Skocz do zawartości

Pirelli Diablo Corsa 3 czy Diablo Rosso


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od paru lat smigam litrowymi sportami..

Jako ze powiedzmy mam dosc dobre dojscia do oponek to przetestowalem wiekszosc z dostepnych sportowych i moge stwierdzic:

bylem zakochany kiedys w pirellkach diablo corsa i diablo rosso, jednak w przy jezdze w desczu i troche zimniejszych oponkach dosc kiepsko jak dla mnie wypadaja. Dodatkowo to, ze tyl jak dla mnie to po 3000 km zaczynal sie konczyc.

 

Na trasie najlepiej wg mnie wypadlby pirelli angel ST -REWELACJA - oponki u kolegi w 1000k7 wytrzymaly 13.000!!!! a kolega ma ciezka reke i co chwile gumuje :) - u mnie po 10.000 km sciagnalem i trzymam na np szybki weekend w chorwacji. Oponki rewelacyjnie trzymaja w desczy, wzorowo zachowuja sie na winklach - jednak nie sprawdzalem na torze i nie wiem jak w zlozeniach.

 

Aktualnie uzywam dunlop sportsmart i moge napisac tak:

w desczy zdecydowanie lepiej niz pirelii

na zakretach bardzo dobrze sie sprawuja

przejechalem na tyle 2500 km i jak na razie opona ma bieznik jak nowa diablo rosso :) (mam dosc ciezka reke).

Tez po ok 30 km zamkniete, ale nie "mechacą" sie po bokach jak diabełki

 

Jak dla mnie aktualnie do latania sportowo tyrustycznego sportsmart sa naprawde swietne i juz widze ze duzo dluzej wytrzymaja niz diably.

www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś muszę sobie na przyszły sezon do przetestowania odłożyć ... latał ktoś na BT 016 ??

 

ja gdzie tylko moge to mowie, ze bridgestony sa beznadziejne!!! nie wiem z jakiego powodu montuja je seryjnie w gixxach (czego efektem jest ze musze obecnie na nich jezdzic) ale gdybym mial kupic cokolwiek napewno nie kupilbym BT...

 

najlepsze uniwersalne opony jakie kiedykolwiek wyprodukowano to moim zdaniem M3! jezeli masz wiecej kasy i zgadzasz sie na mniejszy przebieg to lepsze sa diablo rosso corsa (mowie w kontekscie jazdy typu - wciskam czerwony guzik i paluje bo jestem niesmiertelny...), ale M3 to klasa sama w sobie i nie ma sensu testowac innych bajerow...

 

BT cenowo podobnie, a nie umywa sie nawet do nich... nie wiem, ale ja osobiscie na ulicy boje sie je zamknac. normalnie jak ide na kolano to czuje ze zaraz bedzie "sruuu"... takie moim zdaniem sa BT... ;)

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BT cenowo podobnie, a nie umywa sie nawet do nich... nie wiem, ale ja osobiscie na ulicy boje sie je zamknac. normalnie jak ide na kolano to czuje ze zaraz bedzie "sruuu"... takie moim zdaniem sa BT... ;)

 

Skądś znam to wrażenie. Miałem fabrycznie w sc59 BT015F. Największy megaszajs na jakim kiedykolwiek jezdziłem. Jak je wywaliłem, to był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skądś znam to wrażenie. Miałem fabrycznie w sc59 BT015F. Największy megaszajs na jakim kiedykolwiek jezdziłem. Jak je wywaliłem, to był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu.

Poza BT020 to Bridgestone chyba nie zrobił żadnej dobrej opony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja gdzie tylko moge to mowie, ze bridgestony sa beznadziejne!!! nie wiem z jakiego powodu montuja je seryjnie w gixxach (czego efektem jest ze musze obecnie na nich jezdzic) ale gdybym mial kupic cokolwiek napewno nie kupilbym BT...

 

Inna sprawa, że BT016 montowane seryjnie np. w GSX-R to kompletnie różna opona niż BT016 dostępne w sklepie. Np. te "sklepowe" są wieloskładnikowe (tył 3 mieszanki, przód 2), podczas gdy laczki OEM mają 2 mieszanki na tyle i 1 z przodu. Mi się udało trafić zwykłe, przez co jakoś wielce nie narzekałem, ale chyba każdy znany mi posiadacz Gixxera jeżdżący na fabrycznych BT016 strasznie na nie kurwi ;-)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując swojego Zeta 750 miałem założone BT016 co prawda były one już troche starte, ale jeszcze bieżnika było na nich, mimo że wymianę kapci mogłem jeszcze odłożyć postanowiłem je wymienić na Pirelli Diablo Strade.

Co do BT016 kilka razy zdarzyło mi sie że gdy w jakimś winklu odwinąłem troche więcej to tył strasznie był nerwowy i odjężdżał dość znacznie, też sie ciesze ze ich nie mam już.

Następne opony jakie kupie to Diablo Rosso lub Angel ST, wiem że to dwie zupełnie inne opony, jednak ogólnie ludzie bardzo sobie chwalą Angele ST.

Co do Diablo Rosso Corsa z tego co wyczytałem są OK ale na rozgrzany i suchy asfalt w innych warunkach bez szału.

Edytowane przez gizmucik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A może pojawił się ktoś kto używa Metzeler M5?

 

Zbliża mi się wymiana opon.

Ostatnio jeździłem na Bt016

Tylko dlatego że seryjnie były zakładane najpierw w poprzedniej RJ11 a teraz w RJ15.

Przyzwyczaiłem się do tych opon i nie ma tragedii ( jednak ciekawe jak to ktoś napisał z tymi mieszkankami - że OEM mają inny skład niż te w sklepie ).

 

Zastanawiam się nad

 

Metzeler M3

Metzeler M5

Dunlop D209 Qualifer - komplet w bardzo atrakcyjnej cenie ( lepiej trzymają niż Bt016? )

Michelin Pilot Power

Michelin Pilot Power 2CT

Michelin Power Pure

Pirelli Angel ST

 

Wiem wiem ... duża rozbieżność.

Interesują mnie opinie...

 

Bardzo mocno zastanawiam się nad M5 ... ale czy jest sens tyle płacić za tą oponkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak GP Racer ale bardziej cywilny D209 Sportmax Qualifier na torze nie dawał rady. Tzn nie żebym miał coś do przyczepności ale najbardziej przeszkadzał mi totalny brak czucia tego co się dzieje z przodem, tak jakby unosił się w powietrzu. Pod tym względem nawet stary D207 którego miałem wcześniej był lepszy. Ujeżdzałem je (D209) niestety dość krótko (skatowałem tył na kilku kolumnach weselnych) więc jest też szansa, że miałem po prostu za duże ciśnienie w oponach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po większości sezonu przelatanym na DIABLO CORSA 3 muszę powiedzieć że opony świetne.

Na mokrym trzymają super tak jak zwykłe diablo corsa. W zakrętach trój-składnikowa

mieszanka spisuje się świetnie dużo lepsze prowadzenie i większe złożenia.

Mieszanka na bokach jest miękka po ostrzejszym winklowaniu boki zaczęły się frędzlować.

Szkoda że PDC3 nie jest dalej produkowana skoro rosso corsa nie trzyma dobrze na mokrym mimo, że producent zapewniał o takiej samej przydatności w tych warunkach jak poprzedniczkach.

Edytowane przez pit

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po większości sezonu przelatanym na DIABLO CORSA 3 muszę powiedzieć że opony świetne.

Na mokrym trzymają super tak jak zwykłe diablo corsa. W zakrętach trój-składnikowa

mieszanka spisuje się świetnie dużo lepsze prowadzenie i większe złożenia.

Mieszanka na bokach jest miękka po ostrzejszym winklowaniu boki zaczęły się frędzlować.

 

 

Potwierdzam, naprawdę świetne gumy. Nawet na torze w radomiu ładnie trzymały. Ok 9000km przejechałem i jeszcze ze 3-4 polecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...