Vector Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Dokladnie tydzien temu szwagrowi padly wtryski (Deldhi chyba) w Mesiu GLK. Pöl roku jezdzil - ale gwarancja i serwis szybko zadzialal. Te wtryski Delphi to w ogóle jakieś badziewia chyba są. Nawet w Mercedesie siadają? To już było Renault, Ford i teraz Mercedes... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Wtryski z Delphi przerabiałem u siebie w TDCi i grzecznie za to podziękuje :D CO do nowych samochodów, to gdybym miał pieniądze na zakup nowego/świeżego samochodu, to na pewno nie zaryzykowałbym turbodiesla. Mnogośc problemów i koszty jakie moze spowodowac taki silnik w razie awarii moga przyprawić o zawrót głowy. Jestem zwolennikiem diesli,ale w ich przypadku wole starsze klasyczne rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Mnie nie stać na jazdę dieslem, dlatego wybrałem benzynę. Nie mam problemu z wtryskiwaczami, turbiną, filtrem cząsteczek stałych itp itd, btw dodam, że śmigam francuzem z przebiegiem 250tyś km. :), czyli przebiegiem o którym większość właścicieli nowoczesnych samochodów może pomarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) CO do nowych samochodów, to gdybym miał pieniądze na zakup nowego/świeżego samochodu, to na pewno nie zaryzykowałbym turbodiesla. Mnogośc problemów i koszty jakie moze spowodowac taki silnik w razie awarii moga przyprawić o zawrót głowy. Jestem zwolennikiem diesli,ale w ich przypadku wole starsze klasyczne rozwiązania. jak diesel to tylko w wersji grzechotnik/klekot na nowe DCI nie zdecydowałbym sie Edytowane 7 Lutego 2010 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam Jakieś straszne narzekanie wam się włączyło. Ja posiadam na własność Audika. Stary prosty aczkolwiek na elektronice A4 B5 z legendarnym silnikiem 1,9TDI 115KM. Muszę powiedzieć że nie zawiodłem się kupując te auto. Prowadzi się świetnie, spala paliwo w rozsądnych ilościach. Jest wygodny i mi się podoba. Ostatnio jeździłem służbowym Fabia 1,4TDI i Astra 1,7TDCI. Porównując te auta to jednak skłaniam się do OOOO. Osobiście wolę 9 letni klekot made in VAG niż nówka sztuka GM (fabii nie porównuję bo to nie ta klasa). Ostatnio jednak słyszałem stwierdzenie byłego pracownika zakładu mechanicznego że lepszy dobry 1,9TDI niż "standardowy 2,0 TDI. Coś w tym musi być. Wszystko teraz produkują księgowi. Weźmy przykład mercedesa beczki. Rekord to podobno 4,3mln kilometrów bez naprawy :) (w TVN Turbo było) a czy nowy C, S lub inna klasa tyle przelata?? wątpię. Szkoda, strasznie skomercjalizował się nam świat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy ty widzisz czego dotyczy ten temat :icon_question: Nowych samochodow i na nowe wszyscy forumowicze w tym temacie psiocza. Ludzka percepcja zaskakuje coraz bardziej... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 W golfie IV 1.6 2003 16v padła jakaś sonda - cena nowej i to nie w serwisie tylko najtańsze co znalazłem - 450 zł. Szacun. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Orientujecie sie czy można jeszcze kupić salonowego turbodiesla z pompą wtryskową, czy waszym zdanie CR jest bardziej udany niż pompowtryski ?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mozna np OCTAWIA TOUR z 1.9TDI 105KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 No niestety walą teraz w te samochody tyle elektroniki że głowa boli jak się w nie wsiada. Dobrze jest jak wszystko chodzi pełny luksus, ale jak coś nie tak się dzieje to bez podłączenia komputera nie jestęśmy wstanie nic zrobić. Niema to jak stare poczciwe klekoty bez tej elektroniki będą widniały na naszych drogach jeszcze przez pare ładnych latek, chociarz jest ich już jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mozna np OCTAWIA TOUR z 1.9TDI 105KM Mi się zdaje ,że ona jest na pompowtryskach (chyba że o to chodzi?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mozna np OCTAWIA TOUR z 1.9TDI 105KM Nawet w nowym Superbie jest ten silnik dostepny ,nie tylko w starej Octavii :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Dlatego ja zamieniłem diesla na benzynę. Też mi to chodzi po głowie. Wczoraj ustawiłem tempomat na 140km/h. Po blisko stu km komputer pokazywał 5,4l/100km :buttrock: Po 4km od autostrady 5,1. Gdyby jakaś 3 litrowa benzynka przy takiej prędkości spalała 8-9l, to na 1000km na samym paliwie byłbym jakąś stówkę w plecy na samym paliwie. W nowych autach jedyne, co przemawia, to coraz mniejsze zużycie przy dobrych osiągach - np. TSI z VW. Spisuje się bajecznie w golfie. Ale zobaczymy, jak te silniki będą się spisywały przy 200 tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Niestety diesle palą swoje na krótkich dystansach i w miescie :) U nas jest Laguna II 1.9 dci 120 koni na CR. Ma przebieg 150 000 i poki co jezdzi sobie, nie kopci, w zime odpala ;) normalnie jak nie Renault ;) Podoba mi sie to, ze dużo "gładziej" pracuje niż silniki VAG. Elektroniki jest w tym samochodzie od groma, ale nawet przy -30 wszystko działa (sprawdzone w norweskich mrozach :P ), wszystkie czujniki działają :) Ale przy kupnie nowego auta to za dużo trzeba dopłacić do diesla. Co innego używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jak miło przeczytać, że komuś się jeden z nowszych Renaultów nie z*ebał :icon_twisted: Wolę CR ze względu na charakterystykę i kulturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.