Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po czym wnosisz , że na drugim zdjęciu jest złe ułożenie stopy ?

 

Czy jeżeli jesteś prawo ręczna i widzisz kogoś kto jest leworęcznym mówisz mu , że jest źle ?

Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i nic z tym nie zrobisz. A z tego co już wczesniej pisali nie ma

ksiązkowej pozycji przy schodzeniu na kolano wiec nie wiem dlaczego piszesz , że stopa ułożona ułozona nizej

jest błędem.

 

 

Jak zaczniesz kiedys jezdzic motocyklem i Ci noge wywinie to wtedy przypomnisz sobie to zdjecie i zrozumiesz, ze bez znaczenia jest czy ktos jest prawo czy lewo reczny.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i nic z tym nie zrobisz.

Nie zgodzę się z tym.

Każdego przyzwyczajenia jesteś w stanie się pozbyć, jeśli tylko masz chęci, cierpliwość i silną wolę.

A jeśli nawyki są nieprawidłowe, tym bardziej powinieneś nad nimi pracować i się cały czas samemu kontrolować.

Ja np. mam brzydki podjeżdżania do świateł z wciśniętym sprzęgłem... Ale walczę! :bigrazz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kivi, a Ty cos się tak do niej przy*ebał?

Chyba dobrze wiesz o co jej chodziło? Sprzęgło można wcisnąć przed samym zatrzymaniem, a ajrisz ma widać nawyk wciskać wcześniej. Wyluzuj może troszeczkę, bo w końcu popuścisz.

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna na pierwszym biegu, a nie na sprzęgle.

 

Nie zawsze. W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga.

Edytowane przez dżinos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga.

pierdoły opowiadasz ;)

Popracuj nad techniką zmiany biegów i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, chłopaki, jestem wzruszona, nie przyłączyliście się chórkiem, że to ja nie mam racji ;)

 

Swoją drogą - w jakimś temacie było nt. przycierania slajderami buta o podłoże i stosowania ich jako "ogranicznika" zakrętu.

 

 

Droga Ajri... nie rób ze mnie głupka : ) Bo nie chodziło mi oto , że nie masz racji.

Chodziło mi oto , że jest to tak samo niebezpieczne jak stawianie na koło lub puszczenie kierownicy w czasie jazdy :) może sie udać i może sie nie udać.

 

http://bikepics.com/pictures/1972901/ złe :icon_biggrin:

 

http://bikepics.com/pictures/1968947/ dobre :icon_biggrin:

 

taka ironia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga Ajri... nie rób ze mnie głupka : ) Bo nie chodziło mi oto , że nie masz racji.

Chodziło mi oto , że jest to tak samo niebezpieczne jak stawianie na koło lub puszczenie kierownicy w czasie jazdy :) może sie udać i może sie nie udać.

Frafel - chodzi o to, żeby ryzyko niepowodzenia minimalizować, a nie przez swoją niedbałość je zwiększać, zwłaszcza, jeśli manewr nie należy do najłatwiejszych i najbezpieczniejszych.

http://bikepics.com/pictures/1972901/ złe :icon_biggrin:

 

http://bikepics.com/pictures/1968947/ dobre :icon_biggrin:

 

taka ironia :)

Oba złe!

pierwsze - kto to widział, niebieskie slidery do czerwonego kombinezonu :banghead:

drugie - plecak nie jest w szpilkach ;)

 

kivi - metr czy 2 przed światłami to normalne, a skoro mówię, że to brzydki nawyk, to znaczy, że robię to też dużo wcześniej.

Lubię jak się tak ze mną droczysz, miau :wink:

Edytowane przez ajriszkofi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dżinos napisał:

Nie zawsze. W CB 500 można redukować z każdego biegu... głośniej lub ciszej. Ale jak zredukujesz na 1 z jakąkolwiek prędkością inną niż najwyżej prawie zerowa to usłyszysz głośne ,,j*b". Przegazówka nie pomaga.

 

Podobnie w fzs, zazwyczaj do świateł, hamuję przodem, z szóstki po jednym biegu w dół, jednocześnie przegazówka, tak żeby utrzymywać moto w okolicach 7 tyś. obrotów i liczenie w głowie biegów tak żeby nie dojść do jedynki bo na jeden jest stuk i szarpnięcie albo zryw do przodu, ale to faktycznie może być technika nieumiejętności idealnie trafić z obrotami na przegazówce.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. :notworthy:

Tomek Kulik napisal kiedys, pewna rzecz(mniej wiecej tak to lecialo)

Jesli chcesz zmienic 500ccm na cos wiekszego to najpierw zjedz dwie pary podnozkow w swoim motocyklu.

Pofrafie scierac swoje podnozki, lecz ograniczam sie do takiego zlozenia, by nie trzec nimi, poniewaz mam kupe w gaciach przed wypier.leniem sie.

Mam wrazenie, ze w momencie dotkniecia podnozkiem o asfalt tarcie nie bedzie zbyt wystarczajace i zalicze szlifa.

 

W owym momencie styku z asfaltem podnozka mojej CeBuli jest straszny stuk i halas, peszy mnie to i wybija z rytmu jazdy.

 

Kolejne moje pytanie jak trzymac stope, rowniez mam wrazenie, ze lada chwila wciagnie mi stope pod motocykl przy takim skladaniu.

 

Prosze o rady.

:flesje:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już mase tematów o składaniu się w zakrętach. Masz temat jak ustawić stopę, jak się złożyć... Szukaj!

 

Tematy były założone niedawno, więc nie będzie problemu ze znalezieniem.

Edytowane przez Jakob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...