Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A to nie będzie zwarcia tylko ewidentnie klęczy przekaźnik jak po puknięciu zaskoczył. Kup i zmień przekaźnik i dalej będziemy walczyć.

 

To samo radziłę dwie strony temu koledze :)

 

A nie ma kolega w okolicy kogoś na podmiankę ?

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się czy regler nie jest walnięty...Według tych opisów i schematu nie widzę żadnego związku ładowania z modułem. Możesz mi dokładnie powiedzieć z którego pinu reglera (po kolorze) idą przewody do numerów pinów modułu?

 

biały regla do (1)

brązowy (tylko ze nie prześledzilem jego drogi do modulu

Edytowane przez blazey84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim wypadku z regla jest tylko połączenie z bezpiecznikiem...obstawiam, że powinno teraz by ładowanie i jego brak nie ma związku z uszkodzonym przekaźnikiem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czarna dziura:(

rozplote jeszcze wiazki kabli i posprawdzam czy nie ma zadnej przerwy

 

post-60495-0-65168600-1333371027.jpgpost-60495-0-10476200-1333371037.jpg

To w takim wypadku z regla jest tylko połączenie z bezpiecznikiem...obstawiam, że powinno teraz by ładowanie i jego brak nie ma związku z uszkodzonym przekaźnikiem.

 

Monter zobacz co znalazłem jak zacząłem sciągac izolacje z przewodów: ktos zlutowal 11 i 13 pin razem i podłaczyl do (-) klemy akumulatora. Natomiast odcięte przewody zlutował razem i schował pod izolacją.

 

post-60495-0-95790000-1333371245.png11 i 13 pin mają połączenie bezpośrednio w przekaźnikach. Co sądzisz o tym zeby spróbować rozlutować te przerubki i zrobić to tak jak być powinno?

 

rozlutowalem to i polaczylem na nowo. nic to nie dalo a wlasciwie tylko tyle ze nie ma reakcji na starter

Edytowane przez blazey84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że połączyłes to jak fabryka zrobiła, czyli kolor do koloru. To, że teraz starter się nie odzywa to pikuś. 11-13 to pętla i prawdopodobnie właśnie od uszkodzonego przekaźnika. To, że podłączył to do masy to napewnop nie pomaga w niczym bo tam, plus szalał. Napewno są jeszcze gdzieś zmiany w instalacji. Musisz prześledzić cały układ elektryczny rozruchu. Tu jest przekaźnik ale napewno nie on podaje plus na rozrusznik, gdzieś masz jeszcze elektromagnes ze stykami wysokoprądowymi. Jak to doprowadzisz do porządku to będziemy martwić się ładowaniem bo nie wiadomo jakie maniany są porobione.

Dokąd idzie ten zielony? Na 11 był podawany "+" i przez podanie masy (to warto sprawdzic czy nie była to masa z przycisku startera na 12) przekaźnik zamykał pętlę i plus podawany był na 13. I tutaj następna ciekawostka. Jest to jakiś układ logiczny na dwóch przekaźnikach bo wtedy też plus szedł na drugi przekaźnik. Teraz pytanie 9 to masa?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wymieniłeś przekaźnik? To najpierw. Myślę, ze po wymianie powinien odezwać się starter i światła działać prawidłowo...jesli niegdzie więcej nie ma cudów-wianków w instalacji.

Chodziło mi czy na 9 jest masa, sprawdź miernikiem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jego miejsce możesz wstawić nawet samochodowy na przewodach jeśli masz chęć zanim doczekasz się właściwego.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim, cos jest zle z tym aku jesli iskrzy - dlaczego nie kupisz nowego chinskiego AGM ?

 

Spoko, wkrótce kupię. Jeśli GS500 nie pójdzie do ludzi, bo mam na oku GS650. :biggrin: Narazie 500E stoi, nie męczę jej co by nie zabić instalacji z powodu tego aku.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jego miejsce możesz wstawić nawet samochodowy na przewodach jeśli masz chęć zanim doczekasz się właściwego.

 

Witam ponownie. Znalazłem przekaźnik na podmiane, ale nieznam dokładnych parametrów. Jest on z opla calibry (prawdopodobnie 12V i 16A, ale nie jestem pewien amperarzu). Ten na płytce ma 5 nóżek a ten lucas 4. Środkowa nóżka ma 2 nr 87 i 87A reszta jak na zdj. Mogę go zastosować?

post-60495-0-21941800-1333432860_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem, teraz pozostało tyyylko ładowanie. Jak już tez pisałem przewody zawsze się grzeją. A jakie teraz są napięcia bez regla z samych żółtych? i po podłączeniu regla?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...