Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) Nic oficjalnego ale pojawiła się zapowiedź na stronie podanej niżej http://www.totalmotorcycle.com/photos/2011...i-Ninja400R.htm http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair...cji,art429.html Jeśli tak się stanie to chyba zacznę pluć sobię w brodę, że mam Ninje 250 na kilkuletnich ratach :wink: Edytowane 3 Lipca 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) gdyby miał odrobinę więcej koni to by był świetnym sprzętem, a tak to masz współczynnik moto do wagi minimalnie lepszy, niż w swojej małej pchełce 250-0,195 400-0,212 jak dobrze zaokrąglisz to nawet taki sam :P Jedyny plus to, że pewnie będzie dużo większy, i to będzie idealna maszyna na start dla większych osób fajnie, że ktoś wreszcie zapełnia lukę między 125 i 600. Edytowane 3 Lipca 2010 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Czyli takie mniejsze Er-6F :bigrazz: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 czyli może jednak klasa ok.50KM wróci do łask producentów Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Właśnie do bani, że to wykastrowane ER6F. Wygląd ten sam i żadnych rewelacji. Współczynnika mocy do masy nie liczyłem ale jak tak pomyśleć to chyba ZXR400 byłby lepszym wyborem przy braku mocy. R4@65BHP vs R2@40BHP :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Panowie, proszę zwrócić uwagę, że klasa 400 ma się dobrze... w japonii :icon_mrgreen: gladius, boulevard, intruder, impulse - nieznane poza ich linią brzegową. AFAIR ich przepisy podatkowe czy ubezpieczeniowe faworyzują (znacznie) sprzęty do tej pojemności, a ponieważ reszta świata koniecznie potrzebuje co najmniej 600 i 100KM do życia - nie sprzedają ich nigdzie indziej wynika z tego, że żadne novum, ani powrót do przeszłości - tylko nam trudno czytać japońskie strony :rolleyes: jeśli dobrze się domyślam, oba modele kawy znajdą się w salonach 1 sierpnia br jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) Ja jestem świadom tego, że w japonii to najzupełniej normalna rzecz. My mówimy o przypadku europejskim a zwłaszcza polskim gdzie ludzie dopiero "dorastają" do 400 i 500. Świetny przykład. Ta XJR'a stoi na Allegro za grosze od dawien dawna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1958116 chętnie bym kupił ale budżet już zaklepany. Edytowane 4 Lipca 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 W tej cenie to sobie jeszcze trochę postoi. Komu potrzebny motocykl z tego roku w tej cenie skoro można w tych samych pieniądzach kupić dużo młodszego GSa czy CB500 i dodatkowo nie zamartwiać się niską podażą używanych części zamiennych. Motocykle mało popularne po prostu się nie kalkulują, a to nie jest jakiś super sprzęt który chce się mieć za wszelką cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Szkoda, że nie planują reanimacji ZXR400. To byłoby coś :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ej dlaczego to jest takie ciężkie? Stalowa rama robi aż taką różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Fajnie że w końcu pojawią się takie sprzęty....a raczej powrócą. Dziwi nie tylko moc...Dawna ZXR 400 miała coś około 65 koników a tu 42....Fakt wystarczy zapewne, a na pierwsze moto było by idealne. Może w końcu nasze społeczeństwo zmieni poglądy że jak moto to 600 albo 1000. Ilu więcej by nas było...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Ej dlaczego to jest takie ciężkie? Stalowa rama robi aż taką różnice? 250 tez ma stal i wazy ok 160kg :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Szkoda, że nie planują reanimacji ZXR400. To byłoby coś :bigrazz: Nie sposób się z Tobą nie zgodzić Vectorku :D Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 (edytowane) Fajnie że w końcu pojawią się takie sprzęty....a raczej powrócą. Dziwi nie tylko moc...Dawna ZXR 400 miała coś około 65 koników a tu 42....[...] Zapewne wynika to z ugrzecznionego do obrzydzenia charakteru silnika jak i coraz to nowych norm czystości EURO. ER6-f ma 72KM, marketingowcy Kawasaki musieli zrobić coś aby odróżnić ER6-F i Ninje 400 :D. Edytowane 5 Lipca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandruleks Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Ja jestem szczęśliwą lposiadaczką 400 (co prawda z 97 r., ale lata:)) i póki co nie zamieniłąbym jej na nic innego :crossy: Jednak mimo wszystko uważąm, że starsze 400 są duuuuużo ładniejsze i mocniejsze od nowej serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.