Sikor Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) Raczej nie, 299 km/h (czyli 186 mph) to jej fabryczne ograniczenie. W górnych partiach ten motocykl to szatan, nawet w serii. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Raczej nie, 299 km/h (czyli 186 mph) to jej fabryczne ograniczenie. W górnych partiach ten motocykl to szatan, nawet w serii. Jakie ograniczenie ? Na sreri lataja po 305 km/h ( GPS ) :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Mówiłem o licznikowym, a jaka jest różnica między faktycznym, to nie wiem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ale to BMW jest chyba trochę wyżyłowane - ma przewagę mocy na wysokich obrotach ale środek ma słaby:http://www.motorcycl.../new-curves.jpgFilmik:http://www.youtube.com/watch?v=CMrJNxeG7Hg Jakbyś się przejechał to zapomniałbyś o tych wykresach ;). To moto jest tak łatwe w prowadzeniu jak GS500. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Jakbyś się przejechał to zapomniałbyś o tych wykresach ;). To moto jest tak łatwe w prowadzeniu jak GS500.Tak długo aż nie dotkniesz manetki gazu. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Nawet jak dotkniesz to dalej jest bardzo proste w opanowaniu, nie napisałem że "jedzie jak GS500" ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Jakbyś się przejechał to zapomniałbyś o tych wykresach ;). To moto jest tak łatwe w prowadzeniu jak GS500. Limo, popelniasz jeden jedyny blad. Wysowasz teorie, ze jest latwe do prowadzenia ( jak GS 500 ). Nie musze chyba mowic, ze obecnie nikt nie produkuje motocykli ktore sie ciezko prowadza, to raz, a dwa, to jak umiesz jezdzic, to zadne moto nie prowadzi sie trudno. Starym wygom niestety ucieka to z umyslu :icon_mrgreen: , wiec nie tak do konca zy tym Twoim twierdzeniem. :icon_mrgreen: Mi sie nim fajnie smigalo, ale za bardzo niewygodne ze wzgledow ergonomi, i za malo oslony pedu powietrza :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Fakt, na pierwsze moto to bym nie polecał ale na drugie jak najbardziej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Wczoraj widzialem w Berlinie na autostradzie elegancko ubranà kobietke w spodniach w kratke i pikowanym plaszczyku z kaskiem typu Jet na glowie jak pomykala wlasnie RR - co za abstrakcja! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ale mają problemy z silnikami które "wylatują w powietrze" tak jak np. ten: Blow up engine:http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s1000rr-general-discussion/14320-2010-s1000-engine-blowing.htmlZresztą w silnikach produkowanych w tym roku też coś poszło nie tak...:http://blog.motorcycle.com/2012/04/26/manufacturers/bmw/2012-bmw-s1000rr-engine-recall/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 No nie jest to japońska precyzja... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ale mają problemy z silnikami które "wylatują w powietrze" tak jak np. ten:http://www.youtube.com/watch?v=eQcrRM35-xI W moto pędzonym po torze, no kto by się spodziewał :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Tor to jego środwisko naturalny, więc teorytycznie tam powinien czuć się najlepiej ;) Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.Prawda czy mit? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ale za bardzo niewygodne ze wzgledow ergonomi, i za malo oslony pedu powietrza :icon_mrgreen: kurcze co ci w nim nie pasuje pod względem ergonomii ??? :blink:latam tym moto od połowy 2010 roku i do teraz jestem nim zachwyconya słabą ochronę przed pędem powietrza można wyeliminować za coś koło 250 zł - wystarczy zamontować akcesoryjną szybę . Oczywiście nie będzie to cos takiego jak np na Vstromie ale w klasie plastików na bardzo porządnym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.