Skocz do zawartości

Naprawy Crossó i Quadów (Yamaha, Honda, KTM) oraz Simson


ULR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No sorry,

pokazałeś zdjęcia 2 rozbebeszonych silników w jakimś kurniku jako portfolio "profesjonalnego" warsztatu i dziwisz się, że ludzie się nabijają?

Jaka reklama takie efekty.

Nie wiem jak to wygląda w Twojej okolicy, ale większości ludzi "profesjonalnie" kojarzy się z czym innym.

W swojej komórce przygarażowej mam dużo lepsze warunki i narzędzia, mimo, że dłubię tylko na własne potrzeby.

No i przed rozbiórką silnika go myję, no ale ja w końcu nie "chodzę na studia mechaniczne".

 

pzdr, Adam

 

P.S. Zarzucił byś chociaż jakiś wykres z hamowni abyśmy mogli docenić Twoje osiągnięcia.

Edytowane przez fxrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać

Po czym poznajesz kto tutaj jest mechanikiem i kto Cię tutaj obraził?

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crossem na hamownie... HAHHAAHAHHAHHAAHA

 

A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach.

 

Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Czyli wzrost mocy po "tjuningu" sprawdzasz na dupohamowni?

 

Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?!

 

A jaki to jest problem ? Jeśli faktycznie robisz crossy i zwiększasz im moc to nie ma najmniejszego problemu. Każda hamownia która jest w stanie przyczepić motocykl zmierzy jego moc jeśli jest większa niż 15-20KM. Kostka nie jest jakimś wielkim problemem a jeśli nawet to na pewno można mieć na podorędziu kilka opon szosowych w najpopularniejszych rozmiarach.

 

Metoda "ciągnie, dobra jest" to trochę mało precyzyjne :wink:

 

Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne...

Edytowane przez ULR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil jest od kumpla. nie pyskuje do mechaników tylko to tych zwykłych ludzi co krytykują i pierwsi zaczęli obrażać

 

jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz....

 

Skoro kiedyś na 5 biegu go nie podnosiło i jechał 110km/h a teraz jedzie 140 i nawet przy 100 na piątce go podnosi to logiczne że ma więcej mocy - co nie?!

 

ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu...

 

jak zalejesz benzyny lotniczej do baku albo acetonu to poleci nawet 160 przez kilka sekund i podniesie go oj podniesie :D

 

ja rozumiem że nie chce sie tobie zasuwać w jakimś kołchozie za 1000zł i chcesz sie bawić w mechanike ale z takim podejsciem do klienta i parkiem maszynowym to pierwszy ,,naprawiany'' motocykl skończy sie sprawą w sądzie o partactwo a z urzędem skarbowym o brak odprowadzania składek i reszte życia będzie zap****ał kopiąc rowy żeby spłacić grzywny o ile cie nie wsadzą i będziesz sie schylał po mydło( właściciel motocykla który sp****lisz może ci w sądzie odpuścić ale skarbówka za działalność na czarno jeszcze twoich wnuków będzie ścigać..)....

 

zamknijcie to bo szkoda nawet spamować :D

 

 

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..

Taaa.... Bedę jeździł na hamownie crossem 40km z tąd i płacił.... bardzo opłacalne...

 

Doliczasz sobie za hamownię i grosz za transport i gotowe :icon_rolleyes: Nie musisz robić tak w każdym przypadku ale klient chce mieć efekty "na dłoni" to wydruk z hamowni będzie najlepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś tak głupi czy tylko udajesz ?? ludzie przedstawili tobie konstruktywną krytykę, że nie masz narzędzi, nie masz warunków, działasz w szarej strefie a ty zamiast spróbować to konstruktywnie odeprzeć (a wbrew pozorom da się np to nie mój garaż, albo zdjęcie nie przedstawia wszystkich narzędzi) ty wybuchasz agresją niczym prostak i jeszcze mało tego że niewiele wiesz o jakiejkolwiek mechanice to sie tym chwalisz....

ja pytam ile ma więcej koni i kosztem czego ?? sory ale nie masz pojęcia o jakimkolwiek tuningu...

 

 

Nawet prawdy nie znasz więc się nie dobijaj do mnie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...