kivi Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ale co wam z tymi winklami? A jak ktos nie chce winklowac tylko je**ć od swiateł do świateł jak wiekszość? Wolny kraj-ja bym brał litra. Sam używam do turystyki litra i dobrze mi z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman600 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 no na pewno nie każdy używa tak turystycznie litra jak ty na avatarze :biggrin: ale się zgadzam i mówię to on wie co chce z nią robić a my mu tylko mówimy jakie są różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ja tam nic nie mam do litrow. Dziwi mnie jedynie ich popularnosc w Polsce w wydaniu supersportowym :icon_mrgreen: A co do wheelie na trojce, wpisalem w YT "wheelie 3rd gear" i da sie nawet na czyms takim: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman600 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 no wiesz tylko na superbiku ta guma na 3 jest przy troszeczkę innej prędkości :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Wiem, ale mowa byla o 3 biegu a nie o predkosci :) Na YT jest tez filmik, jak ktos stawia SV 650 na gume z trojki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 kup tą R1, nie będziesz jej kręcił, zamykał opon, wykorzystywał potencjału, ale będziesz zadowolony a o to przecież chodzi. Na motocyklu nie jeździ się za karę! Różnica jest głównie w mocy, po prostu tam gdzie 600 nie ma jeszcze mocy, lytr odrywa już koło od ziemi, ale ty nie zamierzasz pewnie tego robić. Czy warto wydać 20tyś? Jeśli miałbym odkładać taką sumę kilka lat to bym powiedział że to bez sensu, jeśli miałbym pobory miesięczne w granicach 5K, to czemu nie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 600cm3 i 130 koni to dla wiekszosci za malo? Nie chodzi o to że mało tylko o sposób oddawania tej mocy. Założę się o flaszkę, że wolałbyś te 130KM mieć w litrze niż w 600, a jeśli byłoby to w dodatku V2... :D 600 to długo długo nic, potem nagły zryw, i zaraz odcinka dobre dla kogoś kto chce się powściekać i ma sprawna lewą stopę, dla statecznych pierników lubiących zap... slalomem między samochodami na trasie liczy się pierd... od samego dołu bez względu na bieg :D 600 jest bardziej męcząca, góruje tylko na ciasnych fragmentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 (edytowane) Mialem rzedowa 4 pojemnosci 600 lekko przerobiona tak, zeby miala troche ostrzejszy charakter. Mialem tez (bardzo krotko) vtr 1000f, wiec wiem co masz na mysli. Poprostu uwazam, ze lepiej miec sprzet, nad ktorym sie panuje. Spojrz, czym jezdze :cool: Ale to moje zdanie. Edytowane 5 Października 2010 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman600 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 czemu męcząca? Dźwięk odciny,bieg wyżej nie ma nic piękniejszego i to fakt że by mieć moc trzeba się trzymać górnego zakresu obrotu ale w czym problem,da się ;) jakbym chciał automat to bym skuter kupił :biggrin: a litrem to już ta odcina tak nie za bardzo he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 ja jezdze litrem i nawet na kolo nie umiem go postawic raz mi sie udalo przypadkowo, raz tez na przednim jechalem tez przypadkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 A litrem to już ta odcina tak nie za bardzo he Eee, dlaczego? Jeśli się dynamicznie nie odkręci na 1 to sprzęt Cię nie nakryję także odcinka to nie problem ja jezdze litrem i nawet na kolo nie umiem go postawic raz mi sie udalo przypadkowo, raz tez na przednim jechalem tez przypadkowo To mnie zaskoczyłeś :icon_eek: TL wchodzi na gume "samo". Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 A kto nie lubi wysoko kręcić sprzęta? Ja to uwielbiam :bigrazz: Ale tak prawdę mówiąc, na większość dróg w polszy nawet 600 to za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Fajne są teksty o niewykorzystaniu potencjału. Jeśli przyśpieszając odkręcam manetkę do oporu to czy nie jest to w 100% wykorzystanie możliwości motocykla? da się bardziej odkręcić? Bo w zakręcie to niestety ale mniejsze pojemności mają większy potencjał. Litrem jazda jest wygodniejsza ale jeśli ktoś chce nauczyć się naprawdę szybko jeździć to łatwiej jest na mniejszym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 (edytowane) Stwierdzenie o samym sobie, że jest sie "naprawde dobrym kierowca" to egoizm ma maxa. F4 to moto ktore można krecić i kręcić...i tak naprawde nic sie nie dzieje. Moto jest potulne, posłusze i wybacza mase błędów - takie ciepłe kluchy w sportowym opakowaniu. Nie dziw się, że szybko przyszło Ci opanowanie tego moto ale Ty widze naprawde nie wiesz co potrafi supersportowy 1000. Weź kiedyś przejedz sie litrem.Podziduj na prostej, poznaj jak to jest jak przekręcić do odcięcia na paru biegach a zobaczysz, że między tym na czym jezdzisz teraz a R1 jest przepaść. Duży sprzęt po tak małym stażu za kierownica będzie Cię nosił i nie zapanujesz nad nim w pełni przez długi czas. Napaliłeś sie na tą R1, rzeczywiscie ładne moto ale nie warto wydawać pieniędzy na coś, co będzie drogą zabawką do szpanu pod światłami. Chcesz koniecznie zmienić moto to ppróbuj róznych sprzetów. Wsiądz na gsxr 750 jak koledzy tu radzili, przejedz sie dla próby V2 np. sv650. Edytowane 5 Października 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 (edytowane) To mnie zaskoczyłeś icon_eek.gif TL wchodzi na gume "samo". w garażu kolo niego stoi guma nowa do założenia jeszcze ani razu na nią nie wszedł :) ja to cienki bolek jestem i nie umiem takich trików Edytowane 5 Października 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.