fxrider Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) No sorry, pokazałeś zdjęcia 2 rozbebeszonych silników w jakimś kurniku jako portfolio "profesjonalnego" warsztatu i dziwisz się, że ludzie się nabijają? Jaka reklama takie efekty. Nie wiem jak to wygląda w Twojej okolicy, ale większości ludzi "profesjonalnie" kojarzy się z czym innym. W swojej komórce przygarażowej mam dużo lepsze warunki i narzędzia, mimo, że dłubię tylko na własne potrzeby. No i przed rozbiórką silnika go myję, no ale ja w końcu nie "chodzę na studia mechaniczne". pzdr, Adam P.S. Zarzucił byś chociaż jakiś wykres z hamowni abyśmy mogli docenić Twoje osiągnięcia. Edytowane 8 Września 2010 przez fxrider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać Po czym poznajesz kto tutaj jest mechanikiem i kto Cię tutaj obraził? lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULR Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 P.S. Zarzucił byś chociaż jakiś wykres z hamowni abyśmy mogli docenić Twoje osiągnięcia. Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA w ten oto prosty sposób się ośmieszyłeś :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA ... Czyli wzrost mocy po "tjuningu" sprawdzasz na dupohamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Września 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Pewnie im glosniej, tym na pewno wiecej koni.... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach. Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULR Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) ... Czyli wzrost mocy po "tjuningu" sprawdzasz na dupohamowni? Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?! A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach. Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink: Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne... Edytowane 9 Września 2010 przez ULR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz.... Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?! ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu... jak zalejesz benzyny lotniczej do baku albo acetonu to poleci nawet 160 przez kilka sekund i podniesie go oj podniesie :D ja rozumiem że nie chce sie tobie zasuwać w jakimś kołchozie za 1000zł i chcesz sie bawić w mechanike ale z takim podejsciem do klienta i parkiem maszynowym to pierwszy ,,naprawiany'' motocykl skończy sie sprawą w sądzie o partactwo a z urzędem skarbowym o brak odprowadzania składek i reszte życia będzie zap****ał kopiąc rowy żeby spłacić grzywny o ile cie nie wsadzą i będziesz sie schylał po mydło( właściciel motocykla który sp****lisz może ci w sądzie odpuścić ale skarbówka za działalność na czarno jeszcze twoich wnuków będzie ścigać..).... zamknijcie to bo szkoda nawet spamować :D "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 .. Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne... Doliczasz sobie za hamownię i grosz za transport i gotowe :icon_rolleyes: Nie musisz robić tak w każdym przypadku ale klient chce mieć efekty "na dłoni" to wydruk z hamowni będzie najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULR Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz.... ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu... Nawet prawdy nie znasz więc się nie dobijaj do mnie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Szkoda nerwów, czasu i miejsca na serwerze na dyskusje z tym człowiekiem. Panowie Moderatorzy gdzie jesteście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Września 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi