Skocz do zawartości

Ducati 1098


Rekomendowane odpowiedzi

Yo!

 

A w zasadzie to ja mam tez Wloszczyzne, bo CBF skladana jest w slonecznej Italii ;).

Jestem pol-elitarny! :buttrock:

 

Pzdr

 

No i jakie wrażenia? Jest bardziej japońsko solidny czy raczej włosko zaj...sty? :wink: Czy przypadkiem "najtrwalszy moto świata" (Africa Twin) nie był montowany w Italii? Najlepszym rozwiązaniem będzie przeniesienie fabryki Ducati do Japonii. Tylko cena mogłaby podskoczyć niebezpiecznie o kilka procent. :bigrazz:

 

jarek s ile jestem Ci winien?

 

pozdro: :crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że termisy wymagają czasem fizycznego podejścia przy montażu to ja również potwierdzam.

 

P.S. ale jakoś Termignoni mi nie pasuje do japonii Tak samo zresztą Akropowicze do Ducati.

 

W sumie masz racje aczkolwiek ja osobiscie olewam takie rzeczy,albsolutnie nie interesuje mnie co wypada zamontowac a co nie,itd.

Sensu stricto Yamaha uzywala wydechow Termignoni przez dlugi okres czasu w WSB jak i MotoGP.

 

Jedyne co uwazam jest nie do zaakceptowania to wydechy D&D,bez wzgledu na motocykl. ;)

Dziadostwo ukrutne i glosne jak cholera.

 

 

 

Kolego Letkas,twoj 1098 z wydechem i przeprogramowanym komputerem byc moze wykreci 145-150 koni na kole,1098R ktory tak naprawde mial silnik 1198 cc (106mm x 67.9 mm) na kole oddaje 165-170 koni,ma tytanowe zawory,tytanowe korbowody,specjalny wal korbowy ,bardziej agresywne walki rozrzadu,mocniejsza skrzynie biegow,bardziej zaawansowana elektronike,lzejsze magnezowe obrecze ,itd.

 

Co do pieniedzy,jest takie powiedzenie,dzentelmeni nie rozmawiaja o pieniedzach,oni je maja.

Zreszta okreslenie "new money" dotyczy sposobu zachowania,nie ma znaczenia czy ktos ma pieniadze od trzech czy tez dziesieciu pokolen.

 

Oh,reczna produkcja,litosci,Ducati aktualnie produkuje dziesiatki tysiecy motocykli rocznie,jezeli koniecznie chcesz cos bardziej unikatowego to polecam MV Augusta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Letkas,twoj 1098 z wydechem i przeprogramowanym komputerem byc moze wykreci 145-150 koni na kole,1098R ktory tak naprawde mial silnik 1198 cc (106mm x 67.9 mm) na kole oddaje 165-170 koni,ma tytanowe zawory,tytanowe korbowody,specjalny wal korbowy ,bardziej agresywne walki rozrzadu,mocniejsza skrzynie biegow,bardziej zaawansowana elektronike,lzejsze magnezowe obrecze ,itd.

 

oo widzę że sięgnąleś głebiej. gratulacje. brawo. i jak zwykle jestes jasnowidzem i wiesz ile moja eSka ma na kole. łał a wiesz ile ma momentu chociaż?

i własnie tej róznicy o której napisałes nie ma sensu przepłacac 40 tysięcy skoro osiągi są identyczne.......

 

Co do pieniedzy,jest takie powiedzenie,dzentelmeni nie rozmawiaja o pieniedzach,oni je maja.

Zreszta okreslenie "new money" dotyczy sposobu zachowania,nie ma znaczenia czy ktos ma pieniadze od trzech czy tez dziesieciu pokolen.

 

to tobie żal dupe ściska nie mi. dlatego ja mam luz i polewkę z twojego ściskania zwieracza. a twoje wytłumaczenia zwrotu którego użyłeś - juz chyba tradycyjnie błędnie.

 

Oh,reczna produkcja,litosci,Ducati aktualnie produkuje dziesiatki tysiecy motocykli rocznie,jezeli koniecznie chcesz cos bardziej unikatowego to polecam MV Augusta.

 

szczególnie setki tysięcy wyprodukował 1098, 1198, 999 itd itp....... litości, wygooglaj trochę wiecej....

 

swoje polecenia zostaw dla siebie a już tym bardziej uznawanie co jest unikatowe a co nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo widzę że sięgnąleś głebiej. gratulacje. brawo. i jak zwykle jestes jasnowidzem i wiesz ile moja eSka ma na kole. łał a wiesz ile ma momentu chociaż?

i własnie tej róznicy o której napisałes nie ma sensu przepłacac 40 tysięcy skoro osiągi są identyczne.......

 

Bardzo prosilbym o oswiecenie mnie jaki jest sens / lpgika / pasja - cokolwiek by to nie bylo.

 

Jaka jest wiec roznica miedzy modelami S a R wedlug Ciebie ( bo roznice katalogowa znam ). Pomijam juz fakt, ze tylko pasjonata potrafilby zrozumiec. Ja po prostu nie rozumiem dlaczego majac do dyspozycji kase jaka wydales kupuje sie model S aby wladowac w nia jeszcze jakas tam sume, jezeli pry zakupie modelu R

dokupienie zadanych akcesoriow bylo by ( napiszue najprawdopodobniej ) mniejsze. Motocykl jednak bylby " bardziej wartosciowy " ?

Zalozyles mnostwo " prawdziwego " karbonu ( o roznicach w produkcji jakos nie wspomniales ) - w jakim celu jezeli wiekszosc karbonu jest w modelu R, Tomked podal roznice w budowie, model R jest lzejszy, prowadzi sie lepiej niz model S ( oczywiscie pozostake dyskusyjne o ile lepiej ). Moment obrotowy jest ten sam, hm to nie widze wogole jakos sensu doplacania. Sam podales, ze nie chodzi Ci o moment obrotowy, o wage nie chodzi, o moc, o wlasnosci jezdne tez nie chodzi ( obrecze kol i amortyzator ).

 

swoje polecenia zostaw dla siebie a już tym bardziej uznawanie co jest unikatowe a co nie.

 

zaczynam chyba kumac Tobie chodzi o unikalne, motocykli ktore sa unikalne jest wiecej niz Ci sie wydaje, ba sa nawet tansze, wiec kompleksy sie klaniaja.

 

W dalszym ciau nie dowiedzialem sie ile juz tym sprzetem nakreciles, ( o fotach opon nie wspomne )ciekawe dlaczego, coz zadna odpowiedz to te odpowiedz.

 

Pozdrawiam

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec dlaczego nie ma sensu doplacania 40 tys a jest sens doplacania 24 tys ?

 

Powiedz mi jaki jest sens wydania dodatkowych 40 tys PLN na motocykl który ma niewiele lepsze parametry? Ja nie startuje w zawodach, nie latam po nord`zie - różnica dla mnie i tak byłaby nie odczuwalna. A z dodatków jakie kupiłem - żaden z nich nie jest w serii R więc nie podważaj sensu ich zakupu jak tradycyjnie nie masz pojęcia - bo ani nie ma lepszych setów, ani klamek z desmosedici itd itp nie wposminając juz że malowanie mi nie odpowiada ale to pryszcz. Wolałbym te 4 dychy wydać np na R1 z 2007 r. który to jest rowniez zacnym motungiem ale zupełnie innym.

 

 

zaczynam chyba kumac Tobie chodzi o unikalne, motocykli ktore sa unikalne jest wiecej niz Ci sie wydaje, ba sa nawet tansze, wiec kompleksy sie klaniaja.

 

dla mnie motocyklem unikalnym jest np Bimota db7 nie wpsominając już o wersji db7r i oczywiście zbudowanym na podstawie Ducati. I to jest motocykl unikalny - ale wiem to nie z internetu jak Ty. W przeciwieństwie do Ciebie nie wklejam tu testów z gazet tylko sam testuje to co mnie interesuje.

A kompleksy to masz Ty bo się podniecasz* i chodzisz w ekstazie jakie te Ducaty są kiepskie wg stronniczej i gównianej niemieckiej gazety w której wygrywają tradycyjnie wyroby niemieckie. A nie interesuje Cie co ma do powiedzenia posiadacz takiego samego motocykla.

Szerokości.

Z mojej strony EOT.

 

 

 

* zmienione na polecenie Mod`a

Edytowane przez Letkas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od początku. Niedawno była dyskusja na temat motodcylki.

 

Ja zadam pytanie co w dziedzinie motocykli te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili ??

 

prosze o konkrety a nie o jakieś dyrdymały

 

wyjdźmy od tego pytania bo cóś mi sie zdaje że ktoś ma kompleks japońskiej kopiarki :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadam pytanie co w dziedzinie motocykli te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili ??

 

niedawno była identyczna sprzeczka, może czas wyjrzeć poza jeden dział forum? AFAIR wystarczy przejrzeć posty P. Dudka, udzielał się w tamtej wymianie zdań

jsz

 

ps. proszę o utrzymanie jeśli nie nerwów na wodzy, to przynajmniej zachowanie niezbędnego minimum kultury. kolejny post z tekstami o brandzlowaniu skończy się upomnieniem

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to po co wam te mege-ekstra-sportowe motocykle,skoro nie latacie po torze? :)

Moto Gp lub WSBK na was czeka... :)

 

P.S

Wyjedzie wam samochod na ulicy,to nawet i znaczki RR czy tam S na owiewce wam nie pomogą :)

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od początku. Niedawno była dyskusja na temat motodcylki.

 

Ja zadam pytanie co w dziedzinie motocykli te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili ??

 

prosze o konkrety a nie o jakieś dyrdymały

 

wyjdźmy od tego pytania bo cóś mi sie zdaje że ktoś ma kompleks japońskiej kopiarki :biggrin:

 

Ze sposobu w jak sformuowales swoje pytanie wnioskuje ze bardzo jestes otwarty na wchlanianie informacji,dlatego ja to odwruce ? Co Ducati wymyslilo ?

 

Desmo ? Nie,uzyte bylo duzo wczesniej m.n. przez Mercedesa SLR w 1956 roku

 

L-Twin ? tez nie ich pomysl

 

Rodzaj ramy? -tyz nie.

 

Wydech w zadupku,tyz nie,byl on tam umieszczony w 500 gp maszynach duzo,duzo wczesniej

 

Itd,itd,

 

Jezeli mamy sie spierac to tak naprawde ktos kiedys juz cos uzyl i taka dyskusja za bardzo nie ma sensu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ani nie ma lepszych setów, ani klamek z desmosedici

 

Rozumiem, ze w dalszym ciagu porownujemy modele S i R. Jezeli wiec dla Ciebie nie ma roznicy miedzy nimi to sorry kolego ale nie mamy tu wogole o czym dyskutowac.

 

ale wiem to nie z internetu jak Ty.

 

Zacznijmy moze od tego, ze wiedza zdobywa sie dwojako,

 

1. teoretyczie

2. praktycznie

 

W przeciwienstwie do Ciebie nie przynosi mi ujmy przeczytac cokolwiek co zostalo napiasne, widac tym sie roznimy.

 

A kompleksy to masz Ty bo się brandzlujesz i chodzisz w ekstazie jakie te Ducaty są kiepskie wg stronniczej i gównianej niemieckiej gazety

 

Nie uzyje slowa ktore uzyles, nie mam ochoty znizac sie do Twego poziomu.

 

Nie podnieca mnie jak kiepskie czy jak dobre sa Ducati bo wiem, ze nigdy go nie kupie. Pokazales klase nazywajac pierwsze motocyklowe pismo europy gowniannym, coz, sam sobie wystawiles swiadectwo.

 

w której wygrywają tradycyjnie wyroby niemieckie. A nie interesuje Cie co ma do powiedzenia posiadacz takiego samego motocykla.

 

 

HD Road King

Honda CBF 1000

Suzuki Bandit 1250 S

Triumph Sprint 1050 ST

BMW K 1200 S

Kawa ER 6 F

Honda VFR

Yamaha R1

Suzuki V-torm 1000

Suzuki GSX-R 1000

BMW F 800

Honda Fireblade13.

MZ 1000 S

Kawa ZX 10 R

Triumph Daytona 675

Yamaha XT 660 X

Aprilia NA 850 Mana

BMW R 1200 GS

Kawa ZZR 1400

HD V-Rod

Kawa Z 1000

KTM 690 SM

Buell XB 12 S

KTM 950 Adventure

Suzuki M 1800 R ( intruder )

Ducati 999

Ducati 1098

 

Tu masz ranking, nie widze jakos aby motocykle niemieckie wygrywaly. K 1200 S jest na miejscu 5 - tym i jego klasyfikacja nie podlega jakiejkolwiek dyskusji tak samo jak innych motocykli.

 

Co do opini od uzytkownikow innych motocykli to biore na nie wzglad, tak samo jak i inni i wlasnie miedzy innymi opinia o Ducati jest taka a nie inna - z kosmosu sie to nie wzielo.

 

Wyglad jest przepiekny i w/g mnie pierwsze miejsce na swiecie, niestety na wygladzie sie nie konczy.

 

Co do roznicy miedzy produktami niemieckimi a Ducati to jak do tej pory nie widzialem Duca ktory mialby nakrecone 100 000 km czy wiecej, ciekawe dlaczego ? Moze wlasnie ze wzgledu na to, ze ta marke kupuja pasjonaci ktorzy kupuja te motocykle i stawiaja przed kominkiem aby sobie na nie popatrzec niz na nich posmigac. Rozumiem to, bo jak przy kazdym wyjezdzie mialbym sie zastanawiac czy wroce moja maszyna do domu a nie taryfa, to tez bym sobie ta jazde podarowal. :icon_mrgreen:

 

Pozatym, jakim uzytkownikiem jestes TY ? ? ? Juz w kilku postach pytalem ile kilometrow przejechales ta swoja skarbonka na kolach ( o fotach opon znowu nie wspomne ), do tej pory zadnych konkretow poza tym ile kasy na maszyne widales. Na takich urzytkownikow mam brac w/g Ciebie wzglad - smieszny jestes.

 

W przeciwieństwie do Ciebie nie wklejam tu testów z gazet tylko sam testuje to co mnie interesuje.

 

Dlaczego nie ? Zabrania Ci ktos ?

 

Co do testowaniu motocykli

 

Czyli jakie ? ? ? Gdzie to moge zobaczyc lub przeczytac ?

 

Od czasu do czasu wstawiam testy motocykli ktore przetestowalem tu na forum a ktore polska praws testuje znacznie pozniej. Nie zawsze nie wszystkie ale sie zdarza.

 

Co do testow motocykli to nie bede sie z Toba licytowal, w przeciwienstwie do Ciebie w stopce jest link do mojej stronki w ktora moze wejsc kazdy i sprawdzic czym jezdzilem ( pozostaja tez motocykle na ktorych, nie zrobiono mi fot ) na czym szkolilem itd.

 

Ja zadam pytanie co w dziedzinie motocykli te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili ??

 

Jedno jest pewne, ameryki czy kola nie odkryli, ale to za co sie wzieli doprowadzili do perfekcji, cokolwiek by to nie bylo. Ich wklad w motoryzacje jest wiec niepodwazalny.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyczerpujące wypowiedzi ekspertów, nie pozostaje mi nic innego jak podpierać się postem Zbyha : „Tak sobie jeżdżą, rozkręcają, mierzą” - rozumiem że to już wszystko ? Jeśli jest tak że przebieg i wyniki owych testów nie są nie są poddane ściśle określonemu rygorowi i jak mniemam nie podlegają jakiejkolwiek zewnętrznej kontroli, to przykro mi to pisać - ale możliwości manipulacji wynikami są wprost proporcjonalne do wartości rynku motocyklowego w Niemczech, a myślę że są to kwoty zwalające z nóg (przynajmniej w porównaniu z naszym). I proszę nie pleść bzdur typu „szanowane czasopismo”, bo znając realia tego świata i mając świadomość obrotów w branży, trudno bezkrytycznie wierzyć w elementarną uczciwość niezależnie od tego gdzie rzecz ma miejsce. No ale skoro czytelnikom motorrada takie informacje wystarczają i jak podejrzewam wpływają na decyzję o zakupie (lub nie) danego modelu to gratulacje :clap:

DESMOBSESSION www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Ja nie rozumiem tylko, dlaczego wlasciciele Dukati nie probuja obronic swoich motocykli w sposob nieco bardziej wiarygodny niz tylko opluwanie wszystkich negatywnych opinii czy testow swoich motocykli.

Dlaczego zaden z Was nie przetestuje swojego Dukata i nie napisze artykulu do ktoregos z miesiecznikow motocyklowych dostepnych na naszym rynku?

Wystarczy jezdzic i spisywac wszystkie czynnosci serwisowe wraz z pokonywanymi kilometrami, oraz ew. awarie. Potem zebrac material do kupy po 50kkm, napisac pare zdan i wyslac material do gazety. Taki temat bankowo sie przyjmie do druku...

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...