Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 400R


Rekomendowane odpowiedzi

Nic oficjalnego ale pojawiła się zapowiedź na stronie podanej niżej

 

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2011...i-Ninja400R.htm

http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair...cji,art429.html

 

Jeśli tak się stanie to chyba zacznę pluć sobię w brodę, że mam Ninje 250 na kilkuletnich ratach :wink:

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby miał odrobinę więcej koni to by był świetnym sprzętem, a tak to masz współczynnik moto do wagi minimalnie lepszy, niż w swojej małej pchełce

250-0,195

400-0,212

 

jak dobrze zaokrąglisz to nawet taki sam :P Jedyny plus to, że pewnie będzie dużo większy, i to będzie idealna maszyna na start dla większych osób

fajnie, że ktoś wreszcie zapełnia lukę między 125 i 600.

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli takie mniejsze Er-6F :bigrazz:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli może jednak klasa ok.50KM wróci do łask producentów

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do bani, że to wykastrowane ER6F. Wygląd ten sam i żadnych rewelacji. Współczynnika mocy do masy nie liczyłem ale jak tak pomyśleć to chyba ZXR400 byłby lepszym wyborem przy braku mocy. R4@65BHP vs R2@40BHP :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę zwrócić uwagę, że klasa 400 ma się dobrze... w japonii :icon_mrgreen: gladius, boulevard, intruder, impulse - nieznane poza ich linią brzegową. AFAIR ich przepisy podatkowe czy ubezpieczeniowe faworyzują (znacznie) sprzęty do tej pojemności, a ponieważ reszta świata koniecznie potrzebuje co najmniej 600 i 100KM do życia - nie sprzedają ich nigdzie indziej

wynika z tego, że żadne novum, ani powrót do przeszłości - tylko nam trudno czytać japońskie strony :rolleyes: jeśli dobrze się domyślam, oba modele kawy znajdą się w salonach 1 sierpnia br

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świadom tego, że w japonii to najzupełniej normalna rzecz. My mówimy o przypadku europejskim a zwłaszcza polskim gdzie ludzie dopiero "dorastają" do 400 i 500.

 

Świetny przykład. Ta XJR'a stoi na Allegro za grosze od dawien dawna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1958116 chętnie bym kupił ale budżet już zaklepany.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie to sobie jeszcze trochę postoi. Komu potrzebny motocykl z tego roku w tej cenie skoro można w tych samych pieniądzach kupić dużo młodszego GSa czy CB500 i dodatkowo nie zamartwiać się niską podażą używanych części zamiennych. Motocykle mało popularne po prostu się nie kalkulują, a to nie jest jakiś super sprzęt który chce się mieć za wszelką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że w końcu pojawią się takie sprzęty....a raczej powrócą. Dziwi nie tylko moc...Dawna ZXR 400 miała coś około 65 koników a tu 42....Fakt wystarczy zapewne, a na pierwsze moto było by idealne. Może w końcu nasze społeczeństwo zmieni poglądy że jak moto to 600 albo 1000. Ilu więcej by nas było...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie planują reanimacji ZXR400. To byłoby coś :bigrazz:

Nie sposób się z Tobą nie zgodzić Vectorku :D

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że w końcu pojawią się takie sprzęty....a raczej powrócą. Dziwi nie tylko moc...Dawna ZXR 400 miała coś około 65 koników a tu 42....[...]

 

Zapewne wynika to z ugrzecznionego do obrzydzenia charakteru silnika jak i coraz to nowych norm czystości EURO. ER6-f ma 72KM, marketingowcy Kawasaki musieli zrobić coś aby odróżnić ER6-F i Ninje 400 :D.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...