bibor80 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 po czym wnosisz , że na drugim zdjęciu jest złe ułożenie stopy ? Czy jeżeli jesteś prawo ręczna i widzisz kogoś kto jest leworęcznym mówisz mu , że jest źle ? Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i nic z tym nie zrobisz. A z tego co już wczesniej pisali nie ma ksiązkowej pozycji przy schodzeniu na kolano wiec nie wiem dlaczego piszesz , że stopa ułożona ułozona nizej jest błędem. Jak zaczniesz kiedys jezdzic motocyklem i Ci noge wywinie to wtedy przypomnisz sobie to zdjecie i zrozumiesz, ze bez znaczenia jest czy ktos jest prawo czy lewo reczny. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 No nie, chłopaki, jestem wzruszona, nie przyłączyliście się chórkiem, że to ja nie mam racji ;) Swoją drogą - w jakimś temacie było nt. przycierania slajderami buta o podłoże i stosowania ich jako "ogranicznika" zakrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Po prostu nie masz i tyle:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i nic z tym nie zrobisz. Nie zgodzę się z tym. Każdego przyzwyczajenia jesteś w stanie się pozbyć, jeśli tylko masz chęci, cierpliwość i silną wolę. A jeśli nawyki są nieprawidłowe, tym bardziej powinieneś nad nimi pracować i się cały czas samemu kontrolować. Ja np. mam brzydki podjeżdżania do świateł z wciśniętym sprzęgłem... Ale walczę! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja np. mam brzydki podjeżdżania do świateł z wciśniętym sprzęgłem... Ale walczę! :bigrazz: A jak powinnaś? Jeśli na biegu to chyba zgaśnie-chyba że skuterem podjeżdżasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 kivi, a Ty cos się tak do niej przy*ebał? Chyba dobrze wiesz o co jej chodziło? Sprzęgło można wcisnąć przed samym zatrzymaniem, a ajrisz ma widać nawyk wciskać wcześniej. Wyluzuj może troszeczkę, bo w końcu popuścisz. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżinos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Powinna na pierwszym biegu, a nie na sprzęgle. Nie zawsze. W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga. Edytowane 22 Czerwca 2010 przez dżinos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga. pierdoły opowiadasz ;) Popracuj nad techniką zmiany biegów i będzie dobrze. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 No nie, chłopaki, jestem wzruszona, nie przyłączyliście się chórkiem, że to ja nie mam racji ;) Swoją drogą - w jakimś temacie było nt. przycierania slajderami buta o podłoże i stosowania ich jako "ogranicznika" zakrętu. Droga Ajri... nie rób ze mnie głupka : ) Bo nie chodziło mi oto , że nie masz racji. Chodziło mi oto , że jest to tak samo niebezpieczne jak stawianie na koło lub puszczenie kierownicy w czasie jazdy :) może sie udać i może sie nie udać. http://bikepics.com/pictures/1972901/ złe :icon_biggrin: http://bikepics.com/pictures/1968947/ dobre :icon_biggrin: taka ironia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Droga Ajri... nie rób ze mnie głupka : ) Bo nie chodziło mi oto , że nie masz racji. Chodziło mi oto , że jest to tak samo niebezpieczne jak stawianie na koło lub puszczenie kierownicy w czasie jazdy :) może sie udać i może sie nie udać. Frafel - chodzi o to, żeby ryzyko niepowodzenia minimalizować, a nie przez swoją niedbałość je zwiększać, zwłaszcza, jeśli manewr nie należy do najłatwiejszych i najbezpieczniejszych. http://bikepics.com/pictures/1972901/ złe :icon_biggrin: http://bikepics.com/pictures/1968947/ dobre :icon_biggrin: taka ironia :) Oba złe! pierwsze - kto to widział, niebieskie slidery do czerwonego kombinezonu :banghead: drugie - plecak nie jest w szpilkach ;) kivi - metr czy 2 przed światłami to normalne, a skoro mówię, że to brzydki nawyk, to znaczy, że robię to też dużo wcześniej. Lubię jak się tak ze mną droczysz, miau :wink: Edytowane 22 Czerwca 2010 przez ajriszkofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Yuby dobrą fotę dał. Koleś zamiatał kilka lat temu w Bydzi. W sumie ja jeden winkiel przed nim przedobrzyłem : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dżinos napisał: Nie zawsze. W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga. Podobnie w fzs, zazwyczaj do świateł, hamuję przodem, z szóstki po jednym biegu w dół, jednocześnie przegazówka, tak żeby utrzymywać moto w okolicach 7 tyś. obrotów i liczenie w głowie biegów tak żeby nie dojść do jedynki bo na jeden jest stuk i szarpnięcie albo zryw do przodu, ale to faktycznie może być technika nieumiejętności idealnie trafić z obrotami na przegazówce. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam. :notworthy: Tomek Kulik napisal kiedys, pewna rzecz(mniej wiecej tak to lecialo) Jesli chcesz zmienic 500ccm na cos wiekszego to najpierw zjedz dwie pary podnozkow w swoim motocyklu. Pofrafie scierac swoje podnozki, lecz ograniczam sie do takiego zlozenia, by nie trzec nimi, poniewaz mam kupe w gaciach przed wypier.leniem sie. Mam wrazenie, ze w momencie dotkniecia podnozkiem o asfalt tarcie nie bedzie zbyt wystarczajace i zalicze szlifa. W owym momencie styku z asfaltem podnozka mojej CeBuli jest straszny stuk i halas, peszy mnie to i wybija z rytmu jazdy. Kolejne moje pytanie jak trzymac stope, rowniez mam wrazenie, ze lada chwila wciagnie mi stope pod motocykl przy takim skladaniu. Prosze o rady. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakob Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Było już mase tematów o składaniu się w zakrętach. Masz temat jak ustawić stopę, jak się złożyć... Szukaj! Tematy były założone niedawno, więc nie będzie problemu ze znalezieniem. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Jakob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a u mnie byłoby git z biegami gdyby nie to, że jest mało oleju i przez to często słychać je*nięcie. trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.