Lady_Light Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, Mam problem z moją Suzi, a mianowicie kiedy się już dziewczynka rozgrzeje to na 1 biegu i na biegu neutralnym kręci 4000 obrotów. Help... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Tak sama z siebie kreci, czy kreci TYLKO DO 4tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lady_Light Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Tak sama z siebie kreci, czy kreci TYLKO DO 4tys? Nie schodzi poniżej 4tys. Znaczy sama z siebie tak kręci jak się rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Wyglada to na lewe powietrze. Jaki jest stan kruccow laczacych gazniki z glowica ? Jaki jest kolor swiec ( od wewnatrz ) ? Ile lat ma moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lady_Light Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Wyglada to na lewe powietrze. Jaki jest stan kruccow laczacych gazniki z glowica ? Jaki jest kolor swiec ( od wewnatrz ) ? Ile lat ma moto ? Motocykl ma 11 lat. Świece są do wymiany poprzednia właścicielka nie zdążyła ich wymienić (pojęcia nie mam jaki mają kolor od środka) ;/ A co do pierwszego pytania to nie wiem o co pytasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 no to nie pozostaje nic innego jak oddać moto do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Tak czy siak moto pewnie wyladuje w warsztacie. Ja bym wykrecil swiece i zobaczyl jej kolor. Jesli czarna to sprawdzilbym czy ssanie sie nie zacielo. Jesli biala to krucce ssace. Nie pali Ci wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lady_Light Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Tak czy siak moto pewnie wyladuje w warsztacie. Ja bym wykrecil swiece i zobaczyl jej kolor. Jesli czarna to sprawdzilbym czy ssanie sie nie zacielo. Jesli biala to krucce ssace. Nie pali Ci wiecej? Trudno powiedzieć bo moto kupiłam niecały miesiąc temu i dopiero się poznajemy. No ja się na tym nie znam więc mała i tak trafi do warsztatu, ale chciałam zasięgnąć rady co to może być, żeby mi w warsztacie jakiegoś kitu nie wcisnęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A umiesz w ogóle ssanie WYŁĄCZYĆ ? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lady_Light Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A umiesz w ogóle ssanie WYŁĄCZYĆ ? jasne że umiem. A co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 bijecie piane. gdyby to bylo ssanie to motocykl po nagrzaniu by gasl a nie wchodzil na obroty. do lady light: pod zbiornikiem, pomiedzy gaznikami masz biale plastikowe pokretelko od wolnych obrotow, postaraj sie je łapką wymacać i pokrecic w strone przeciwna do ruchu wskazowek zegara, obroty powinny spasc - cieply silnik ma miec 1200-1300 obr co do startowego serwisu nowego nabytku to i tak Cie nie ominie - plyny, filtry, swiece, regulacje, smarowanie itd. itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcha Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Sprawdź przy gaźniku czy dźwigienka ssania odbija. Jak nie wiesz, która to to poruszaj dźwigienką na kierownicy i patrz gdzie się rusza przy gaźniku. Mi się kiedyś zdarzyło, że linka sprzęgła blokowała ta dźwigienkę i wtedy po nagrzaniu też na równe 4tyś obr. się silnik wkręcał. Dopóki tego nie sprawdzisz nie kręć niczym, bo możesz niepotrzebnie go rozregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Lewe powieterze, ew. skasztaniona regulacja składu mieszanki i synchronizacja. Jednym słowem gaźniki do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lady_Light Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Lewe powieterze, ew. skasztaniona regulacja składu mieszanki i synchronizacja. Jednym słowem gaźniki do roboty. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Nic ruszać nie będę ale na pewno z wrodzonej ciekawości obejrzę :) Jeszcze w tym tygodniu podjadę do warsztatu. Raz jeszcze dziękuję za wszystkie podpowiedzi. P.S. Też podejrzewałam gaźniki, jak sobie poczytałam trochę w necie, ale ja się nie znam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 czesc luz na przepustnicach, wyrobione iglice to podstawowy problem i przyczyna problemow z obrotami w tym modelu, gazniki do regeneracji... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.