precel1100 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 nie chce zkladać nowego tematu, mam kilka gwintów uszkodzonych na śruby mocujace pokrywe zaworową, chce je przegwintować na większą śrube, w gsxr te gwinty są w nie wiem jak to sie fachowo nazywa, jak sie wszystkie odkręci to wyciągnie sie wałek (na dwie śruby, taka podpora wałka z góry) chodzi o to że chciałbym to wyjąć żeby nie wiercić gwintować w silniku wiadomo opiłki itd.. moje pytanie czy moge to zrobić bez popuszczanie napinacza łańcuszka? dodam ze robiłbym po jednym tzn odkręce jedno, zregeneruje i przykręce spowrotem z okreslonym momentem oczywiście nie na sucho, i jak pierwsze bedzie przykręcone to następne odkręce itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 chodzi Ci o mostki wałków rozrządu. Nie polecam przegwintowywać na większy rozmiar bo wiąże się to z wymianą śrub na inne, a w suzuki masz dość nietypowe.Oryginalny rozmiar to m7, i tutaj polecam skorzystać z systemu helicoil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Potwierdzam.Tak mam to zrobine w silniku mego 1150 i ladnie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 wiem że będę musiał wymienić, część już jest na M8 sruby na sześciokąt - takiego kupiłem i teraz chciałbym założyć wszedzie sruby m7/m8 takie jak org tylko zamiast imbusa płaski śrubokręt. Podpowie ktoś jak z tymi mostkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 No piszą Ci koledzy, że najlepiej skorzystać z zestawu naprawczego do gwintów, bo nie dostaniesz oryginalnych śrub w takim rozmiarze. Dobrze widzę, że z Ostrowa Wlkp. jesteś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 nie zależy mi na org śrubach, zdecydowałem sie na gwintowanie/rozwiercanie...teraz tylko chodzi mi o to czy moge te mostki pojedynczo odkrecac bez popuszczania napinacza? jestem z Oświęcimia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Mozesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 a z mojej czystej ciekawości jak sie napina lancuszek? rozumiem ze jak odkręce dwie o ile sie nie myle sruby M6 i wyjmę cały napinacz to łancuch mam luzny.. a jak wyglada sprawa z napięciem? między tymi dwoma M6 jest jedna większa śruba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 orientuje się ktoś jaki w tym motocyklu jest moment dokręcania lag w półkach (upsy)? ew z jaka wartością się srednio dociąga lagi? jeżeli jesteśmy już przy momentach to z jakim momentem powinny być dokręcone mostki wałków rozrządu? ew jak w przypadku lag z jaką wartością się średnio dokręca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 bez złośliwości polecam serwisówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a wracając do mostków, moge przełożyć mostki ( z dobrymi gwintami) z innego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a wracając do mostków, moge przełożyć mostki ( z dobrymi gwintami) z innego silnika? jak chcesz pozacierać wałki to załóż bo to najkrótsza droga :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 czyli wałki głowica mostki to nie rozłączny zestaw? W zadnym wypadku nie można podmieniac tych czesci z innego silnika? Założmy ze pęknął wałek to musze szukać nowego wałka w komplecie z mostami i głowica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 głowica z mostkami a wałki możesz wymieniać codziennie na inne.Jeżeli w tym motocyklu pękł wałek to zrób z niego stojak na parasole :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Wygląda na to że komuś mostek się posypał przy grzebaniu. :biggrin: Ale nie bój nic, dostaniesz kilka zł za tą głowicę w skupie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.