szramer Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 , podobno BT003 są niezłe.przetestuje na torze w niedziele na swojej r6 i zdam relacje , pozatym teraz cena jest mega rewelacyjna grubo ponizej 300$ za komplecik Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Yuby, pamiętasz jaką wersję miałeś tych BT-002? Czy były to RS (Racing Street)? W ogóle ktoś coś wie o tych oponach? Wychodziły też w różnych twardościach mieszanki? Na forum ciężko coś o nich znaleźć. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 (edytowane) Szukam teraz oponek i oto co namierzyłem. Używki Bridgestone BT-003http://allegro.pl/12...2324574312.htmlhttp://allegro.pl/19...2329658628.htmlhttp://allegro.pl/19...2324574415.html Pirelli Diablo Supercorsahttp://allegro.pl/pi...2329744033.html Metzeler Racetechttp://allegro.pl/me...2331471051.html (K1)http://allegro.pl/kp...2338544646.html (K2/K3) Nówki Bridgestone BT-002http://allegro.pl/br...2336288415.html Continental ContiSport Attackhttp://allegro.pl/12...2346107537.html (no ale to już takie mniej torowe niestety) Przyzwoitych D211 jakoś nie mogę znaleźć na Alledrogo, ale ja się nie znam. Co sądzicie o powyższych oponkach? Może znacie sprzedawców? Które polecacie?Na oponkach chcę też latać po drogach. Edytowane 15 Maja 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 z tych bt 003 to srodkowy link jeszcze jakies , reszte to wyjechane na maxa boki Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek79 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Popros o dokladne zdjecia - kiedys bralem od tego kolesia bocianjazda@ i fotki były super, a to co przyszlo to sie tylko do jazdy na wprost nadawało. Jezeli chcesz supercorsy to moge załatwic w dobrej cenie ale tylko w rozmiarze 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 za takie opony to nawet 40$ za komplet nikt niechce dac po track day :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tylko że to nie Ameryka i wybór mniejszy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ok, w sumie sprawa rozwiązana. Zamówiłem od użytkownika opony-torowe (podobno całkiem zaufany, http://allegro.pl/show_user.php?uid=17680667) "prawie" nowe D211 GP. Zobaczymy co przyjdzie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 No ale Listek pisał chyba o kimś innym.No wlasnie w takiej kasie kupiłem. Jak dostane to tu wrzuce. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Lepiej kupować od Gumisia w Poznaniu. Pytanie tylko czy ma jakieś rarytasy spod lady, czy najgodniejsze sztuki widnieją wśród jego aukcji na allegro... Od typa 'opony-torowe' brałem komplet niejeżdżonych gum. Wprowadził mnie w błąd jeśli chodzi o DOT - świadomie, czy z lenistwa/niedbalstwa - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ja mam 2 typów od których biorę opony - zawsze jestem zadowolony. Dobre d211 w sensie po kilku/nastu kółkach po zawodnikach chodzą po 500/600 zeta i spokojnie można na nich sporo jeździć. Teraz zakupiłem 6 opon - 2 komplety + 2 tyły, w ładnym stanie - Raceteci i Supercorsy - chcę sprawdzić jak się na nich jeździ w porównaniu do 211 których już kilka kompletów zakatowałem aż do drutów :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) Opony już wymienione i jak na moje oko to są całkiem zajebiste. Sprzedawcy powiedzieliśmy, żeby przysłał najlepszy komplet jaki aktualnie ma i przyszły młode (xx11 oraz xx10) i w bardzo ładnym stanie D211GP. Tył oczywiście z prawej strony troszkę bardziej wyszarpany, ale z kształtu bardzo ładne. Gdzie znajdują się oznaczenia rodzaju mieszanki w tym modelu? Nigdzie nie mogę znaleźć żadnego symbolu. Czy mam tam szukać numeru, jak z 3. kolumny tej tabeli: http://www.dunloprac...com/fitment.pdf? Jakie bijecie ciśnienie do takich Dunlopów? Znalazłem wprawdzie takie zalecenia: http://www.dunloprac...m/Pressures.pdf. Jednak 23 psi (1,6 bar) z tyłu na ciepło to jak dla mnie strasznie nisko. Faktycznie ta opona potrzebuje tak niskiego ciśnienia? Bo przód, jak widać, polecają bić na ciepło 33 psi (2,3 bar) - to jak dla mnie już całkiem normalnie. Edytowane 18 Maja 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 w weekend osiagnolem kres bt 003 , na track day w novice i intermedia + ulica daja rade , ale odradzam wyscigi :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opony typu Wet/Rain. Czy ktoś z Was używa? Czy wymagają jakiegoś specjalnego traktowania (np. inne ciśnienie niż w zwykłych, konieczność grzania kocami itp.)? Ile wytrzymują? Czy tego typu opony zakłada się w innym rozmiarze niż założylibyśmy zwykłe? Czy jazda na nich wymaga specyficznej techniki (to że jest morko, więc odwijamy mniej i składamy się słabiej to wiadomo, ale może jest coś jeszcze)? Pytam z czystej ciekawości, niech się rozruszają te torowe tematy :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (to że jest morko, więc odwijamy mniej i składamy się słabiej to wiadomo, Patrząc na czołówkę światową to wychodzi, że my się nawet nie składamy tak na sucho, jak Oni w deszczu ;)Kurna też na następną rundę zakładam D211, w weekend odbieram i zobaczymy jak się będzie śmigać. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.