Skocz do zawartości

romet 2 biegowy


meitras12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja wiem co sie popsulo....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...Motor sie popsul.

 

Sprawdz skad cieknie przeciez my nie zobaczymy...

Edytowane przez kamilp7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteście zabawni....Poczekajcie jak będziecie mieli jakiś problem.A z reszta jak Piotr zobaczy te posty....przypomni Wam regulamin.

Chłopak ma 14 lat i szuka pomocy.Wy byliście pewnie już wszechwiedzący.

http://1romet2romet8komar.blog.onet.pl/Gaz...,2,ID19137599,n

Tutaj masz schemat.

Na początek interesuje Cię pozycja 1 czyli komora pływaka.

Zapewne zacina się pływak i pozostaje w dolnej pozycji .

Edytowane przez monter75

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne że po "pompowaniu" dochodzi do przelania się paliwa z gaźnika. Jeśli jednak paliwo przelewa się bez żadnego pompowania, należy sprawdzić stan pływaka oraz zaworka iglicowego - musi on idealnie zamykać dopływ paliwa. Widziałem już takie wieśniackie przypadki naprawy końcówki igły za pomocą szlifierki :F

 

Ciekawy przypadek. Dzieciak 14 lat, nie potrafi obsługiwać komarka, a już ma Gienka 125...

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okrecasz kranik, naciskasz przycisk ssania, gaznik sie zalewa. Odpalasz silnik sie rozgrzewa. W czasie przelania moze wyciekac lekko. Kwestia tego czy cieknie nadal po nagrzaniu i zaprzestaniu uzywania ssania, czy tylko chodzi Ci o moment ssania.

Jesli tylko o moment ssania to normalne.

Jesli nie - do sprawdzenia plywak czy sie nie topi, czy zamyka doplyw, etc.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia wiem że jeżeli komarek długo postoi, dzieją sie takie cuda bardzo często wystarczy lekko puknąć w komore pływaka np. trzonkiem młotka, pływak sie odwiesi i trzyma.

 

Tez racja. I to w kazdym motocyklu tak bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia wiem że jeżeli komarek długo postoi, dzieją sie takie cuda bardzo często wystarczy lekko puknąć w komore pływaka np. trzonkiem młotka, pływak sie odwiesi i trzyma.

Tak, pamietaj, jak się zleje, bierzesz barbare i pukasz o gaźnik :biggrin:

Sprawdz zaworek i czy pływak nie jest dziurawy, wyciagnij go, i zobacz czy nie ma w nim paliwa, jeśli tak, jest do wymiany:)

Zaworek sprawdz dmuchając w wężyk:) Jeśli po zamknięciu zaworka przedmuchać, to znaczy że do wymiany, jeśli nie, znaczy ze przyczyna leży gdzie indziej :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem co sie popsulo....

...Motor sie popsul.

 

Sprawdz skad cieknie przeciez my nie zobaczymy...

Kolego, nie żebym coś do Ciebie osobiście miał ale jak dobrze pamiętam to kiedy rozbierałeś swojego AM6 też zasypywałeś forum kilkoma tematami tygodniowo więc hamuj trochę bo się chłopak zrazi i odechce mu się motórzenia

 

A usterka banalna. Na 99% zawieszony pływak (haczy iglicą w króćcu, wystarczy zdjąć dekielek, ewentualnie skontrolować pływak i złożyć ponownie. Możliwe również że blaszka która naciska na pływak jest zbytnio przygięta ku dołowi i nieustannie naciska na niego

Edytowane przez wojtek2812
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...