wicek15 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Mam problem. Chciałem się zabrać za wymianę płynu hamulcowego, bo ma ciemną barwę, jednak skończyło się na zamiarach. Ktoś, kto się za to wcześniej zabierał musiał być niezłym "młotem". Jak to teraz odkręcić i skąd nowe śruby? http://lh3.ggpht.com/_47qUviO6dDg/S4A0r837...HbhVTYBCc/s640/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Jest kilka sposobów ale spróbuj najłatwiejszy co nie uszkodzisz zbiorniczka. Naklej na główkę tej śruby nakrętkę i spróbować odkręcić kluczem. Przedtem główkę śruby na zbiorniczku oczyścić i odtłuścić także nakrętkę rozpuszczalnikiem nitro. Przykładowe kleje http://www.ekwasek.pl/index.php?cat_id=6 Gdy odkręcisz to nowe śruby kupisz w każdym sklepie met., najlepiej kolorowe nierdzewne. Można też przylutować nakrętkę na główkę śruby [ trzyma mocno]. Oczywiście lut wewnatrz nakrętki Edytowane 20 Lutego 2010 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja zawsze odkręcam wyrobione śruby za pomocą wykrętaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Spróbuj naciąć jakoś śrubę na płaski śrubokręt (czymś ostrym, np mały majzelkiem). P.S. Wicek, czyżby Ty siedziałeś na forum RG i byłeś w posiadaniu MBX80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Dziękuję! Będę jutro coś działał w temacie. nitrox89, dobrze pamiętasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam!Miałem kiedyś ten sam problem w enduro ;) Jednak zdołałem sobie z tym poradzić jakoś. Weź jakiś płaski śrubokręt twardy i przyłóż pod kątem +/- 45 stopni na brzegu śrubki i delikatnie stukaj w niego młoteczkiem próbując odkręcić. U mnie poszło elegancko. Tylko z tym stukaniem uważaj żeby nic nie uszkodzić. A co do śrubek to w garażu mam garść identycznych... Jak będziesz miał problem z kupieniem to mogę Ci podesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 na moje oko to te śruby jeszcze da się odkręcić krzyżakiem oczywiście musisz użyć PH2 i to dobrego a nie zajechanego na śmierć. Na szczęście to zbrioniczek aluminiowy, więc możesz użyć młotka. Na takie śruby najskuteczniejszy sposób to bit PH2 z pokrętką http://www.allegro.pl/item920785609_pokret...ym_honiton.html (nie grzechotką),. Ty delikatnie kręcisz trzymając za dwa końce pokrętki, a kto kolwiek z wyczuciem stuka w środek pokrętki równocześnie- uwierz mi to działa cuda. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Wkrętak udarowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Wkrętak udarowy. Raczej już za późno na wkrętak udarowy ponieważ łeb śruby jest obrobiony. Nowa nigdy nie używana końcówka PH2 i młoteczek 100gram tak jak pisał baba powyżej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Miałem to samo. Moge potwierdzić, że nowy malutki śrubokręcik i młoteczek sobie radzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 a ja zawsze zakładam do multiszlifierki końcówkę do grawerowania metalu i robię wyżłobienie na płaski śrubokręt i nie ma śruby, żeby nie wyszła. A jak jest możliwość to lepiej nawet założyć małą tarczkę do metalu i tym naciąć (oczywiście dalej mowa o multiszlifierce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 środek nawiercić wiertłem 2-3 i do tego wykrętak udarowy, te śruby są z dość miękkiej stali Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 środek nawiercić wiertłem 2-3 i do tego wykrętak udarowy, te śruby są z dość miękkiej stali Nie mam wykrętaka. Do tego dochodzi kwestia, tego, że będę udupiony, jak rozwiercę, a nie wykręcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 wlutuj małą nakrętkę od środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A jak już nawet sposób opisany powyżej zawiedzie, to ja po prostu rozwiercałem łby "lewym" wiertłem. Po zdjęciu pokrywki wkręty puszczają bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.