jjank Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ceny są fajne, dobre kilka tys zł mniej niz ktm. Jednak to nie bierze się z niczego, ja bym nie kupił takiego moto z nieznanego źródła, są to sprzęty droższe w serwisie niz KTM, do 501 (i zapewne do pozostały tez) nie ma np. korbowodu w zamiennikach, orginał 1600zł, zeby zmienic tłok trzeba rozpoławiac silnik, a więc takze trzeba wymienic łozyska na wale, uszczelki itd - duzo roboty. Z uzywanymi częsciami tez nie jest za bogato. Do ktm'a mozna kupic uzywany cylinder w dobrym stanie, głowicę czy wał za 600zł, jest tego pod dostatkiem na allegro, do husa moze byc kłopot, trzeba bardzo dbac aby jezdzic. Co do zakupu crossa do lasu to na dłuzszą metę jest to słaby pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 dlaczego słaby ? poprzedniczki czyli tt600 klx 650 i wr426 nie dawały rady tzn dawały ale 250 w dwusuwie uciekały jednak ja gdzies nie moge sie przestawic do 2 suwa przywykłem do 4taktu a czytałem własnie ze ten fc 550 prowadzi sie jak dwusuw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 długie pierwsze biegi i twardy zawias oraz "wybuchowa" charakterystyka silnika utrudnia jazdę w trudnym terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 jeszcze takie pytanko jak sprawdzić rok husaberga czy faktycznie jest to jak mowi własciciel 2005r ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 VIN to jedyne słuszne wyjście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 gdzie sprawdzic taki VIN jak juz go bede miał ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 10ta cyfra numeru VIN oznacza rocznik, dla 2005 ma byc 5, możesz poprosic o VIN przed przyjazdem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Najlepiej zadzwoń do ASO, będziesz miał pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 co sądzicie o http://allegro.pl/husaberg-fc-550-rok-2 … 08760.htmlkoleś twierdzi ze moto wyszykowane i pisze mi tak " Jest nowy nikasyl,koba,tlok,lancuszek roz,naped a teraz lagi.Nowy silnik i po remoncie okolo 15mtg zrobione." moje pytanie czy te 550 posiadają łańcuszek rozrządu czy sa w tym silniku koła zębate bo juz zgłupiałem, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 co sądzicie o http://allegro.pl/husaberg-fc-550-rok-2 … 08760.htmlkoleś twierdzi ze moto wyszykowane i pisze mi tak " Jest nowy nikasyl,koba,tlok,lancuszek roz,naped a teraz lagi.Nowy silnik i po remoncie okolo 15mtg zrobione." moje pytanie czy te 550 posiadają łańcuszek rozrządu czy sa w tym silniku koła zębate bo juz zgłupiałem, pozdrołańcuch rozrządu jest a kół zębatych też się kilka znajdzie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 tak tak , remont za 5 kola a motocykl za 7 :D - jaaaaasne :D nikasil to chyba szprajem nakladal :D kola zebate mialy tylko VOR-y z tego co wiem ..... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal223 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 jjank, owszem, nie ma zamienników, ale u niemców 1000 zloty korba do 501. Częsci jest sporo w polszczyźnie, czego Ci brakuje? Zawory pasują KTM'owskie, rozrząd to bagatela 60-200 złoty, jesli potrafisz ogarnąć niektóre rzeczy. Tłok to standard jak w ktmie -550-650 zloty. Problemy w Husabergach były, np ze stożkowymi sprężynami zaworowymi, czy nieodpalaniem z rozrusznika, ale są na to patenty, wystarczy troche chęci..Berg 501 ma taką charakterystyke, ze od 2k rpm ma juz moc około 55hp, dół ciągnie mocnooo.Jeśli mu dorzucisz keihina 39-41 lub więcej, to juz bedzie potworek :)Ja wsadzam jutro TM'a 42 od mikuni. Ma być jeszcze mocniejszy dół podobno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 to dopiero 1 hus u nas, więc wiedza moja opiera sie na necie, jeśli z serwisem nie ma problemu to świetnie, bo jezdzi się na tym zajebsicie, duzo lepiej jezdzi mi sie na tym niz na moim kacie, przynajmniej narazie póki nie ustawiłem jak nalezy zawiasu i przełozenia, moto jest lżejsze, ma lepszą charakterystykę do technicznego terenu, równo ciagnie od dołu na mapie LOW-nie do zaduszenia, niższej środek ciezkosci, moto zdecydowanie niższe i łatwiejsze do opanowania,rozrusznik jest odpięty, na krótko kręci, trzeba to ogarnąc, bo kumpel wzrostem nie grzeszy i choc łatwo odpala nawet po glebie (na dellortho!!!) to zadzierac kolano pod brodę co parę minut średnio się usmiecha :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 jjank, owszem, nie ma zamienników, ale u niemców 1000 zloty korba do 501. Częsci jest sporo w polszczyźnie, czego Ci brakuje? Zawory pasują KTM'owskie, rozrząd to bagatela 60-200 złoty, jesli potrafisz ogarnąć niektóre rzeczy. Tłok to standard jak w ktmie -550-650 zloty. Problemy w Husabergach były, np ze stożkowymi sprężynami zaworowymi, czy nieodpalaniem z rozrusznika, ale są na to patenty, wystarczy troche chęci..Berg 501 ma taką charakterystyke, ze od 2k rpm ma juz moc około 55hp, dół ciągnie mocnooo.Jeśli mu dorzucisz keihina 39-41 lub więcej, to juz bedzie potworek :)Ja wsadzam jutro TM'a 42 od mikuni. Ma być jeszcze mocniejszy dół podobno...Chodzi o to że jak padnie jakaś nietypowa rzecz, to siedzisz przed kompem i szukasz jej kilka miesięcy. Chyba że kupisz nową za kosmiczną cene. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 ma ktos dokumentacje techniczna , fiszki i opis np: remontu z manuala do FE 570 , sciaglem jakiegos manuala ale taki tylko typowo obslugowy , nic konkretnego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.