Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam czytałem już tematy o wymianie uszczelniaczy w przednim zawieszeniu , ale mam zamiar jutro sam wymienić uszczelniacze nigdy tego nie robiłem ,ale wyczytałem i wiem jak to zrobić mniej więcej . Tylko już pojawia się problem nie wiem ile wlać oleju w lagi , Motor to Honda Varadero 125 , czy moge napotkać jakieś większe problemy czy tylko ew zapieczone śróby i jak z tym olejem zalać "do pełna "

PS .Proszę o wyrozumiałość robię to pierwszy raz :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wciśniętej ladze i wyjątej sprzężynie ma być 117 mm od górnej krawędzi lagi. Serwisówka podaje też 346 mililitrów na lagę - możesz więc wlać taką ilość, a potem sprawdzić czy zgadza się pomiar w mm.

 

Rozumiesz?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.zainwestuj w orginalne uszczelniacze (starcza na duzo dłużej niz zamienniki wiem z doswiadczenia ze to co tanie kosztuje dwa razy drozej)

 

2.Kup dobry olej, specjalny do lagów ja zalewam u siebie castrola, Olej do lagów masz stopniowany od 5w (bedziesz miał miekkie zawieszenie) do 20w ( twarde zawieszenie) Do twojego chyba bedzie 10W

 

Sama wymiana nie powinna ci przysporzyc problemów, polecam położenie czystej szmaty i rozkładanie na niej po koleji czesci ktore wyjmujesz, wowczes nie bedziesz mial problemow ze złożeniem lagi do kupy, jesli pojawiły by sie jakies problemy przydaje sie rysunek techniczny z serwisowki, co do ilosci zalanego oleju do kazdej lagi tyle samo tak jak napisał Paweł

 

Mi za pierwszym razem zajeło to około 1,5-2h = wyjecie obu lag z motocykla + wymiana uszczelniaczy +zamontowanie

 

Najwarzniejsze zebśc uwazal na to co wyjmujesz i dobrze złozył.

Pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wciśniętej ladze i wyjątej sprzężynie ma być 117 mm od górnej krawędzi lagi. Serwisówka podaje też 346 mililitrów na lagę - możesz więc wlać taką ilość, a potem sprawdzić czy zgadza się pomiar w mm.

 

Rozumiesz?

 

Właśnie tego potrzebowałem :clap: Rozumiem wielkie dzieki :icon_biggrin:

 

1.zainwestuj w orginalne uszczelniacze (starcza na duzo dłużej niz zamienniki wiem z doswiadczenia ze to co tanie kosztuje dwa razy drozej)

 

2.Kup dobry olej, specjalny do lagów ja zalewam u siebie castrola, Olej do lagów masz stopniowany od 5w (bedziesz miał miekkie zawieszenie) do 20w ( twarde zawieszenie) Do twojego chyba bedzie 10W

 

Sama wymiana nie powinna ci przysporzyc problemów, polecam położenie czystej szmaty i rozkładanie na niej po koleji czesci ktore wyjmujesz, wowczes nie bedziesz mial problemow ze złożeniem lagi do kupy, jesli pojawiły by sie jakies problemy przydaje sie rysunek techniczny z serwisowki, co do ilosci zalanego oleju do kazdej lagi tyle samo tak jak napisał Paweł

 

Mi za pierwszym razem zajeło to około 1,5-2h = wyjecie obu lag z motocykla + wymiana uszczelniaczy +zamontowanie

 

Najwarzniejsze zebśc uwazal na to co wyjmujesz i dobrze złozył.

Pozdro i powodzenia

 

Uszczelniacze mam orginalne , olej Motula do zawieszenia .Zrobie tak jak napisałeś , dzieki za rady . Ide działać :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do góry? Zwykły zawias do dołu, UpSideDown do góry. Lub prościej - sprężynką do wewnątrz, tam gdzie olej.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gory - tzn zalezy jakie masz.. Bo czasaim zdarza sie odwrotnie. Zrob fotke i pokaz

 

Bardzo bym chciał ale lagi już złożyłem mam takie zdjęcia może pomogą :

 

http://img812.imageshack.us/i/zdjcie0377.jpg/

http://img28.imageshack.us/i/zdjcie0376k.jpg/

 

Po złożeniu i zalaniu oleju lagi się pocą ,jak rozebrałem sprężynki były do góry tak też założyłem nowe ,a słyszałem ze podobno powinny być do dołu , teraz to już sam nie wiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do góry? Zwykły zawias do dołu, UpSideDown do góry. Lub prościej - sprężynką do wewnątrz, tam gdzie olej.

 

Zalezy jakie uszczelniacze... Zobacz na fotki wyzej.

 

MaciekTOS - dobrze zlozyles - tak jak leza powinny wchodzic. Poca sie? A jak wbijales je?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zalezy jakie uszczelniacze... Zobacz na fotki wyzej.

 

MaciekTOS - dobrze zlozyles - tak jak leza powinny wchodzic. Poca sie? A jak wbijales je?

 

To po prawej to chyba wróciły z Afganistanu a jeżeli nowe były podobnie oprawione to nic dziwnego że się pocą.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe uszczelniacze wbiłem starymi ,podłożyłem stary uszczelniacz nałożyłem na tu rurę i lekki młotkiem stukałem wszedł na miejsce .Zapinka była trochę skorodowana ale wyczyściłem . Więc jak panowie rozbierać muszę znowu tylko gdzie leży problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od góry . Jeszcze mam kilka pomysłów orginalny wymiar jest 35x48x11 ja miałem 35x48x10.5 różnica niby nie duża ale może to przez to ? .Dzisiaj kupiłem nowe uszczelniacze w wymiarze jest 35x48x11 narazie jestem na etapie rozbierania od nowa lagów , klawiatura cała w oleju . Jeszcze jest kwestia oleju jak rozbierałem to starego oleju było 310 ml , Paweł napisał ze "Serwisówka podaje też 346 mililitrów na lagę " wlałem miarką odmierzone 350 na lagę . I teraz czy to wina uszczelniacza czy za dużo oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...