ks-rider Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 ...frajda z jazdy takim silnikiem moim zdaniem mizerna. Kwestia gustu i mozna by o tym dlugo dyskutowac !, mam jednak na ten temat zupelnie inne zdanie - frajdy z jazdy. Mój dobry kumpel miał 2.5 tds. Spalanie 8-12 l ropy na 100... Przy jeździe w miarę dynamicznej. Oszczędnie nie zszedł poniżej 6,5-7 w trasie. Ładnie toto się zbiera ale silnik generalnie zbiera złe opinie. Lepszy jest 1.6 tds... mułowaty ale za to mało pali. Migdy nie spalil mi ponizej 8,8 l/100 km :icon_mrgreen: - i fajnie zapier**la :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Nikt nie wspomniał o pękających blokach. Nie wiem jak w 3 ale w 5 i 7 to dość częsta przypadość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Dzięki Panowie za odpowiedz :biggrin: myślę że zrobię tak jak napisał zbyhu :buttrock: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Mam e39 w TDS i wszystko co napisane wyżej to szczera prawda. Daj sobie z tym spokój, albo dodaj połowę kwoty do zakupu na dalsze naprawy, patenty, poprawki no i zużyte nerwy. Jedyny plus - dość niskie spalanie w trasie. Niemniej, ile razy jeździ się w trasę??? Głupi silnik, żałuję tego zakupu. To znaczy ten silnik jest dobry, ale ze świecą szukaj w dobrym stanie z osprzętem w dobrym stanie, a sypie się tam pompa wtryskowa, turbina, głowica, wtryski, i tak dalej. A samochód mam naprawdę fajny. E39 jest fajne. Niemniej - tylko bezyna. Czyli mam fajny samochód, ale do dupy silnik. Czyli mam do dupy samochów. Kuźwa, jak on mnie czasem wku**ia!!! Muszę coś z tym fantem zrobić pzdr Trochę odbiegne od tematu ale czy nie zastanawiałeś sie Dominiku nad e39 z 3.0D ?? Ponoć o wiele , wiele lepszy niż TDS. Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Moim zdaniem najlepiej teraz sprawdzi sie auto z gazem. Prawidłowo załozona instalacja nie sprawia żadnych kłopotów a jezdzi sie za przystępną cenę. No ewentualne awarie benzyny są z reguły mniej kosztowne niz usterki diesli, szczegolnie tych coraz to nowoczesniejszych Czyli mam fajny samochód, ale do dupy silnik. Dokładnie tak samo określałem mojego byłego Forda Mondeo 2.0 TDCi 2003r. Wszytsko w środku extra...ale silnik cierpiał na swoja standardową chorobe wtrysków i sterowania. Z kolei te same auto od kolegi w benzynie 2.0 jezdzi i jezdzi bez problemów. Edytowane 11 Lipca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Lipca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Dokładnie tak samo określałem mojego byłego Forda Mondeo 2.0 TDCi 2003r. Wszytsko w środku extra...ale silnik cierpiał na swoja standardową chorobe wtrysków i sterowania. Dokładnie na to samo cierpi obecnie mój przyjaciel z Mondeo 2002 z tym silnikiem. 2,5 tys. w ub, roku na wtryski, przejechał 10.000 km, auto zanów wywala błąd, przełącza się w tryb awaryjny i nie jedzie, trzeba gasić (nawet podczas jazdy), zeby dalej jechało normalnie. Oczywiście warsztat się wypiął... pzdr rochę odbiegne od tematu ale czy nie zastanawiałeś sie Dominiku nad e39 z 3.0D ?? Ponoć o wiele , wiele lepszy niż TDS. Pzdr. Również słyszałem, iż są to świetne silniki. Niemniej ja już do diesla mam taką awersję, że kupię sobie teraz benzynę, jak zawsze kupowałem benzynę, i mam w pompie te dieslowskie sztuczki. To nie na moje nerwy zupełnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 przełącza się w tryb awaryjny i nie jedzie, trzeba gasić (nawet podczas jazdy), zeby dalej jechało normalnie. Ten trick opanowałem do perfekcji akurat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 (edytowane) Dla rozluźnienia atmosfery lekki offtop. Ale lekki, bo dotyczy wspomnianego już w tym wątku Opla Omegi z silnikiem 2,5 TD :icon_mrgreen: Ropożerne Kurwiszcze pozdr LYsY Edytowane 12 Lipca 2010 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Trochę odbiegne od tematu ale czy nie zastanawiałeś sie Dominiku nad e39 z 3.0D ?? Ponoć o wiele , wiele lepszy niż TDS. Pzdr. Padają wtryski :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 (edytowane) pompo wtryski jak juz :) ojciec ma e39 z 2.5 TD - pierwszy wypust , poki co jest ok , malo pali , fajnie sie zbiera , ale i usterki byly , czujnik polozenia walka rozrzadu , wyciek paliwa w komorze silnika ( wygladalo jak pozar silnika - poszla w ruch gasnica , bo pliwo lalo sie na kolektor wydechowy i baardzo dymilo - najciekawsze ze ciezsko bylo dosjc z kad leci) ojciec kolego mial TDS -a - glowice ze 3 razy spawal , wkoncu kupil nowa ( ponoc fabrycznie nowa) , inny koles mial omke z TDS -em - do poki nie zatarl silnika jezdzila ok. Edytowane 18 Lipca 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 ojciec ma . . . ojciec kolego mial . . . koles mial omke . . . Brakuje tylko "słyszałem od kumpla co miał znajomego że podobno ... " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Brakuje tylko "słyszałem od kumpla co miał znajomego że podobno ... " Mitomani, tfu, Nitomeni tak mają :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 (edytowane) Nitomen, a widziałeś Ty kiedyś pompowtryskiwacz na swoje piękne oczy? Twoim zdaniem 2.5 td mało pali i paliwo się leje na kolektor wydechowy? Pod maskę bmw Twojego ojca też pewnie nie miałeś okazji zajrzeć? Edytowane 20 Lipca 2010 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Miałem Omę 2,5 TD, zrobiłem tym ponad 150 tyś. Potwierdzam wszystkie powyższe opinie. Tyle że to nie wina silnika i auta, tylko faktu że dostępne są jedynie koszmarnie zajeżdżone egzemplarze. Generalnie moja w chwili sprzedaży miała (przypuszczalnie) ok. 450 tyś i jedyne co było idealne to kompresja. Przedtem posypała się pompa, turbina lałana uszczelnieniach i generalnie padał cały osprzęt. Kupno auta z takim silnikiem to bardzo pozorna oszczędność. Lepiej kupić 5,0 w benzynie w sumie i tak wyjdzie taniej :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No i duże silniki są naprawdę bardzo rzadko skatowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.