BANANvanDYK Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) Zawieszenie w Piaggio to nie jest typowy USD. Bardziej przypomina zawieszenie Rometa. Amortyzator jest tylko w jednej nodze i to jest zwykły wkład jak w samochodzie... Rury są posmarowane tak samo jak w komarku, pracują na dwóch nylonowych tulejkach w każdej nodze. Jeśli naprawdę wycieka olej z goleni, to może jedynie z uszkodzonego wkładu amortyzatora. Ten widelec jest niestety kur*o sztywny i ma mały skok... http://www.sip-scootershop.com/EN/Products...iaggio+TPH.aspx http://www.vespaspares.co.uk/SparespIAGGIO...PHOON50/t27.jpg Edytowane 23 Lutego 2010 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witojcię. Mam takie pytanie chodzi mi o przedni widelec typu upside down czyli odwrócony w przeciwieństwie do tradycyjnego. Dlaczego uważasz, że u-s-d jest nowoczesny, a tamten tradycyjny? Spójrz na poczciwą WSK, Junaka... :) pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 USD w enduro ma jeszcze to do siebie, że mniej wystaje po za oś koła :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 WSK ani Junak nie maja USD. Jego największa zaleta jest możliwość prostej budowy amortyzatora w pełni regulowanego. Tak prosto nie ma jeśli chodzi o tradycyjny układ stad wielkie zainteresowanie tym typem amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jaki to skuter? Nie widziałem jeszcze USD w skuterach jak i zawieszenia z dwoma półkami pomijając Simsony. peugeot speedfight 3,nie wiem czy ma dwie pólki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nice Gay Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Czyli w takich motocyklach z jedną tarczą szybciej się zużywa tuleja w tej goleni gdzie jest zacisk? Macie też na myśli większą sztywność zawiasu usd ale chodzi wam o to że twardszy jest czy o to że przy ewentualnym dzwonię nie krzywi się tak jak tradycyjny widelec tylko pęka główka ramy? Usd bez dwóch półek? Pokazcie mi bo nie wierzę. Każdy zawias posiada chyba dwie półki jedną nad główką ramy a druga pod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 W skuterach(tych nowszej generacji niż simson) zawieszenie przednie posiada jedną, górną półke. I to nawet w dużych skuterach. Wydaje mi się, że nawet Burgman 400 takie posiada: http://www.voidstar.com/bff/images/sw400_2.jpg Ogólnie wygląda to tak: http://skuterdoktor.pl/images/img_mn/12784_telegabel_cpi.jpg Sztywność USD to nie twardość. Chodzi o odporność na moment skręcający np. w zakręcie. W sprzętach z jedną tarczą także podczas hamowania. Szczególnie w starszych jednotarczowych motocyklach było wyraźnie czuć podczas hamowania znoszenie w strone, na której była montowana tarcza hamulcowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Znaczy interesuje mnie czy w motocyklach USD ma mięką amortyzację,czy jest twardszy bo ten w skuterze to ma mały skok amortyzacji ? (już niewiem jak to opisać) znaczy nooo trzepie na dziurach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 To zalezy od tego jak ustawione jest zawieszenie danego motocykla i jaki jest zakres jego regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tu ciekawostka: pomimo stosowanej od kilku lat pełnej regulacji w niektórych motocyklach większość osób nigdy tego poprawnie ustawić nie umie stad problemy z dziwacznym prowadzeniem motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tu ciekawostka: pomimo stosowanej od kilku lat pełnej regulacji w niektórych motocyklach większość osób nigdy tego poprawnie ustawić nie umie stad problemy z dziwacznym prowadzeniem motocykla. Masz rację ale nie można się dziwić właścicielom motocykli jeżeli w ASO nie potrafią dopasować ustawień zawieszenia pod kierowcę kupującego fabrycznie nowy motocykl i bez względu czy kupujący R1 waży 40 czy 140 kilogramów otrzymuje moto z fabrycznymi nastawami. Ludzie sami do swoich drogich motocykli leją gęsty olej bo akcesoryjne sprężyny są za drogie. :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 No to prawda to co się dzieje w ASO to o pomstę do nieba woła, sam nie wiem wielu rzeczy ale do cholery tyle jest literatury:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 WSK ani Junak nie maja USD. Jego największa zaleta jest możliwość prostej budowy amortyzatora w pełni regulowanego. Tak prosto nie ma jeśli chodzi o tradycyjny układ stad wielkie zainteresowanie tym typem amortyzatora. Ale WFM ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 WFM ma usd tyle że bez tłumienia:), a junak i wska mają stalowe osłony na teleskopach przez co ktoś może to mylnie odebrać jako usd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.