Skocz do zawartości

Co sądzicie na temat BMW e36 tds?


Stiff_Master
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...frajda z jazdy takim silnikiem moim zdaniem mizerna.

 

Kwestia gustu i mozna by o tym dlugo dyskutowac !, mam jednak na ten temat zupelnie inne zdanie - frajdy z jazdy.

 

 

Mój dobry kumpel miał 2.5 tds.

Spalanie 8-12 l ropy na 100... Przy jeździe w miarę dynamicznej. Oszczędnie nie zszedł poniżej 6,5-7 w trasie. Ładnie toto się zbiera ale silnik generalnie zbiera złe opinie. Lepszy jest 1.6 tds... mułowaty ale za to mało pali.

 

 

Migdy nie spalil mi ponizej 8,8 l/100 km :icon_mrgreen: - i fajnie zapier**la

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e39 w TDS i wszystko co napisane wyżej to szczera prawda. Daj sobie z tym spokój, albo dodaj połowę kwoty do zakupu na dalsze naprawy, patenty, poprawki no i zużyte nerwy.

Jedyny plus - dość niskie spalanie w trasie. Niemniej, ile razy jeździ się w trasę???

Głupi silnik, żałuję tego zakupu. To znaczy ten silnik jest dobry, ale ze świecą szukaj w dobrym stanie z osprzętem w dobrym stanie, a sypie się tam pompa wtryskowa, turbina, głowica, wtryski, i tak dalej.

A samochód mam naprawdę fajny. E39 jest fajne. Niemniej - tylko bezyna. Czyli mam fajny samochód, ale do dupy silnik. Czyli mam do dupy samochów. Kuźwa, jak on mnie czasem wku**ia!!! Muszę coś z tym fantem zrobić

pzdr

Trochę odbiegne od tematu ale czy nie zastanawiałeś sie Dominiku nad e39 z 3.0D ?? Ponoć o wiele , wiele lepszy niż TDS. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej teraz sprawdzi sie auto z gazem. Prawidłowo załozona instalacja nie sprawia żadnych kłopotów a jezdzi sie za przystępną cenę. No ewentualne awarie benzyny są z reguły mniej kosztowne niz usterki diesli, szczegolnie tych coraz to nowoczesniejszych

 

Czyli mam fajny samochód, ale do dupy silnik.

Dokładnie tak samo określałem mojego byłego Forda Mondeo 2.0 TDCi 2003r. Wszytsko w środku extra...ale silnik cierpiał na swoja standardową chorobe wtrysków i sterowania.

Z kolei te same auto od kolegi w benzynie 2.0 jezdzi i jezdzi bez problemów.

 

 

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dokładnie tak samo określałem mojego byłego Forda Mondeo 2.0 TDCi 2003r. Wszytsko w środku extra...ale silnik cierpiał na swoja standardową chorobe wtrysków i sterowania.

Dokładnie na to samo cierpi obecnie mój przyjaciel z Mondeo 2002 z tym silnikiem. 2,5 tys. w ub, roku na wtryski, przejechał 10.000 km, auto zanów wywala błąd, przełącza się w tryb awaryjny i nie jedzie, trzeba gasić (nawet podczas jazdy), zeby dalej jechało normalnie.

Oczywiście warsztat się wypiął...

pzdr

 

rochę odbiegne od tematu ale czy nie zastanawiałeś sie Dominiku nad e39 z 3.0D ?? Ponoć o wiele , wiele lepszy niż TDS. Pzdr.

Również słyszałem, iż są to świetne silniki. Niemniej ja już do diesla mam taką awersję, że kupię sobie teraz benzynę, jak zawsze kupowałem benzynę, i mam w pompie te dieslowskie sztuczki. To nie na moje nerwy zupełnie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompo wtryski jak juz :)

 

ojciec ma e39 z 2.5 TD - pierwszy wypust , poki co jest ok , malo pali , fajnie sie zbiera , ale i usterki byly , czujnik polozenia walka rozrzadu , wyciek paliwa w komorze silnika ( wygladalo jak pozar silnika - poszla w ruch gasnica , bo pliwo lalo sie na kolektor wydechowy i baardzo dymilo - najciekawsze ze ciezsko bylo dosjc z kad leci)

 

ojciec kolego mial TDS -a - glowice ze 3 razy spawal , wkoncu kupil nowa ( ponoc fabrycznie nowa) , inny koles mial omke z TDS -em - do poki nie zatarl silnika jezdzila ok.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen, a widziałeś Ty kiedyś pompowtryskiwacz na swoje piękne oczy?

Twoim zdaniem 2.5 td mało pali i paliwo się leje na kolektor wydechowy? Pod maskę bmw Twojego ojca też pewnie nie miałeś okazji zajrzeć?

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Omę 2,5 TD, zrobiłem tym ponad 150 tyś.

Potwierdzam wszystkie powyższe opinie.

 

Tyle że to nie wina silnika i auta, tylko faktu że dostępne są jedynie koszmarnie zajeżdżone egzemplarze.

Generalnie moja w chwili sprzedaży miała (przypuszczalnie) ok. 450 tyś i jedyne co było idealne to kompresja.

Przedtem posypała się pompa, turbina lałana uszczelnieniach i generalnie padał cały osprzęt.

 

Kupno auta z takim silnikiem to bardzo pozorna oszczędność. Lepiej kupić 5,0 w benzynie w sumie i tak wyjdzie taniej :D

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...