Skocz do zawartości

nicek27

Forumowicze
  • Postów

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nicek27

  • Urodziny 02/07/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Frankfurt

Osobiste

  • Motocykl
    Elefant 944ie
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8549727
  • Strona www
    http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Cagiva/Elefant_750/79699

Osiągnięcia nicek27

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Niebieski to moim zdaniem najbrzydszy kolor Elefanta.. :biggrin: U mnie aktualnie jedna 944, stara 650tka i nowoprzybyła 750. 750tka zajebisty stan, pierwsza ręka. Full serwis, milion rachunków. Raz po wymianie rotora coś poszło nie tak i pękł wał. Taką kupiliśmy, a że silniki 750 na składzie mam to przerzutka i moto po 2 dniach jeździło. Dzisiaj gaźniki wyjąłem bo jednak lipa. Jutro ultradźwięki i gruntowne czyszczenie. Potem regulacja i jakiś styczeń luty motocykle w busa i lecimy gdzieś w ciepłe rejony. Może Hiszpania.. :)
  2. Ten Scrambler kusi kusi. Mimo wszystko będę robił na oryginał z ukierunkowaniem na polne jazdy terenowy tudzież OFF'y na zlotach itp. Po 944ie mam póki co dość przeróbek. Obok jeszcze dwa Fiaty 125p kręce żeby toto zaczęło jeździć, bo remont garażu początkiem kwietnia. Zacisk poznałeś widzę. Gdzie on by tym jechać miał na wymianę powiedz.. Po kupnie na drugi dzień przejechałem 4km - hamulców można powiedzieć nie było, sprzęgło tak coniebądź, ciągnęło strasznie i trudno biegi zmieniać. Obrotomierz nie działa. Nie wiem w jakim celu ale zegary są obrócone na dół przez co linka się zerwała. Teraz HIT! Kopniak oryginalnie wiadomo jest, ale tutaj ktoś UPIERDOLIŁ wałek! Wystaje tylko trochę z karteru. Amor z tyłu do regeneracji, bo zablokowany. Luzów w zawieszeniu nie ma. Silnik pali ładnie i nawet ciągnie. O dziwo suchutki jak piasek na pustyni. Brakuje regulacji przy czym jeszcze wieśniackie stożkowe filtry powietrza są założone. Krućce ssące muszę do wulkanizatora oddać bo spróchniały, to samo gumy gaźnik - filtr powietrza. Hamulce komplet z regeneracją tylnego zacisku, przód już kupiłem z tej 350tki z olx. Z pytań : masz jakieś inne rozwiązanie tarczy hamulcowej na przód? Ciężko dostać, a jeśli już to kosztuje koło 8 stów sama tarcza.
  3. Mnie też różne naprawy czekają. Tak się składa, że przybyła mi 650-tka. Jeszcze się zastanawiam co z nią będzie, ale wszystko raczej idzie w stronę doprowadzenia jej do oryginału. Jest multum patentów, których nawet nie staram się zrozumieć i które trzeba naprostować. Nie będzie się nudziło!
  4. Szybko sobie podadziłeś.. i w końcu co bylo? Prostowałeś coś?
  5. Kurtka ciężko mi się ogląda, bo chciałoby się chociaż kawałek taką dróżką, a nawet nie ma gdzie. Wycieki oleju już ogarnięte, zostało poprawić troszku wtrysk i trzeba ruszać. Póki co to tylko XT coś spaliłem Pb.
  6. No maszyny zacne! Ta jedna ze 100 sztuk najciekawsza. Mimo wszystko niełatwo teraz cokolwiek sprzedać. Dla niektórych to najlepiej jakby nowe kupić w cenie używanego.. :-\ Ja się trochę otrząsnąłem. Znajomy od silnika nie daje znaku życia ni to na telefonie, mailu czy innych, więc dam jeszcze ostatnią szansę silnikowi. Spuszcze wode, zdejme rozrząd, odkręce głowicę, podniose na ile rama pozwoli i rzucę okiem co tam pod spodem. Spróbuje ją jeszcze raz dokręcić lepiej spasowanym kluczem i bardziej uważając na momenty. Tym olejem co kopci musi się może dobrze przepalić, bo tuleje zdrowo posmarowałem przy składaniu. Uszczelniacze zaworów dałem nowe, wiele tam się nie da źle zrobić, więc powinno hulać. Nie pomoże to trudno, wiele już nie mam do stracenia. Jakiś cienki ten rok. Dodatkowo jeszcze w sobotę podczas powrotu autem z Luksemburga ostatnie 180km do domu jechałem na 5 cylindrach z 6. Padła cewka. Wymieniam narazie jedną. Kwestia kiedy resztę będę musiał kupić.. Pozdro944! :rolleyes:
  7. Mam oko na Elefanty i wszystko co z nimi związane, więc jak coś to dostaniesz cynk. Co do tych komputerów to z Ducati do Ducati też nie pasują? Na jebaju znalazłem do ST2, w opisie pisze koleś że ST2 rok 2002, a na kompie chyba Ducati 916.. Ponoć 748, ST2, ST4, 998 mają takie same? Wiadomo Eprom trzeba zmienić, ale co z resztą? Po ostatniej próbie i oględzinach moto wepchnąłem w kąt i czekam, aż pozbieram się psychicznie. Ze stojącego cylindra leje się olej okrutnie. Świecąc lampką widać jak między cylindrem a głowicą sobie bańki puszcza. Do tego chmury z wydechów straszne przy przegazówce. Podłamałem się, bo tyle czasu kasy i serca włożyłem, a tu jeszcze gorzej jak było. Żeby się jeszcze ten olej nie łał, to może jakoś bym przeturlał się do następnej zimy. Czekam na odpowiedź od znajomego z tym kompletem ST2. Cena zeszła na 800euro. Jak jeszcze jest to trzeba na urlopie iść do pracy i ratować sytuację.
  8. Też tak czasami myśle, że się moto przewiezie człowiek to przewieje powietrzem świeżym, wirusy trochę wywieje.. :-D Mam dwa kompy z CC1100. Sprawdzałem z ciekawości ale to całkiem inna bajka. Robiłem jeszcze raz pomiary i komp myślę w porządku. Na odłączonej wtyce komp "wysyła" 2V, ale po podłączeniu wtyki do TPS'a pojawia się zwykłe napięcie które TPS wysyła. U mnie póki co 1,5 V. Od leżenia potencjometr się zepsuł. Trzeba 108 Euro odżałować i wziąć nowego. W tej cenie można już kompletną przepustnicę z TPS'em kupić, ale co nowe to nowe. Nie chce mieć akcji znowu kupić używkę, żeby się po tygodniu albo miesiącu usrało. Myślę jeszcze poważnie nad Powercommanderem. Jest do wzięcia używka w dobrej kasie wprawdzie od 998, ale dotarłem do info, że ST2 ma ten sam model. Się zobaczy. Janku, gdybyś coś z Rajchu potrzebował to dawaj znać. Koniec kwietnia i tak do PL jadę to odchodzi kosztów wysyłki.
  9. Tyaa.. Chociaż filmiki pooglądam.. Miesiąc do wyjazdu do PL na urlop. Moto złożone poza owiewkami(są u lakiernika do lekkich poprawek), więc miała pójść regulacja wtrysku. Podłączyłem aparature, opuściłem przepustnice, włączam multimetr, zapłon, a tu na wyjściu z przepustnicy 1,7V. Kręciłem potencjometrem, ale minimum jakie dało się to 1,5V, czyli wychodzi czujnik położenia przepustnicy. Druga sprawa, jeszcze lepsza. Odpiąłem wtykę od TPS'a. Sprawdzam napięcia - zasilanie z kompa w porządku - 4,99Volt. Z ciekawości wpiąłem się w kabel sygnałowy od TPS do kompa a tu.. 1,9 Volta. Wiązkę już sprawdziłem, kable TPS - Komp nie mają przebicia ni nic. Sprawdzałem też bezpośrednio przy komputerze i wychodzi, że tam gdzie komp powinien odbierać volty od TPS, jest już prawie 2V. Gdy wepnę wtyke do TPS'a zmniejsza się do 1,5V Że TPS do wymiany jestem już pewny. Co do kompa podejrzewam, że też uwalony, skoro tam gdzie mają "Volty wchodzić", wychodzą już sobie prawie 2..
  10. Dobra.. Koniec tego. Dostałem już na początek maja tydzień urlopu. 30. kwietnia po pracy lub 1. maja startuje na mazury. Janku - filmiki i dobre trasy, które znasz postój do oporu jeśli możesz. Będę miał tak 5-6 dni więc zdążę coś "pobadać". Może coś się zgadać uda jeśli będziesz wtedy na bazie..? Z moto wszystko na dobrej drodze. Byłem jeszcze u Ducati mechaniora z silnikiem. Diagnoza taka, że podzespoły okej. Dotarłem gniazda i zawory, ustawiliśmy wszystko na nowo. Silnik byłby już w ramie, ale oczywiście zgubiłem te tulejki między cylinder a głowicę.. Prośba o pomoc tutaj. Może ma ktoś jakieś graty z silnika luzem?
  11. Ja znowuż jestem zdania, że za taką kase jak stoją w Polsce można brać. Najlepiej byłoby Ci się przejechać, obejrzeć dokładnie czy będzie wszystko pasowało. Klekot wiadomo itd. Na niemieckim forum można wyczytać, że podatność na tuningi jest OGROMNA, a z tego co widziałem w wątkach na AT Forum to jest to dla Ciebie istotne prawda? :biggrin:
  12. Kurtka tęskni się do takich jazd na luzie po miękkich dróżkach.. Cały urlop jeszcze nie zaplanowany, więc może czas do Polski na moto jechać i tam pozwiedzać coś polnymi drogami..? Ogółem to miałem i mam takie zapędy :laugh: Film z 2009 roku:
  13. W końcu rozegram to inaczej.. Znajomy chce za ten komplet 1100 euro. Niby fajnie, o nic się nie trzeba martwić tylko wkładać i tyle. Żadnych dorabiań chłodnicy, wiązek itd, bo wszystko gotowe. Pomyślałem jednak inaczej(pomijając to, że takich pieniędzy i tak na chwilę obecną nie mam), bo w tej kasie trafiają się czasami opcje na allegro typu rozbite ST2 lub ST3. Stwierdziłem, że będę w takie coś mierzył. Zawsze to kompletny motocykl, nic nie braknie, można by się jeszcze pokusić o inne swapy może hamulce albo coś. Resztę co zostanie to sprzedać - jeszcze kasy się zwróci deko. Póki co zajmę się ramą. Na owiewkach trzeba drobne poprawki porobić. Lagi z progresami wrzucić itd. W następny weekend montuje piecyk w warsztacie i trzeba ostro działać.
  14. Nie wiem już sam. Chyba przeczekam, dam znajomemu zaliczke i wezmę od niego ten komplet. Stary motor wrzucę na półke i będzie na drobne części gdyby coś.. Jeden wał mam za około 100euro. Ładnie się składa, bo to pare wsi ode mnie czyli mógłbym jechać dokładnie obejrzeć. Ino znowuż z innej strony, to wyjąć i włożyć wał też nie taka prosta sprawa. Potem znowu dystansowanie itd. Gdzie jeszcze nowe łożyska do tego itd. Pogadam ze znajomym co by tam z ceną się zrobić jeszcze dało.
  15. Tak się też potwierdziło.. Z wału nic nie będzie. Myślałem o używce, ale znowu kupię coś niby super, a okaże się inaczej. Bardziej skłaniam się ku regeneracji. Panewki dobrze dostępne, więc szlifierz i ogień. Myślałem o tym komplecie od znajomego, ale na moje aktualne finanse cienko, jedynie może coś po nowym roku o ile nie sprzeda. Z ogólnej wiedzy orientuje się, że przy rozkładaniu silnika pasuje wszystkie łożyska zmienić, więc tak też bym zrobił. Zimę całą mam więc i finanse podczas dokupowania gratów by się rozłożyły. Ale kupa mi się trafiła..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...