Skocz do zawartości

Czyszczenie gaźników i ustawianie składu mieszanki gsxr 1100


zwiecha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jeszcze coś. Jak zwykle zapomniałem. Jak sprawdzić szczelność o-ringów na gniazdach. Zdejmujesz komory pływakowe z jedne pary gaźników. Gaźniki są parami czyli tak jak węże paliwa doprowadzone, 1 i 2 oraz 3 i 4. Zdejmujesz np. z 1 i 2, wyjmujesz z nich te plastikowe "ornamenty" z pływakami i zaworkami. Gniazda zaworków zostają w gaźnikach. Palcami zatykasz gniazda nie dociskając ich za mocno do korpusów i ustami dmuchasz w wąż paliwa dla danej pary gaźników. Jeśli usłyszysz że puszcza to wiesz że o-ringi są trefne. Możesz tam psiknąć jakąś ciecz wokół gniazd i obserwować bąbelki powietrza.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zabrałem sie w koncu za te gaziory, iglice sa ustawione na 4 rowku od góry, przestawie je na 2 jak qurim pisal, poziom paliwa we wszystkich komorach taki sam, poprzedni wlasciciel lubil silikon :banghead:, na kazdym gazniku wchodzacym w głowice jest rowek, bylo to zlepione wszystko na sylikon, nie odkrecajac zadnych srub wyjalem gaźniki bez problemu z kruccow, wydaje mi sie ze w tych rowkach powinny byc jakies oringi odpowiedzialne za eliminacje lewego powietrza ... wymienie wszystkie oringi w gażnikach i powinno byc ok. Jeszcze jedno, ssanie dzialalo tylko na 3 gaźnikach na 1 zewnetrznym od strony sprzegła blacha od ssania byla odgieta i nie lapala bolca od ssania pewnie dlatego tak dziwnie chodzil na ssaniu jak byl zimny i strzelal.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9c61e96416.html

 

Zapodaje linka ze zdjeciem membrany, jest troche odkształcona ale szczelna, polata jeszcze na niej, czy kupiwac drugą ?? 2 sprawa tyczy sie iglic, maja taka podkladke (zaznaczone czerwona strzałka) w serwisowce tej podkładki chyba nie ma, ma ona byc czy ja wyeliminowac, co myslicie??

 

Dysze mam 122.5 w kazdym, iglice to 5D51, w serwisowce nie ma takich iglic, moze ktos takie zastosował i dlatego byly ustawione na 4 rowku, juz sam nie wiem, na gaźniku napisane 46E7 K331, ktos potrafi to rozszyfrowac ??

Edytowane przez zwiecha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożylem wszystko do kupy i zamontowalem w moto, juz nic nie strzela, ale chodzi jak traktor, jak wlacze ssanie to obroty ida na 5 tys i faluja spadaja na 3 itp, jak moto sie rozgrzeje to ma kłopoty ze spadaniem z obrotow, potrafi sie zawiesic na 2,5 k i przez chwile stoi pozniej opada na 1200 rpm. Czyżby lewe powietrze ??, jesli tak to jakie sa newralgiczne punkty do zasysania fałszywego powietrza w gsxr 1100.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego silikon był na króćcach. Normalnie to gaźniki bardzo ciężko wcisnąć w króćce jak są zdrowe.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zakladalem to rownomiernie scisnalem obejmy na gaźnikach, ze bardzo sztywno siedza, teraz znalezc te lewe powietrze to bedzie problem, a co z tymi iglicami bo jakies inne sa, ustawilem na P2 tak jak pisales qurim ale moze ktos dal jakies iglice od czegos innego i kupa sie robi, a te szalejace obroty to jak myslisz lewe powietrze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nieźle masz tam namieszanie. Przekopałem kilka serwisówek i siec w poszukiwaniu info i nic się nie zgadza. 46E7 to numer katalogowy gaźników, a iglice 5D51 to w ogóle nie mogę nigdzie znaleźć. Najbliżej znalazłem 5D44 które są od starego olejaka 1100 na rynek szwajcarski. Widzisz tu jakiś sens? Bo ja nie. :banghead: W Twoim powinny być iglice "6ZD-coś tam" bo takie są w 1100 `93-98, są ich 3 lub 4 rodzaje ale każda 6ZD ma początek.

 

Rzuć okiem w ten katalog części. Tu widać podkładki na iglicach o których pisałeś. Str.13-14 i inne.

http://www.offroad-bulgaria.bg/ftp/Mad_Nen...993-1998%29.pdf

 

 

Sam nie wiem co Ci poradzić. W taki upał nie potrafię nic wymyślić. :banghead: Na Twoim miejscu powróciłbym do ustawień iglic tak jak było wcześniej i wtedy mieszać śrubą składu mieszanki. Wkręcając śrubę zubażasz mieszankę, wykręcając wzbogacasz.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj sie nie zgodze bo tez troche poszukalem, nie moge podeslac skana bo komp ledwo zipie zadnego pdfa sie nie da otworzyc ogolnie padlina ale nie o tym, z tego co pamietam na stronie bodajze 306 serwisowka od gsxr 1100 93-98 jest opis do rocznika 94 gaziory 46E7, srednica zewnetrzna 36 mm, w serwisowce bst36 czy jakos tak, wszystkie dysze 122,5 mam w gaźniku w serwisiwce tak samo, wiec wychodzi na to ze to ten gaźnik, tylko iglice sa u mnie 5D51 a w serwisowce do tego gaźnika jest 5D51-3rd lub 3nd, nie pamietam juz dokladnie ale chyba 3rd, co oznacza te 3rd ?? Tam co pisales odnośnie położenia zawleczki na iglicy P2 to w serwisowce do tego gaźnika jest napisane 0-8 co to oznacza ?? bo P2 to tak jak pisales 2 wyciecie od gory.... juz wszystko dziala, chodzi praktycznie idealnie, ustawilem na 3 wrabku (na iglicy jest 5) tylko jak szybko sie odwinie manete to czasami potrafi strzelic juz pod samym koncem okolo 10 krp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

mały odkop... jak sprawdzic czy poziom paliwa w komorach jest zgodny z serwisowka? w autodata przy "poziom paliwa w komorze mm" mam kreske a poziom plywaka mm jest 14,7 i tu jest problem bo za bardzo niewiem miedzy czym a czym ma byc te 14,7

Edytowane przez precel1100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie wartości regulacyjne wysokości pływaka, które podaje serwisówka, to wartości wyjściowe (wstępne), bo ostateczny poziom paliwa mierzymy na gażnikach zmontowanych, i założonych na króćcach ssących silnika. Pomiaru dokonujemy specjalną menzurką, i od jej wyniku zależy ewentualna korekta regulacji (podgięcia) pływaka. A z reguły jest tak,regulujemy na stole, a poziom sprawdzamy po zamontowaniu gażników w motorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

dalej mam problem z tym poziomem, probowalem regulować tak ze plywak tylko dotyka zaworku ale wg mnie jest to troche nie dokładne i za bardzo tez mi to wyjsc nie może... przeglądając serwisówkę znalazłem coś takiego; http://imageshack.us/photo/my-images/19/gazm.png/ i teraz już sam nie wiem w jakiej pozycji ma być pływak żeby uzyskać te 14,7mm.. jesteście pewni ze plywak ma tylko dotykać zaworku? wie ktoś gdzie znajde dane na teamt tego ile ma byc ml w komorze plywakowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...