Bimbak Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Może coś w tym jest, Suzuki olało projekt RE-5 bo naprawa i rozbudowa wankla nie jest trudna, dołożenie tłoka i cylindra to tyle co rozkręcić i poskładać z powrotem no nie tak do końca, wał trzeba dorobić i problem smarowania dodatkowego rotora rozwiązać ... moim zdaniem 2 suw jest równie prosty w "rozbudowie" jak nie prostszy no ale wiadomo dodatkowa komora spalania to nie to samo co tylko zmiana średnicy i skoku tłoka. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Natrafiłem na bardzo ciekawy motocykl. Bimota 500 V-due. Najważniejszą cechą było zastosowanie elektronicznego wtrysku, jednak nie jestem pewien czy naprawdę wtrysku bezpośredniego czy pośredniego. Niestety okazało się że problemy z jego pracą mogły doprowadzać do poważnych uszkodzeń silnika (zatarcia, pęknięcia tłoków) i po dwóch latach produkcji zmieniono jednak na gaźniki. Ponadto wtryskowiec mimo swoich 110 KM nie oddawał takiego "rezo" jak zwykłe dwusuwy... Kilka fotek: http://www.bikepics.com/pictures/1002343/ http://www.bikepics.com/pictures/661244/ http://www.bikepics.com/pictures/726357/ http://www.bikepics.com/pictures/1182521/ Tak poza tym, to zobaczcie :P http://redliners.files.wordpress.com/2007/...mota_tesi2d.jpg Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Najważniejszą cechą było zastosowanie elektronicznego wtrysku, jednak nie jestem pewien czy naprawdę wtrysku bezpośredniego czy pośredniego mnie kiedyś ditech ciekawił (apria sr50 ditech ) podobno w teori to wygląda całkiem cacy bo pali 2/100 a ma osiągi rasowego kiblowego 2t (czyli przyzwoite przyśpieszenie i vmax a nie jak moja chińska wunderwaffe ruszanie ze świateł trwa godzine drugą godzine rozpędza sie do 50km/h :D )no ale jak zacząłem czytać jaka ona jest masakrycznie awaryjna jakie są problemy z regulacją tego wtrysku (potrzebna specjalistyczna aparatura diagnostyczna ) to stwierdziłem że nieee :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Najważniejszą cechą było zastosowanie elektronicznego wtrysku, jednak nie jestem pewien czy naprawdę wtrysku bezpośredniego czy pośredniego. Ze zdjęć wnioskuję, że miała wtrysk pośredni do komory korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 W ŚM był kiedyś artykuł o tym motocyklu/silniku. Jak pamiętam dobrze to wynikało z tego że do wyścigów zaprojektowano bardzo zaawansowaną technicznie wersję. Niestety były jakieś tam problemy, awarie i wersję produkcyjną pozbawiono kilku patentów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 mnie to wkurza fakt że praktycznie wymarły ,,lajtowe 2t enduro'' w dużej pojemności typu kdx 250 crm 250 kdx 200 suzuki ts200 tysiąc lat temu była jeszcze dt175 czy mtx200....... ja koniecznie chciałem mtx200 o ile kupić sam motocykl kupić jeszcze sie da (ale trzeba poszukać) tak częsci zero, w przypadku jakiegoś łańcucha klocków czy cos można zrobić druciarnie i podpasować cos z mtxa 125 ale co jak skończy sie tłok...... One nie wymarły tylko przeznaczone są na inny rynek poprostu. Te sporadyczne przypadki w pl to jak ktoś sprowadzi z bóg wie kąd taki sprzęcik, jedak myśle ze te sprzęty miały by wzięcie. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) Kiedyś robili coś takiego jak DT 230 Lanza i pewnie parę innych cudeniek by się znalazło ale teraz to nawet za granicą są tylko 4T http://www.yamaha-motor.com/sport/products...574/0/home.aspx http://www.yamaha-motor.com/sport/products.../10/0/home.aspx Śmiem twierdzić, że u innych producentów byłoby to samo :) Suzuki w USA sprzedaje DR-Z 400 czyli 4T i DR200 tak samo 4T a w japoni http://www1.suzuki.co.jp/motor/bigboy10th/index.html Edytowane 16 Września 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 One nie wymarły tylko przeznaczone są na inny rynek poprostu. Te sporadyczne przypadki w pl to jak ktoś sprowadzi z bóg wie kąd taki sprzęcik, jedak myśle ze te sprzęty miały by wzięcie. crm 125 w wersji supermoto podobno produkowali w brazyli, ale coś zacząłem googlować i chyba owszem ale w wersji 4t :( dt 230 faktycznie jest :D http://bikepics.com/pictures/2061851/ http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C12%5C06...740150-full.jpg kdx 200 jest chyba produkowany (albo był jeszcze całkiem niedawno ) i to w wersji 2t ale nie posiada homologacji drogowej......... chociaż sam nie wiem wersja 2004 światła ma http://www.bikepics.com/pictures/2020576/ chociaż to że ma światła nie znaczy że można zarejestrować..... crm 250 2005 fajne malowanie http://www.bikepics.com/pictures/1008433/ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) A to chyba najwększy 2t :D Ps. CIekawie jak takie coś się uruchamia. Edytowane 16 Września 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 A to chyba najwększy 2t D.gif wiadomo dwusuwowe diesle na mazut to osobna bajka :D Ps. CIekawie jak takie coś się uruchamia. spręzone powietrze tak samo jak rozruch awaryjny radzieckiego t34 czyli sprężone powietrze wprawia w ruch silnik(podawane przez zawory wywiera nacisk na tłoki żeby wprawić silnik w ruch), jak kręci sie dostatecznie szybko żeby w cylindrach było wysokie ciśnienie i temperatura do samozapłonu to następuje wtrysk paliwa i zatrybia :D taki silnik okrętowy to sie uruchamia i sobie do końca życia chodzi praktycznie non stop to nie samochód że dojeźdza na parking i gasimy :D chyba że wymagany jest jakiś remont czy naprawa.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 kilka groszy jeśli chodzi o żywotność 2T. w naszym służbowym pantheonie (honda fes 125) jest już natrzaskane ok 60tyś km bez remontu! Jednostka praktycznie bezobsługowa, ale jeździ tylko na syntetycznym oleju. Osobiście zamienilem Crossa 2t na 4t bo dzikość dwusuwa dawała dużo frajdy ale irytowała w zakrętach i wyjściu z zakrętu. Faktem jest że po części wynikało to rownież z mojej słabej techniki. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Nie widziałem żeby ktoś o tym napisał. Z dużych KTM jest MXC550. Na jutubie widziałem! Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 http://allegro.pl/fr-900-nie-wsk-mz-jawa-c...1295084539.html koleś zmiażdżyłby wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 o matko CO TO JEST? i co ten koleś jara? :biggrin: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 ciekawe czy zdążył to odpalić i nacieszyć uszy pierdem jaki pamięta się do końca życia, chyba jednak nie bo zabrakło mu miejsca na rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.