Tazzman Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 od paru lat smigam litrowymi sportami.. Jako ze powiedzmy mam dosc dobre dojscia do oponek to przetestowalem wiekszosc z dostepnych sportowych i moge stwierdzic: bylem zakochany kiedys w pirellkach diablo corsa i diablo rosso, jednak w przy jezdze w desczu i troche zimniejszych oponkach dosc kiepsko jak dla mnie wypadaja. Dodatkowo to, ze tyl jak dla mnie to po 3000 km zaczynal sie konczyc. Na trasie najlepiej wg mnie wypadlby pirelli angel ST -REWELACJA - oponki u kolegi w 1000k7 wytrzymaly 13.000!!!! a kolega ma ciezka reke i co chwile gumuje :) - u mnie po 10.000 km sciagnalem i trzymam na np szybki weekend w chorwacji. Oponki rewelacyjnie trzymaja w desczy, wzorowo zachowuja sie na winklach - jednak nie sprawdzalem na torze i nie wiem jak w zlozeniach. Aktualnie uzywam dunlop sportsmart i moge napisac tak: w desczy zdecydowanie lepiej niz pirelii na zakretach bardzo dobrze sie sprawuja przejechalem na tyle 2500 km i jak na razie opona ma bieznik jak nowa diablo rosso :) (mam dosc ciezka reke). Tez po ok 30 km zamkniete, ale nie "mechacą" sie po bokach jak diabełki Jak dla mnie aktualnie do latania sportowo tyrustycznego sportsmart sa naprawde swietne i juz widze ze duzo dluzej wytrzymaja niz diably. Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Coś muszę sobie na przyszły sezon do przetestowania odłożyć ... latał ktoś na BT 016 ?? ja gdzie tylko moge to mowie, ze bridgestony sa beznadziejne!!! nie wiem z jakiego powodu montuja je seryjnie w gixxach (czego efektem jest ze musze obecnie na nich jezdzic) ale gdybym mial kupic cokolwiek napewno nie kupilbym BT... najlepsze uniwersalne opony jakie kiedykolwiek wyprodukowano to moim zdaniem M3! jezeli masz wiecej kasy i zgadzasz sie na mniejszy przebieg to lepsze sa diablo rosso corsa (mowie w kontekscie jazdy typu - wciskam czerwony guzik i paluje bo jestem niesmiertelny...), ale M3 to klasa sama w sobie i nie ma sensu testowac innych bajerow... BT cenowo podobnie, a nie umywa sie nawet do nich... nie wiem, ale ja osobiscie na ulicy boje sie je zamknac. normalnie jak ide na kolano to czuje ze zaraz bedzie "sruuu"... takie moim zdaniem sa BT... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 BT cenowo podobnie, a nie umywa sie nawet do nich... nie wiem, ale ja osobiscie na ulicy boje sie je zamknac. normalnie jak ide na kolano to czuje ze zaraz bedzie "sruuu"... takie moim zdaniem sa BT... ;) Skądś znam to wrażenie. Miałem fabrycznie w sc59 BT015F. Największy megaszajs na jakim kiedykolwiek jezdziłem. Jak je wywaliłem, to był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Skądś znam to wrażenie. Miałem fabrycznie w sc59 BT015F. Największy megaszajs na jakim kiedykolwiek jezdziłem. Jak je wywaliłem, to był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu. Poza BT020 to Bridgestone chyba nie zrobił żadnej dobrej opony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ja gdzie tylko moge to mowie, ze bridgestony sa beznadziejne!!! nie wiem z jakiego powodu montuja je seryjnie w gixxach (czego efektem jest ze musze obecnie na nich jezdzic) ale gdybym mial kupic cokolwiek napewno nie kupilbym BT... Inna sprawa, że BT016 montowane seryjnie np. w GSX-R to kompletnie różna opona niż BT016 dostępne w sklepie. Np. te "sklepowe" są wieloskładnikowe (tył 3 mieszanki, przód 2), podczas gdy laczki OEM mają 2 mieszanki na tyle i 1 z przodu. Mi się udało trafić zwykłe, przez co jakoś wielce nie narzekałem, ale chyba każdy znany mi posiadacz Gixxera jeżdżący na fabrycznych BT016 strasznie na nie kurwi ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) Ja kupując swojego Zeta 750 miałem założone BT016 co prawda były one już troche starte, ale jeszcze bieżnika było na nich, mimo że wymianę kapci mogłem jeszcze odłożyć postanowiłem je wymienić na Pirelli Diablo Strade. Co do BT016 kilka razy zdarzyło mi sie że gdy w jakimś winklu odwinąłem troche więcej to tył strasznie był nerwowy i odjężdżał dość znacznie, też sie ciesze ze ich nie mam już. Następne opony jakie kupie to Diablo Rosso lub Angel ST, wiem że to dwie zupełnie inne opony, jednak ogólnie ludzie bardzo sobie chwalą Angele ST. Co do Diablo Rosso Corsa z tego co wyczytałem są OK ale na rozgrzany i suchy asfalt w innych warunkach bez szału. Edytowane 17 Września 2010 przez gizmucik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 A może pojawił się ktoś kto używa Metzeler M5? Zbliża mi się wymiana opon. Ostatnio jeździłem na Bt016 Tylko dlatego że seryjnie były zakładane najpierw w poprzedniej RJ11 a teraz w RJ15. Przyzwyczaiłem się do tych opon i nie ma tragedii ( jednak ciekawe jak to ktoś napisał z tymi mieszkankami - że OEM mają inny skład niż te w sklepie ). Zastanawiam się nad Metzeler M3 Metzeler M5 Dunlop D209 Qualifer - komplet w bardzo atrakcyjnej cenie ( lepiej trzymają niż Bt016? ) Michelin Pilot Power Michelin Pilot Power 2CT Michelin Power Pure Pirelli Angel ST Wiem wiem ... duża rozbieżność. Interesują mnie opinie... Bardzo mocno zastanawiam się nad M5 ... ale czy jest sens tyle płacić za tą oponkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Kup sobie M3 w dobrej cenie, rewelacyjna opona. tak właśnie myślałem nad M3 bo przez wejście M5 ceny M3 mocno spadły a czytałem że to dobra oponka. a jak Twoje Corsy? Co kupiłeś lub kupisz po nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 a dlaczego nikt nie zachwala dunlopow 209 i 211 ? jezdzilem na 209 gp racer i dla mnie super byly i maja bardzo dobra zywotnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 niewiem jak GP Racer ale bardziej cywilny D209 Sportmax Qualifier na torze nie dawał rady. Tzn nie żebym miał coś do przyczepności ale najbardziej przeszkadzał mi totalny brak czucia tego co się dzieje z przodem, tak jakby unosił się w powietrzu. Pod tym względem nawet stary D207 którego miałem wcześniej był lepszy. Ujeżdzałem je (D209) niestety dość krótko (skatowałem tył na kilku kolumnach weselnych) więc jest też szansa, że miałem po prostu za duże ciśnienie w oponach. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 http://www.motorcycle-usa.com/545/8185/Mot...ire-Review.aspx Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) Po większości sezonu przelatanym na DIABLO CORSA 3 muszę powiedzieć że opony świetne. Na mokrym trzymają super tak jak zwykłe diablo corsa. W zakrętach trój-składnikowa mieszanka spisuje się świetnie dużo lepsze prowadzenie i większe złożenia. Mieszanka na bokach jest miękka po ostrzejszym winklowaniu boki zaczęły się frędzlować. Szkoda że PDC3 nie jest dalej produkowana skoro rosso corsa nie trzyma dobrze na mokrym mimo, że producent zapewniał o takiej samej przydatności w tych warunkach jak poprzedniczkach. Edytowane 20 Października 2010 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta81 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Po większości sezonu przelatanym na DIABLO CORSA 3 muszę powiedzieć że opony świetne. Na mokrym trzymają super tak jak zwykłe diablo corsa. W zakrętach trój-składnikowa mieszanka spisuje się świetnie dużo lepsze prowadzenie i większe złożenia. Mieszanka na bokach jest miękka po ostrzejszym winklowaniu boki zaczęły się frędzlować. Potwierdzam, naprawdę świetne gumy. Nawet na torze w radomiu ładnie trzymały. Ok 9000km przejechałem i jeszcze ze 3-4 polecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Zabłysnę: jeździł na nich puchar gsx-r:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 daj znac jak sie sprawuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.