modem Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A jednak kupiłem, rama Cr 125 rok 1996, silnik dr 400 rok 81. Tak się cieszyłem , że nie zauważyłem iż brakuje obu hamulców i połowy szprych w pospawnym tylnim kole :( , ale palił od kopa :) Palił od kopa przez 20 minut i umarł, po rozebraniu okałazło się, że pekł tłok i rozpier dolił wszystko co się da. Teraz mam pytanie, czy jest sens naprawianie tego silnika czy szukać nowgo serducha? Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Yo! Okresl dokladniej "wszystko co sie da". Ale raczej szukaj silnika. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Napisałeś:rozpier dolił wszystko co się da. Trochę kultury nie zaszkodzi a na razie ten temat ląduje w koszu na śmieci. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Napisałeś:rozpier dolił wszystko co się da. Trochę kultury nie zaszkodzi a na razie ten temat ląduje w koszu na śmieci. mam przeprosić, aby temat wrócił? Yo! Okresl dokladniej "wszystko co sie da". Ale raczej szukaj silnika. Pzdr Tak mi kolega naświetlił, na bank: tłok, cylinder, zawory. Więcej będę wiedział jutro lub w poniedziałek Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Panowie, spokojnie! Strasznie ciężki i smutny dzisiaj dzień mamy, nie róbmy sobie dodatkowych problemów. Proszę trzymać przyzwoity poziom dyskusji na całym forum. I to tyle, na chwilę obecną. A wracając do tematu to straszną koze kupiłeś! Moim zdaniem powinieneś szukać jakiegoś sprawnego silnika, może od jakiejś 125ccm 2T podpasujesz, np. crm125? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Jak znajdzie cały silnik sprawny od CRM125 to mu osobiście pogratuluje i dam kratę piwa.... ;] Ile dałeś za ten wynalazek?? (czy moze bardziej złom?) Generalnie zalezy od stanu tego wszystkiego ale podejżewam ze naprawa wyniesie cię 5 razy koszt zakupu ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 szukać nowego moto :D i pamiętać : unikamy sprzętów pokroju xl500, dt175, xl125s, dr 400, one własnie dlatego są takie tanie bo to przestarzałe konstrukcje zmęczone życiem bez dostępu do częsci zamiennych....... owszem możesz trafić xl500 w której nie bedziesz zmieniał nawet oleju i sezon przejeździsz ale to raczej rzadkość........ mocny sprzęt do poszalenia po polach można teraz kupić za grosze np xt600 bez możliwości rejestracji idzie za 2 tys zł kupić.... a jak szukasz ekstremalnie tanio to jawkoemzetkocrosy poniżej 500....chociaż np mtxa idzie kupić na chodzie za 1000 zł z tym że mtx może być troche słaby Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Za grata dałem 1000 zł, chcialem sprawdzić czy mi się crossowanie spodoba, wiem, wiem trzeba było poprosić kogoś, aby dał się gaznąć. Tak widzę po allegro, że zakup silnika graniczy z cudem. Jestem smutny :( Jak ktoś chce to sprzedam zwłoki, Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 owszem możesz trafić xl500 w której nie bedziesz zmieniał nawet oleju i sezon przejeździsz ale to raczej rzadkość........ Kolega kupił XL 500 za 1700zł. Wymienił olej, rozrząd, opony, rególacja, i maszyna śmiga jak zła, pali od pierwszego kopa po tyg staniu. Olejem nie rzuca, itd. Wiec nie mów tak, bo zależy jak się trafi i kto wcześniej na niej jeździł. Fakt, nie opłaca się robić tych zwłok, popłynołeś stary. Jeśli nie straciłeś jeszcze zapału do motocykli enduro, to kup jakieś XT 600, XL 600 i będziesz się cieszył z jazdy po bezdrożach. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Tak mi kolega naświetlił, na bank: tłok, cylinder, zawory. Więcej będę wiedział jutro lub w poniedziałek czyli co? rozebrałeś czy tylko kolega ci to wywrózył? w starych niewysilonych silnikach tłoki nie pękają ot tak sobie...chyba ze wsadzili tam tłok ze 126p bo nie mozna bylo kupic odpowiedniego i pamiętać : unikamy sprzętów pokroju xl500, dt175, xl125s, dr 400, nie wiem jak do dr 400 ale do xl 500 czesci łatwiej kupic niz do xl 600 pd03 ;) dlatego ze ponoc w USA ma rzeszę zagorzałych fanów Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Za grata dałem 1000 zł, chcialem sprawdzić czy mi się crossowanie spodoba, wiem, wiem trzeba było poprosić kogoś, aby dał się gaznąć. Tak widzę po allegro, że zakup silnika graniczy z cudem. Jestem smutny :( Jak ktoś chce to sprzedam zwłoki, Wrzuć tam silnik od CR 125 taki jak ma być i ciesz się jazdą. w 3,5 tys się zmieścisz więc tragicznie jeszcze na tym nie wyjedziesz.Yo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Współczucie :icon_mrgreen: Po moich podobnych doświadczeniach remontowania "copów" i włoskich motorynek ja bym nie inwestował, sprzedał tak jak teraz stoi, na to też się znajda chętni, skoro jest trudny dostęp do części zamiennych. Kup dr 350, xl właśnie jak podpowiadają koledzy spróbuj tą drogą :notworthy: Ja się nie zawiodłem. Powodzenia Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wrzuć tam silnik od CR 125 taki jak ma być i ciesz się jazdą. w 3,5 tys się zmieścisz więc tragicznie jeszcze na tym nie wyjedziesz.Yo ! ja bym sie bał że zrazi sie do kosztów utrzymania :D Kolega kupił XL 500 za 1700zł. Wymienił olej, rozrząd, opony, rególacja, i maszyna śmiga jak zła, pali od pierwszego kopa po tyg staniu. Olejem nie rzuca, itd. Wiec nie mów tak, bo zależy jak się trafi i kto wcześniej na niej jeździł. kolega miał, to ciągle był problem z chlaniem oleju i odpalaniem (miała tylko ręczny deko ale coś było popierniczone, xt600 ten sam koleś palił od strzała a xl500 kopał godzinami ) w końcu stanąl mu wałek rorządu (aż głowica pękła )i poszła na części daj namiar skąd twój kumpel wziął do niej klamoty (tylko nie mówcie że są na ebayu, ten motocykl z papierami w dobrym stanie jest wart z 2tys nie opłaca sie chyba nic sprowadzać ) bo mój ziomek nie mógl nic znaleźć ani zaworów ani łańcuszka rozrządu.... ja zawsze będe obstawał za stanowiskiem że lepiej kupić gorszy sprzęt z dobrym supportem częsciowym niż wypas maszyne do której nie ma częsci.... miliony ludzi przygode z błotem zaczyna od jawkocrossów bo można kupić za 500 zł i zawsze sie prawie opłaca naprawiać i jest dużo częsci...... nie wiem jak do dr 400 ale do xl 500 czesci łatwiej kupic niz do xl 600 pd03 mrugacz.gif dlatego ze ponoc w USA ma rzeszę zagorzałych fanów ja na to innaczej patrzę ......po co tłok do xl600 ma być w sprzedaży jak nikt go nie kupi bo te moto są wieczne :D ?? a jak xl500 jest awaryjna i ma fanów to muszą być częsci proste :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Dziękuje wszystkim za miłe słowa :) Decyzja zapadła sprzedaje grata. Czekam na propozycję, tylko po kolei proszę :) Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 50 zł! :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.