Adam M. Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Jak te gazniki byly czyszczone, bo wyglada jak wedrujacy paproch w ukladzie wolnych obrotow, albo przelewajacy zaworek iglicowy w ktoryms z gaznikow. Sprawdz kolor swiec, gdy jedna bedzie ciemniejsza niz inne to raczej zaworek, jak beda jednakowe w kolorze to masz jeszcze gdzies zanieczyszczony gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michumoto Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Gaźniki rozebrane dysze ,korpusy, itd. wymyte benzyna ekstrakcyjną z ropownicy( kompresor) potem przedmuchane a następni poprawione preparatem do czyszczenia gaźników w sprayu . Dysz sprawdzone organo-leptycznie pod świtło-drożne. A te gaźniki przełoyłem tydzień temu wcześniej miałem orginalne Kalifornijskie a teraz załozyłem Europejskie w całosci zeby weliminować własnie jakieś nieszczelności tamtych i jest niestety to samo - mniej trochę pływa ale dalej co jakiś czas dławi na wolnych i przy ruszaniu , obroty tez nie są tak stabilne jak trzeba. Dalej po szybkiej przegazówce obroty spadają na ok 1000 i po chwili sie podnoszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Nie wiem skad jestes, ale mycie gaznikow benzyna ekstrakcyjna to o kant dupy potluc mozna. Poszukaj warsztatu z myjka ultradzwiekowa, albo duza ilosc dedykowanego srodka do mycia gaznikow, korpusy zanurzyc na 24godz i dopiero przedmuchac. Chodzi o usuniecie osadow z kanalow wewnatrz korpusow, ktore nie zatykaja kanalikow ale zmniejszaja ich srednice. A jak z tymi swiecami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michumoto Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Wiem ze myjka jest niezastąpiona ale nie mam do takowej dostępu więc radze sobie jak mogę. Świeczki sprawdzę dopiero w weekend bo obecnie nie mam moto w miejscu zamieszkania java script:emoticon(':icon_evil:', 'smid_14') . Jak tylko wykręcę dam znać jakich kolorów nabrały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michumoto Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Świece wykręciłem –były białe wszystkie bardzo podobne. Wykręciłem więc mieszanki na 3,5 obr jeszcze raz synchronizacja na wakuometrach i test. Motocykl pracuje już „ znośnie” ale dalej jak pracuje przez chwile na wolnych ( motocykl nagrzany) i nagle mu szybko odkręcę manetkę to obroty spadają poniżej 1000 obr. . Ten sam objaw przy ruszaniu sprawia ze ciężko ruszyć ze skrzyżowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Jak swiece biale to za uboga meszanka, iglice w gore o jeden zabek we wszystkich gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michumoto Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Wykręciłem dlatego mieszanki na 3,5 i zobaczę jak teraz będą się wypalały. Jak dalej bedzie biało to znowu będe rwał gaźniki. Zastanawiam się czy to nie wina kabli i cewek ... bo są od nowości lecz wizulnie w dobrym stanie. Z elektroniki jestem noga więc nie bardzo wiem jak to sprawdzić .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Kabli się nie sprawdza, kable się wymienia po prostu. A co do gaźników - niedawno walczyłem z RF600R z podobnymi objawami. Nie udało się całkiem wyeliminować zjawiska, ale gaźniki miał strasznie zdymane. Zaślepką osi przepustnic z jednej strony był...kawałek ceraty i opaska do przewodów. :eek: Nie ruszałem tego bo się bałem. :biggrin: Kto wie co za jaja by z tego wyszły. Ale ogólny postęp duży zrobiłem bo na początku moto chodziło na wolnych, potem coraz niżej, nagle prawie zdychało - spadało do ok.700RPM i pracował silnik jakby traktor, klekotał i na siłę tłoki się popychały wzajemnie. Dodanie gazu powodowało albo zgaśnięcie albo normalne wkręcenie na obroty, spadek do 1500RPM, po chwili do 1000 i dalej zdychanie znowu. Jak lekko podkręciłem obroty to wtedy stał na 1800-2k RPM ale to za szybko jest, a jak 1/20 ruchu pokrętła skręciłem to znowu zdychanie...i tak w kółko. Gaźniki z 5 razy wyjmowałem, najpierw drastyczny skok mieszanki 2 obroty na zewnątrz (od obecnego ustawienia), obserwowanie reakcji, chwila namysłu nad morałem obserwacji i potem za każdym razem 1/4 obrotu zmniejszanie aż do uzyskania "najlepszego z możliwych" ustawień. Gdybym miał więcej czasu to pewnie coś jeszcze bym skubnął ale niestety termin gonił. Być może zimą będę znowu miał owe moto w rękach to i posiedzę dłużej nad tym. Niestety najbardziej właścicielowi polecałem kupno innych, zdrowych gaźników bo patenty w obecnych mnie przerażały i demotywowały do dalszego strojenia. Jeśli nie masz pro sprzętu to jedynie metoda prób i błędów Ci zostaje. Upierdliwe, ale co zrobić? Suzę zrobiłem tak że paliła od strzału i kręciła w miarę równo na ok.1200RPM i nie dławiła się. Właściciel był zadowolony więc spoko. Ale mnie nadal się nie podobało ustawienie - po przegazówce obroty spadały do 1500 i po 2-3s do 1200 i wtedy już był git-majonez. Robiłem wiele RF600 w życiu, nawet posiadałem jedną :biggrin: i każda chodziła dokładnie w ten sam sposób. Dodam tylko że nawet milion razy robione synchro na Morgan CarbTune nie dawały idealnego efektu. Edytowane 4 Października 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Kolego mylisz pojecia. Sruby regulacyjne sluza regulacji mieszanki na wolnych, a ty przebywasz najczesciej na srednich obrotach, dlatego iglice a nie sruby. Cewki i kable nic do tego nie maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 dlatego iglice a nie sruby. Ale wydaje mi sie ze w CBR F3 iglica nie ma mozliwosci regulacji w gore i w dol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Iglice nie maja regulacji ale mozna spróbować zastosować podkładki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam . Masz serwisówkę do tego moto . Jeżeli to rzeczywiście typ Kalifornia to są spore różnice między zwykłą f3 a kalifornijką , jeśli chodzi i układ airboxa -gaźniki .I podejrzewam że bezkarnie do niej zwykłe gażniki nie podejdą. Gdzie podpiąłeś dodatkowe przwody gumowe (powietrza/podciśnienia ) które występują w kalofornijce? Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michumoto Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Tak mam serwisówke do Kaliforni '95. Wiem ze gaźniki są inne i w europejskich brakuje węrzy do podłoączenaia pod Ewap karnister Ale kupiłem je z myślą o przeżuceniu z nich dysz składu mieszanek, ale wyczysciłem je i wsadziłem na prube tylko po to aby weliminować ewentualne uszkodzenie/ nieszczelność orginalnych. Docelowo orginały będą pracować na stałe . Podciśninie podłączyłem normalnie pod 3 cyl. ( rurka do podłćzenia wakuometrów) tylko puszka ewap jest nie podpięta. Ale na orginalnych jak i na tych występuje dławienie . Tylko dzięki regulacji składu mieszanki która w koncu mogłem zrobic ( w orginałach specjalny klucz) wolne obroty przestały drastycznie falować . A co do wczesniejszczego posta to iglica i pływaki nie mają regulacji i dlatego już kurde nie wiem czy to wina układu paliwowego czy może gdzieś elektryka daje w tyłek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel- suzi dzikuska Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) Świece wykręciłem –były białe wszystkie bardzo podobne. Wykręciłem więc mieszanki na 3,5 obr jeszcze raz synchronizacja na wakuometrach i test. Motocykl pracuje już „ znośnie” ale dalej jak pracuje przez chwile na wolnych ( motocykl nagrzany) i nagle mu szybko odkręcę manetkę to obroty spadają poniżej 1000 obr. . Ten sam objaw przy ruszaniu sprawia ze ciężko ruszyć ze skrzyżowania... Wydaje mi się, że biały kolor oznacza za ubogą mieszankę w paliwo, więc śruby regulacyjne trzeba wkręcić, a nie wykręcać- chyba, że czegoś nie kumam ? Sruby regulacyjne sluza regulacji mieszanki na wolnych, a ty przebywasz najczesciej na srednich obrotach, dlatego iglice a nie sruby. Chciałbym dopytać- już lekko nawiasem- jak poznać, że trzeba wyregulować iglice ? i jaki zakres nazwiemy średnimi obrotami ? Edytowane 25 Października 2010 przez Pawel- suzi dzikuska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Nie kumasz, przy ubogiej mieszance śruby się wykręca zwiększając przepływ mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.