Skocz do zawartości

Kawasaki zzr 600 problem


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie gdzie można kupić płytki zaworowe liczy się szybka i sprawna przesyłka no i w miare cenowo dobre?

 

Raczej nie da się tego poprawić na skróty i niepotrzebnie szukasz płytek.

Całkowity brak kompresji na 1 i 2 cylindrze nie powróci po regulacji zaworów.

W/g mnie należy zrzucić głowicę i kompleksowo ją zrobić.

Podejrzewam do wymiany wszystkie zawory wydechowe a czy ssące to się okaże po ich zdemontowaniu.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popodmieniac? z reszty zaworów? Gorzej jak nie beda pasić. Wtedy czekać pare dni na paczke ;/ a chcialem ruszyc na zlot i dupa zimna :(

 

 

Edit

 

właśnie dostałem cyne od ojca ze na 1 i 2 garze jest 5 i 6 atm na reszcie 7 i 7.

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popodmieniac? z reszty zaworów? Gorzej jak nie beda pasić. Wtedy czekać pare dni na paczke ;/ a chcialem ruszyc na zlot i dupa zimna :(

Edit

 

właśnie dostałem cyne od ojca ze na 1 i 2 garze jest 5 i 6 atm na reszcie 7 i 7.

 

Mierzysz bardzo dokladnie wszystkie luzy zaworowe. Zapisujesz wszystko na kartce. Plytki sa pod szklankami wiec i tak musisz zrzucic walki rozrzadu. Mierzysz grubosc plytek, zapisujesz na kartce i porownujesz z luzami. Czasami da sie tak popodmieniac zeby bylo jak najmniej plytek do wymiany.

Zmierzyles te luzy czy nie?

Jesli nie zmierzyles to najpierw zmierz i jesli zaden z nich nie jest podparty to regulacja luzow nie zmieni kompresji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki aktualnie jestem na wysokosci wyciagania płytek zaworowych. Myslalem ze silnik z 1100/600 niczym sie nie rozni jednak tam dziwgnie da sie przesunac a tu dupa.Jak ktoś wie albo ma jakas stronke z instrukcja jak regulowac zawory w zzr 600 to podeslijcie link.

 

 

Aha jeszcze jedno.

Na 3 cylindrach na zaworach ssacych w ogole nie ma luzu?! Nie wchodzi nawet listek 0,05 spotkaliście się z czymś takim?

Nie wiem co robić. Albo ktoś wcześniej żle zrobil regulacje i jest za ciasno albo zwalać głowice i zobaczyć zawory i gniazda.

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy 0,02wejdzie. I czy dobrze wałki ustawiłeś? Sprawdź w serwisówce jak powinna być krzywka do pomiaru ustawiona - może być różnie. Druga kwestia to kup dobre szczelinomierze, a trzecia to najprawdopodobniej będziesz musiał zwalać wałki jeśli płytki są pod szklankami - a bez dynamometra nie masz co wałków zrzucać. A już przedewszystkim ściągnij SERWISÓWKĘ i od tego powinieneś zacząć zanim cokolwiek ruszyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomek mam serwisówkę, mam porządny szczeliniomierz, mam klucz dynamometryczny. Patrzylem w serwisowke dobrze mam ustawione krzywki. Dalej nie wiem co robic jak nie ma luzu?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma luzu to sie robi podwójną a nawet potrójną regulację, zależy jak głęboko wpadły zawory. Do takiej operacji dobrze mieć kpl płytek np HOTCAMS, albo PROX, bo będziesz potrzebował kilka i na razie nie wiadomo jakich wartości. Tam gdzie zawór jest teraz podparty wkłądasz płytkę 0,2 a nawet 0,25mm cieńszą, skręcasz rozrząd wg manuala, ale bez zakładania dekla zaw. Pokręć kilka razy wałem i zmierz jeszcze raz, luzy jakieś powinny się już pojawić, w odniesieniu do tych robisz jeszcze jedną właściwą regulację.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

update 14.10.2010

 

Zamontowałem nowe płytki zaworowe i na zaworach ssących luzy się skasowały i mieszcza się w tolerancji.

Czy po tym zabiegu wystarczy złozyc silnik zalac nowym olejem i mozna zmierzyc kompresje czy trzeba kilka km przejechac i dotrzec ssilnik?

Pytam bo pierwszy raz robiłem 4T

 

 

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik składasz, odpalasz, niech się dobrze nagrzeje i mierzysz. Możesz się depnąć wkoło komina jak chcesz, jeśli moto się nadaje na chwilę obecną, a możesz zrobić to na postoju.

 

Obstawiam że i tak będzie spory meksyk z ciśnieniami. Skoro silnik pracował na zerowym luzie to zawory i tak oberwały. Albo dobijesz go do końca w sezonie i kupisz inny albo zdejmujesz głowicę i robisz to porządnie na kilka lat.

 

Przy pomiarze ciśnienia nie zapomnij zmasować wszystkich świec do silnika bo inaczej szlag trafi elektronikę.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Silnik chodzi rewelacyjnie po zrobieniu regulacji zaworów nie mam wkręcanego manometru aby dokladnie sprawdzic sprezanie ale obstawiam ze bardzo duzo poszlo w gore. Silnik pali na strzal, rowno pracuje, nie dlawi sie. Tylko zauwazylem ze przy 6-7.5 tys obr nie ciagnie ale jedzie jak lekko popuszcze gaz to znowu ciagnie. Czy przez to ze na 2 pierwszych cylindrach nie dzialaly zawory ssace bral mniej paliwa? a teraz jak wszystko dziala i buczy to ma za malo czy chodzi o synchronizacje gaźnikow? W seriwsowce mam ze śruba od paliwa ma byc wykrecona na 1.5obr ja dalem na 1.8obr i ciagle to samo jakies sugestie?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasącz delikatnie filtr powietrza olejem do tego przeznaczonym jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...