Skocz do zawartości

Naprawy Crossó i Quadów (Yamaha, Honda, KTM) oraz Simson


ULR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No sorry,

pokazałeś zdjęcia 2 rozbebeszonych silników w jakimś kurniku jako portfolio "profesjonalnego" warsztatu i dziwisz się, że ludzie się nabijają?

Jaka reklama takie efekty.

Nie wiem jak to wygląda w Twojej okolicy, ale większości ludzi "profesjonalnie" kojarzy się z czym innym.

W swojej komórce przygarażowej mam dużo lepsze warunki i narzędzia, mimo, że dłubię tylko na własne potrzeby.

No i przed rozbiórką silnika go myję, no ale ja w końcu nie "chodzę na studia mechaniczne".

 

pzdr, Adam

 

P.S. Zarzucił byś chociaż jakiś wykres z hamowni abyśmy mogli docenić Twoje osiągnięcia.

Edytowane przez fxrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ULR napisał:

Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać

Po czym poznajesz kto tutaj jest mechanikiem i kto Cię tutaj obraził?

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ULR napisał:

Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA

 

A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach.

 

Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  jimi11 napisał:

... Czyli wzrost mocy po "tjuningu" sprawdzasz na dupohamowni?

 

Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?!

 

  Shinigami napisał:

A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach.

 

Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink:

 

Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne...

Edytowane przez ULR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać

 

jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz....

 

  Cytat
Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?!

 

ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu...

 

jak zalejesz benzyny lotniczej do baku albo acetonu to poleci nawet 160 przez kilka sekund i podniesie go oj podniesie :D

 

ja rozumiem że nie chce sie tobie zasuwać w jakimś kołchozie za 1000zł i chcesz sie bawić w mechanike ale z takim podejsciem do klienta i parkiem maszynowym to pierwszy ,,naprawiany'' motocykl skończy sie sprawą w sądzie o partactwo a z urzędem skarbowym o brak odprowadzania składek i reszte życia będzie zap****ał kopiąc rowy żeby spłacić grzywny o ile cie nie wsadzą i będziesz sie schylał po mydło( właściciel motocykla który sp****lisz może ci w sądzie odpuścić ale skarbówka za działalność na czarno jeszcze twoich wnuków będzie ścigać..)....

 

zamknijcie to bo szkoda nawet spamować :D

 

 

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ULR napisał:

..

Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne...

 

Doliczasz sobie za hamownię i grosz za transport i gotowe :icon_rolleyes: Nie musisz robić tak w każdym przypadku ale klient chce mieć efekty "na dłoni" to wydruk z hamowni będzie najlepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  michoa napisał:

jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz....

ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu...

 

 

Nawet prawdy nie znasz więc się nie dobijaj do mnie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...