tra Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) kurde przeciez akumulatorów Yuasa po zalaniu się nie ładuje!!!!!!!!!!!! tzn mi się wydaje że się nie ładuje??:)) ok ale mam kupić nowy akumulator czy ten będzie ok. Edytowane 9 Marca 2012 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Ten raczej nie bedzie OK.Zawsze mozesz go zawiezc do elektryka samochodowego na sprawdzenie, ale przy tak niskich cenach akumulatorowradze ci zakuic jakis chinski AGM ( np Scorpion ) i zapomniec o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) a to nie ma znaczenia czy kupię chiński czy YUASA?? będzie mi zapalał dobrze na jednym i drugim? gdzie mogę kupić tego Scorpiona bo tylkow USA znalazłem za 62$.?? nowy aku trzeba naładować czy wystarczy go zalać i poczekać 24-48h i koniec.???? Edytowane 10 Marca 2012 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Nowy aku ladujesz po zalaniu na ladowarke stackonarna motocyklowa i ladujesz pradem w wielkosci 1/10 pojemnosci do pelnego naladowania.Sucho ladowane akumulatory sa zawsze niedoladowane do 100%.Scorpion bedzie ci pracowal tak samo dobrze jak Yuasa, jak go nie ma w Europie to znajdz inna firme sprzedajaca baterie w technologii AGM.Ten aku tez warto podladowac ladowarka po zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 ok dzięki wielkie Adam. Czyli kupuje aku w technologii AGM planuje kupić EXIDE będzie ok? http://allegro.pl/akumulator-exide-yt12a-bs-agm-gel-sklep-poznan-i2162681374.html Czyli ładuje nowy po zalaniu akumulator 0,95Ah lub 1Ah. Ale ładuje zaraz jak zaleję czy odstawić na 24-48h a potem naładować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie jeździć a odstawić do serwisu motocyklowego i sprawdzić czy powodem słabego ładowania a raczej jego braku jest sam regulator czy już doszło do uszkodzenia uzwojenia alternatora. czy jeżdżenie takim motocyklem może spowodować większe zniszczenia uzwojenia/ regulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 czy jeżdżenie takim motocyklem może spowodować większe zniszczenia uzwojenia/ regulatora? Jeżeli coś jest zniszczone, to jest. Altka można przewinąć.Nie ma znaczenia czy w jednym, czy dziesięciu miejscach przepalony/przerwany/ obwód Regulator wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Tra, jak pasuje wymiarami to zalej i od razu podladuj malym pradem.Potem powinien byc OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 dzięki Adam. kupiłem YUASA za 275PLN odbiorę zaleję odstawię na 24h i potem podładuję małym prądek i do moto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam. Jestem nowy na forum więc mam prośbę o wyrozumiałość. Mam 2 problemy : 1) w ZZR 600 z 91r wersja us siadło ładowanie 2) brak przedniego oświetlenia tylne jest ok. W związku ze jest to wersja amerykańska po przekręceniu rozrusznikiem włączają się same. I teraz co może być przyczyną braku ładowania i przedniego światła. Próbowałem usterkę rozwiązać sam i doszedłem do tego że po wypięciu kostki z regulatora i przekręceniu zapłonem światło świeci ale brak jest ładowania. Przy wpiętej kostce światła nie ma, ładowania nie ma i na dodatek kostka wpięta w regiel mocno się grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Pierwszy post mówi co należy zrobić. Jak to zrobisz to napisz co wskazały pomiary...nikt tu nie jest wróżką bo nie podałeś żadnego konkretu a wypięcie wtyczki nie jest diagnostyką zdarzającą do rozwiązania problemu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam. Jestem nowy na forum więc mam prośbę o wyrozumiałość. Mam 2 problemy : 1) w ZZR 600 z 91r wersja us siadło ładowanie 2) brak przedniego oświetlenia tylne jest ok. W związku ze jest to wersja amerykańska po przekręceniu rozrusznikiem włączają się same. I teraz co może być przyczyną braku ładowania i przedniego światła. Próbowałem usterkę rozwiązać sam i doszedłem do tego że po wypięciu kostki z regulatora i przekręceniu zapłonem światło świeci ale brak jest ładowania. Przy wpiętej kostce światła nie ma, ładowania nie ma i na dodatek kostka wpięta w regiel mocno się grzeje. Prawdopodobnie uszkodzony redulator robi zwarcie skoro po odłączeniu załącza się ci oświetlenie. Sprawdz też czy ci dobrze łączą styki w kostce skoro się grzeje. A jak próby wg instrukcji ?? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Prawdopodobnie uszkodzony redulator robi zwarcie skoro po odłączeniu załącza się ci oświetlenie.Sprawdz też czy ci dobrze łączą styki w kostce skoro się grzeje. A jak próby wg instrukcji ??Prawdopodobnie nie powinieneś się tu wypowiadać bo to nie loteria. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Zrobiłem pomiary: Miernik na 200 V(~) Pierwszy pomiar między stykami przy 3800 obr/min : 1-2 = 41v, 2-3 = 41v, 1-3 = 41v Drugi pomiar: 1-2 = 43v, 2-3 = 43v, 1-3 = 43v sprawdzalem jeszcze dwa razy i bez zmian Napięcie na kostce regulator - masa przy 3800 obr/min : 1 styk - 26v, 2 styk - 38v, 3 styk - 15v Opory na stykach: 1 styk - 1.0, 2 styk - 1.1, 3 styk - 0.9 Prawdopodobnie uszkodzony redulator robi zwarcie skoro po odłączeniu załącza się ci oświetlenie.Sprawdz też czy ci dobrze łączą styki w kostce skoro się grzeje. A jak próby wg instrukcji ?? Podejrzewałem że problem może tkwić w regulatorze ale jednak wole się upewnić. Edytowane 22 Marca 2012 przez blazey84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Z tego co napisales altek jest dobry.Metoda eliminacji - regler zlom.Reszta pomiarow nie potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.