Skocz do zawartości

HUSABERG czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Ceny są fajne, dobre kilka tys zł mniej niz ktm. Jednak to nie bierze się z niczego, ja bym nie kupił takiego moto z nieznanego źródła, są to sprzęty droższe w serwisie niz KTM, do 501 (i zapewne do pozostały tez) nie ma np. korbowodu w zamiennikach, orginał 1600zł, zeby zmienic tłok trzeba rozpoławiac silnik, a więc takze trzeba wymienic łozyska na wale, uszczelki itd - duzo roboty. Z uzywanymi częsciami tez nie jest za bogato. Do ktm'a mozna kupic uzywany cylinder w dobrym stanie, głowicę czy wał za 600zł, jest tego pod dostatkiem na allegro, do husa moze byc kłopot, trzeba bardzo dbac aby jezdzic. Co do zakupu crossa do lasu to na dłuzszą metę jest to słaby pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o http://allegro.pl/husaberg-fc-550-rok-2 … 08760.html

koleś twierdzi ze moto wyszykowane i pisze mi tak " Jest nowy nikasyl,koba,tlok,lancuszek roz,naped a teraz lagi.Nowy silnik i po remoncie okolo 15mtg zrobione." moje pytanie czy te 550 posiadają łańcuszek rozrządu czy sa w tym silniku koła zębate bo juz zgłupiałem, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o http://allegro.pl/husaberg-fc-550-rok-2 … 08760.html

koleś twierdzi ze moto wyszykowane i pisze mi tak " Jest nowy nikasyl,koba,tlok,lancuszek roz,naped a teraz lagi.Nowy silnik i po remoncie okolo 15mtg zrobione." moje pytanie czy te 550 posiadają łańcuszek rozrządu czy sa w tym silniku koła zębate bo juz zgłupiałem, pozdro

łańcuch rozrządu jest a kół zębatych też się kilka znajdzie :banghead:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak , remont za 5 kola a motocykl za 7 :D - jaaaaasne :D nikasil to chyba szprajem nakladal :D

 

kola zebate mialy tylko VOR-y z tego co wiem .....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jjank, owszem, nie ma zamienników, ale u niemców 1000 zloty korba do 501. Częsci jest sporo w polszczyźnie, czego Ci brakuje? Zawory pasują KTM'owskie, rozrząd to bagatela 60-200 złoty, jesli potrafisz ogarnąć niektóre rzeczy. Tłok to standard jak w ktmie -550-650 zloty. Problemy w Husabergach były, np ze stożkowymi sprężynami zaworowymi, czy nieodpalaniem z rozrusznika, ale są na to patenty, wystarczy troche chęci..

Berg 501 ma taką charakterystyke, ze od 2k rpm ma juz moc około 55hp, dół ciągnie mocnooo.

Jeśli mu dorzucisz keihina 39-41 lub więcej, to juz bedzie potworek :)

Ja wsadzam jutro TM'a 42 od mikuni. Ma być jeszcze mocniejszy dół podobno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dopiero 1 hus u nas, więc wiedza moja opiera sie na necie, jeśli z serwisem nie ma problemu to świetnie, bo jezdzi się na tym zajebsicie, duzo lepiej jezdzi mi sie na tym niz na moim kacie, przynajmniej narazie póki nie ustawiłem jak nalezy zawiasu i przełozenia, moto jest lżejsze, ma lepszą charakterystykę do technicznego terenu, równo ciagnie od dołu na mapie LOW-nie do zaduszenia, niższej środek ciezkosci, moto zdecydowanie niższe i łatwiejsze do opanowania,

rozrusznik jest odpięty, na krótko kręci, trzeba to ogarnąc, bo kumpel wzrostem nie grzeszy i choc łatwo odpala nawet po glebie (na dellortho!!!) to zadzierac kolano pod brodę co parę minut średnio się usmiecha :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank, owszem, nie ma zamienników, ale u niemców 1000 zloty korba do 501. Częsci jest sporo w polszczyźnie, czego Ci brakuje? Zawory pasują KTM'owskie, rozrząd to bagatela 60-200 złoty, jesli potrafisz ogarnąć niektóre rzeczy. Tłok to standard jak w ktmie -550-650 zloty. Problemy w Husabergach były, np ze stożkowymi sprężynami zaworowymi, czy nieodpalaniem z rozrusznika, ale są na to patenty, wystarczy troche chęci..

Berg 501 ma taką charakterystyke, ze od 2k rpm ma juz moc około 55hp, dół ciągnie mocnooo.

Jeśli mu dorzucisz keihina 39-41 lub więcej, to juz bedzie potworek :)

Ja wsadzam jutro TM'a 42 od mikuni. Ma być jeszcze mocniejszy dół podobno...

Chodzi o to że jak padnie jakaś nietypowa rzecz, to siedzisz przed kompem i szukasz jej kilka miesięcy. Chyba że kupisz nową za kosmiczną cene.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ma ktos dokumentacje techniczna , fiszki i opis np: remontu z manuala do FE 570 , sciaglem jakiegos manuala ale taki tylko typowo obslugowy , nic konkretnego.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...