Skocz do zawartości

harder

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O harder

  • Urodziny 03/11/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PNT

Osobiste

  • Motocykl
    E 900 AC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia harder

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

1

Reputacja

  1. Dla świętego spokoju sprawdź wężyk podciśnienia do kranika, albo go wymień i załóż porządne opaski. O ile oczywiście masz podciśnieniowy kranik.
  2. Prawdopodobnie 90%użytkowników ma dokładnie takie same rozterki. :icon_razz: Nie jest tak źle, KLR to bardzo przyjemne moto, czasami w trasie (miałem wersję Tengai) brakowało trochę mocy. Byłem już o włos od przeszczepienia silnika od KLX 650, ale jego stan techniczny stal pod znakiem zapytania.
  3. Wadliwość tych napinaczy polega na ich słabej konstrukcji (lubią pękać w miejscu dokręcania śruby) a nie na kiepskim napinaniu łańcuszka. Sprawdzałeś w jakim stanie masz ślizgi? U mnie po wymianie samego łańcuszka też nie było idealnie, dopiero po wymianie ślizgów zapanowała cisza, zwłaszcza szumy i świsty wszelakiej maści.
  4. Czy któryś z posiadaczy elefanta ma w planach wyjazd na tegoroczny "Internationales Cagiva Elefant treffen" w Germanii ? klik
  5. Dodatkowa kontrolka znajdująca się na plastikowym wypełnieniu na zegarami. Co do temperatury oleju to w czasie jazdy najczęściej oscyluje wokół 110 st. C w chłodniejsze dni spada poniżej 100. W upalne dni na paradach bądź w korkach dochodzi do 130.
  6. Mostkując te dwa kabelki kontrolka powinna się zaświecić. Kontrolka przegrzania jest podpięta pod wskaźnik temp. oleju, mam to szczęście posiadać owe ustrojstwo w swoim słoniu. Wskaźnik z czujnikiem najlepiej bezpośrednio przeszczepić od Ducati SS.
  7. To jest kontrolka rezerwy paliwa. Nie wiem dlaczego, ale tylko nieliczne elefanty mają grafikę dystrybutora na kontrolce. Po prawej stronie ramy, pod zbiornikiem powinny iść dwa przewody zakończone okrągłymi konektorkami, bodajże czarny i fioletowo-czarny.
  8. O ile pamięć mnie nie myli, to na 99,9 % wersje dakar wychodziły od 2001 r. i były już na wtrysku.
  9. kaznos zadaj pytanie w dziale mechaniki, na pewno dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, np. jak sprawdzić alternator, a może nawet znajdziesz problem. Możesz też popytać "piętro niżej" czyli w wątku Ducati. Twój silnik jest taki sam jak w Pantahu czy Indianie, a taki altek znajduje się z pewnością w paru innych modelach. Zapytaj jakie powinny być napięcia. Skorzystaj z podpowiedzi kolegów gdzie są dobrzy macherzy motocyklowi. Co do sklepu, zobacz tutaj Najlepiej zadzwoń.
  10. No i jakie wrażenia? Jest bardziej japońsko solidny czy raczej włosko zaj...sty? :wink: Czy przypadkiem "najtrwalszy moto świata" (Africa Twin) nie był montowany w Italii? Najlepszym rozwiązaniem będzie przeniesienie fabryki Ducati do Japonii. Tylko cena mogłaby podskoczyć niebezpiecznie o kilka procent. :bigrazz: jarek s ile jestem Ci winien? pozdro: :crossy:
  11. Jeszcze Yamaha ttr ma dość dobrze wyprofilowany błotnik, ale supermoto będzie jednak lepszym pomysłem.
  12. Niestety nie wiem, jaki będzie pasował na 100 %. Obawiam się, że bez przymiarki może być ciężko. Musisz szukać błotnika z otworami przelotowymi na chłodnicę (ale to chyba wiesz). Moto od których błotniki można by importować to suzuki serii dr, yamahy xt, cagiva t4, w12/16. Tylko, że te błotniki mają kształt dopasowany do kół 21" a my mamy 19". Chociaż można spróbować dopasować od małych crossówek (80-85 ccm)z kołami 19" z przodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...