Skocz do zawartości

Zdechł dr 400


modem
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jednak kupiłem, rama Cr 125 rok 1996, silnik dr 400 rok 81. Tak się cieszyłem , że nie zauważyłem iż brakuje obu hamulców i połowy szprych w pospawnym tylnim kole :( , ale palił od kopa :)

Palił od kopa przez 20 minut i umarł, po rozebraniu okałazło się, że pekł tłok i rozpier dolił wszystko co się da.

Teraz mam pytanie, czy jest sens naprawianie tego silnika czy szukać nowgo serducha?

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś:rozpier dolił wszystko co się da.

 

Trochę kultury nie zaszkodzi a na razie ten temat ląduje w koszu na śmieci.

 

mam przeprosić, aby temat wrócił?

 

Yo!

 

Okresl dokladniej "wszystko co sie da".

 

Ale raczej szukaj silnika.

 

Pzdr

 

Tak mi kolega naświetlił, na bank: tłok, cylinder, zawory. Więcej będę wiedział jutro lub w poniedziałek

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spokojnie! Strasznie ciężki i smutny dzisiaj dzień mamy, nie róbmy sobie dodatkowych problemów. Proszę trzymać przyzwoity poziom dyskusji na całym forum. I to tyle, na chwilę obecną.

 

A wracając do tematu to straszną koze kupiłeś! Moim zdaniem powinieneś szukać jakiegoś sprawnego silnika, może od jakiejś 125ccm 2T podpasujesz, np. crm125?

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdzie cały silnik sprawny od CRM125 to mu osobiście pogratuluje i dam kratę piwa.... ;]

 

Ile dałeś za ten wynalazek?? (czy moze bardziej złom?)

 

Generalnie zalezy od stanu tego wszystkiego ale podejżewam ze naprawa wyniesie cię 5 razy koszt zakupu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukać nowego moto :D

 

i pamiętać : unikamy sprzętów pokroju xl500, dt175, xl125s, dr 400, one własnie dlatego są takie tanie bo to przestarzałe konstrukcje zmęczone życiem bez dostępu do częsci zamiennych.......

 

owszem możesz trafić xl500 w której nie bedziesz zmieniał nawet oleju i sezon przejeździsz ale to raczej rzadkość........

 

mocny sprzęt do poszalenia po polach można teraz kupić za grosze np xt600 bez możliwości rejestracji idzie za 2 tys zł kupić....

 

a jak szukasz ekstremalnie tanio to jawkoemzetkocrosy poniżej 500....chociaż np mtxa idzie kupić na chodzie za 1000 zł z tym że mtx może być troche słaby

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za grata dałem 1000 zł, chcialem sprawdzić czy mi się crossowanie spodoba, wiem, wiem trzeba było poprosić kogoś, aby dał się gaznąć.

Tak widzę po allegro, że zakup silnika graniczy z cudem.

Jestem smutny :(

Jak ktoś chce to sprzedam zwłoki,

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem możesz trafić xl500 w której nie bedziesz zmieniał nawet oleju i sezon przejeździsz ale to raczej rzadkość........

 

Kolega kupił XL 500 za 1700zł. Wymienił olej, rozrząd, opony, rególacja, i maszyna śmiga jak zła, pali od pierwszego kopa po tyg staniu. Olejem nie rzuca, itd. Wiec nie mów tak, bo zależy jak się trafi i kto wcześniej na niej jeździł.

 

Fakt, nie opłaca się robić tych zwłok, popłynołeś stary. Jeśli nie straciłeś jeszcze zapału do motocykli enduro, to kup jakieś XT 600, XL 600 i będziesz się cieszył z jazdy po bezdrożach. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi kolega naświetlił, na bank: tłok, cylinder, zawory. Więcej będę wiedział jutro lub w poniedziałek

czyli co? rozebrałeś czy tylko kolega ci to wywrózył? w starych niewysilonych silnikach tłoki nie pękają ot tak sobie...chyba ze wsadzili tam tłok ze 126p bo nie mozna bylo kupic odpowiedniego

i pamiętać : unikamy sprzętów pokroju xl500, dt175, xl125s, dr 400,

nie wiem jak do dr 400 ale do xl 500 czesci łatwiej kupic niz do xl 600 pd03 ;) dlatego ze ponoc w USA ma rzeszę zagorzałych fanów

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za grata dałem 1000 zł, chcialem sprawdzić czy mi się crossowanie spodoba, wiem, wiem trzeba było poprosić kogoś, aby dał się gaznąć.

Tak widzę po allegro, że zakup silnika graniczy z cudem.

Jestem smutny :(

Jak ktoś chce to sprzedam zwłoki,

Wrzuć tam silnik od CR 125 taki jak ma być i ciesz się jazdą. w 3,5 tys się zmieścisz więc tragicznie jeszcze na tym nie wyjedziesz.Yo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczucie :icon_mrgreen:

Po moich podobnych doświadczeniach remontowania "copów" i włoskich motorynek ja bym nie inwestował, sprzedał tak jak teraz stoi, na to też się znajda chętni, skoro jest trudny dostęp do części zamiennych.

 

Kup dr 350, xl właśnie jak podpowiadają koledzy spróbuj tą drogą :notworthy: Ja się nie zawiodłem.

Powodzenia

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć tam silnik od CR 125 taki jak ma być i ciesz się jazdą. w 3,5 tys się zmieścisz więc tragicznie jeszcze na tym nie wyjedziesz.Yo !

 

ja bym sie bał że zrazi sie do kosztów utrzymania :D

 

Kolega kupił XL 500 za 1700zł. Wymienił olej, rozrząd, opony, rególacja, i maszyna śmiga jak zła, pali od pierwszego kopa po tyg staniu. Olejem nie rzuca, itd. Wiec nie mów tak, bo zależy jak się trafi i kto wcześniej na niej jeździł.

 

kolega miał, to ciągle był problem z chlaniem oleju i odpalaniem (miała tylko ręczny deko ale coś było popierniczone, xt600 ten sam koleś palił od strzała a xl500 kopał godzinami ) w końcu stanąl mu wałek rorządu (aż głowica pękła )i poszła na części

 

daj namiar skąd twój kumpel wziął do niej klamoty (tylko nie mówcie że są na ebayu, ten motocykl z papierami w dobrym stanie jest wart z 2tys nie opłaca sie chyba nic sprowadzać ) bo mój ziomek nie mógl nic znaleźć ani zaworów ani łańcuszka rozrządu....

 

 

ja zawsze będe obstawał za stanowiskiem że lepiej kupić gorszy sprzęt z dobrym supportem częsciowym niż wypas maszyne do której nie ma częsci....

 

miliony ludzi przygode z błotem zaczyna od jawkocrossów bo można kupić za 500 zł i zawsze sie prawie opłaca naprawiać i jest dużo częsci......

 

nie wiem jak do dr 400 ale do xl 500 czesci łatwiej kupic niz do xl 600 pd03 mrugacz.gif dlatego ze ponoc w USA ma rzeszę zagorzałych fanów

 

ja na to innaczej patrzę ......po co tłok do xl600 ma być w sprzedaży jak nikt go nie kupi bo te moto są wieczne :D ?? a jak xl500 jest awaryjna i ma fanów to muszą być częsci proste :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za miłe słowa :)

Decyzja zapadła sprzedaje grata.

Czekam na propozycję, tylko po kolei proszę :)

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...