tematu na temat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accountant72 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Marcin Kraków - jaki masz przebieg, że już problemy z napinaczem są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osu! Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 WolnyNick post był odpowiedzią na Osa zapytanie o stworzeniu czegoś konkretnego o modelu xt1200.Wiec dałem mu odpowiedz. Bo sam widzisz ze jest tu misz masz. Skaczemy z tematu na temat . Dokładnie....!...offtopic goni offtopic...znaczy sie tu jest jeden duzy worek różnych wątków i dedykowane forum z oddzielnymi tematami, działami, itd. by rozwiązało temat...once for all :rolleyes:Z drugiej strony mała podpowiedź - wooosiu, czemu kolor tła na tamtej stronce jak taki nie dla ludzi....?!...za oczo...ebny :sad: Nie sprzyja przesiadywaniu na forum... :wink: Obiema rekoma podpisuje sie pod inicjatywą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Osu pewnie kolorem chcial nawiazać do barw yamahy ale kolor pewnie da się zmienić. Faktycznie trochę razi. Tak przeglądając Forum Motocyklowe jest coś takiego jak "grupy motocyklowe" i myślę że w tym miejscu jest szansa coś stworzyć tylko nie bardzo wiem jak się wziąć za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kraków Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Marcin Kraków - jaki masz przebieg, że już problemy z napinaczem są? 36tys ale moj rocznik prawdopodobnie mial wade fabryczna napinacza. Przynajmniej tak znalazlem w artkulach Motocykla i na Scigaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accountant72 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie co do forum to myślę, że po prostu jest jeszcze stosunkowo niewielu posiadaczy Tereski stąd tak "niemrawo" to wszystko idzie.Kto wie ile Teresek jest zarejestrowanych w Polsce? 50?100?200? może więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooosiu Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Accountant72 bo Tereska to taka wisienka na torcie . Powiem Ci że w moim odczuciu Tenera jest słabo promowana. Pewnie jeździł bym GS1200,który zawsze mi się podobał , gdyby nie przypadek u brata w garażu zbiorowym ujrzałem "Ją".A zdjęcia nie oddają tak piękna. A jeszcze do niedawna duże salony nie miały ani sztuki nowej do testów. Bardzo ciekawy jestem ile jest nas . W tym roku na zlocie Super Tenere xt1200 było ponad 30 szt.Pewnie w dużej mierze odgrywa cena . Sztuki z 2010 roku chodzą od 27tys.(sprowadzane)a nowe 50 do 65tys.więc nie na większości kieszeń .A jak wasza przygoda z ST 1200 się zaczęła??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accountant72 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Ha! Ja od 2004 roku jeżdżę GS 1200 (aktualnie drugim) ale trzy lata temu zainteresowałem się Teresą. Uważam, ze jest to jedyne moto na które mógłbym zamienić "cycatą Niemkę". Gdy jednak chciałem pojeździć tą maszyną okazało się to nie możliwe! Była jedna testówka w całej sieci i musiałbym jechać do W-wy. Wtrąciłem więc swoje "5" gorszy w tym wątku - szukając jakieś informacji od użytkowników - i tak się zaczęło. Na szczęści mój znajomy piszący na tym forum jako WolnyNick nabył prawie roczny egz. Teresy i dał mi pojeździć. Nawinąłem ogólnie kilkset km. Tyle moich doświadczeń. Jeździmy jednak wspólnie i na co dzień wymieniamy się doświadczeniami z użytkowania obu modeli tj. GS i Teresy. Każdy ma plusy i minusy ale generalnie obie maszyny są ok. Można się czepiać lepszej jakości materiałów, oplotów stalowych hamulców w GS ale Tenera daje radę.Myślę, że następna po obecnym GS z 2010 roku, którym mam nawinięte 50 tkm będzie Tereska!Wracajac do Twojej wypowiedzi - to nie cena! GS sprzedaje się w samym salonie w B Bieałej ok 100 egz rocznie a jest droży. To doskonały marketing Niemców w tym segmencie lub całkowity jego brak w przypadku Yamahy - temat do obgadania na oddzielny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osu! Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Jako ze niedługo będę stał przed koniecznością przeglądu po 1000km jestem ciekaw Waszych opinii odnośnie autoryzowanych serwisów Yamaha w Bydgoszczy, Toruniu i Olsztyni - najbliższe mnie.. ;)Jest jakiś serwis który zasługuje na szczególne zainteresowanie...taki któremu można zaufac, którego pracownicy posiadają kwalifikacje, wiedze...?Nawet jeżeli czegoś nie naprawią to przynajmniej nie spierniczą/pogorszą :banghead: (niestety w przypadku mojego auta to tylko wszystko psuli aż milo... :mad:)Nie chce oddac moto w rece jakichś partaczy!jestem świadomy istnienia serwisu w Gdańsku i swiadomie go nie wymieniłem :biggrin:Proszę o Wasze spostrzeżenia - wszystko na wagę złota :excl: :rolleyes: Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kraków Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 GSy sprzedaja sie w takiej ilosci (z tym 100sztuk w Bielsku to bym polemizowal ale niech bedzie ) gdyz bogaci posiadacze poprzednich modeli kupuja nowe...zwlaszcza ze nastapila zmiana modeli i niektorych kusi ( innych nie ze względu na mozliwe choroby wieku dzieciecego). Sa majetni posiadacze starych modeli ktorzy zmieniaja GSy co 2-3 lata i to napedza sprzedaz... z Yamaha jest inaczej. Ze względu na moje mozliwosci miałem okazję jezdzic wieloma enduro (ST, KTM Adventure, Triumph, Aprlia, GS ) i zawsze jedno mnie zastanawialo...za ci w GS sie tyle placi...za legende tylko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accountant72 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Czy ja wiem czy tylko za legendę. Zgadzam się z Tobą Marcin, ze jest wielu kasiastych ludzi, których stać na wymianę moto nawet co rok ale "kto bogatemu zabroni". Dla mających mniej kasy daje to możliwość odkupu fajnych egzemplarzy za bardziej przystępne pieniądze :biggrin:. Ja też miałem okazje jeździć różnymi dużymi enduro i tylko Tenera zrobiła na mnie naprawdę pozytywne wrażenie ale to oczywiście subiektywne odczucia. Nie jestem fanatykiem żadnej marki. O sprzedaż GS w B Białej można zapytać - na pewno od kilku lat utrzymuje się na poziomie 70-100 motocykli\rok. Nie jest to efekt wymiany "olejaków" na "wodniaki". Jestem klientem serwisu w Bielsku od 2004 roku i sam spotkałem ludzi, którzy mieli nalatane grubo ponad 200 tkm na gs-ach jeżdżąc na prawdę w b. dzikie tereny - i to są fakty. Te sprzęty też się psują ale eksploatowane są często w ekstremalnych warunkach. Z resztą każdy ma dostęp do youtube - można pooglądać filmu z różnych wypraw.Tenery też są wszędobylskie i kręcą się po całym świecie ale mimo to stosunkowo słabo się sprzedają. Yamaha powinna zweryfikować swój marketing. Mając b. dobry motocykl nie potrafi skutecznie przekonać klientów. Takie jest moje zdanie.Ale to forum Tereski i nadal zachęcam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami z użytkowania swoich Teresek. Kto ma największy przebieg? Ile maszyn jest zarejestrowanych w Polsce?Pozdrawiam i szerokości - zapowiada się fajny weekend!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kraków Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) GS 1200 w dzikich terenach wg moich obserwacji jest tylko raz :) Potem wlasciciele kupuja drugi ... 800stke :) ale to inny temat. A Potem Dominatorke lub XT660 :). GS jest typowym szosowcem o czym swiadczy dezycja Monachium o poszerzenie gumy do 170... w ten sposob dali jasna odpowiedz. Alpy...nie Kirgistan... GS wyrosl tez na podrozy Long Way Around ale ... jesli doczytasz w ksiazce co by zmienili w swojej podróży to o ile pamietam " lzejsze motocykle KTM" Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez Marcin Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accountant72 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Na szczęści nie wybieram się w dzikie stepy Akermańskie a do tego co potrzebuję czyli jazdy po krętych, podrzędnych, dziurawych drogach znakomicie się nadaje GS czy Tereska (która też za lekka nie jest ;))W ubiegłym roku w Kobylanach (Dolinki Krakowskie) byliśmy na przeglądzie filmów z wypraw motocyklowych - bardzo fajna impreza. Poznaliśmy tam małżeństwo moto turystów www.radiator-mototurystyka.pl którzy jeżdżą naprawdę dużo i to w różnym terenie na gs 1150 (- b. ciężki ake dają radę.)Zgadzam się z Toba, że te motocykle (GS, Tenera) nie są do jazdy enduro ale wygodnego podróżowania po najlepiej utwardzonych bezdrożach.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.