Skocz do zawartości

Wybór opon na tor


Rekomendowane odpowiedzi

Mam panowie takie pytanko a w sumie dwa. Teraz mam w swoim sprzecie Dunlop sportmax i tak sie pytam co o nich sadzicie bo to w sumie moje pierwsze potorowki wiec nie mam porównania do innych. Druga sprawa to ze na tyle mam 195/55 czy w mojej 600 taki rozmiar to dobry wybor. JEżeli chodzi o jazde to smiga sie super ale jak mowilem nie mam porownania do innych. A i jeszcze jedno kto to jest ten gumis bo jak bede chcial kupic to chce wiedziec od kogo najlepiej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wybór to Supercorsa, sobaczymy co to warte :flesje:

wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen:

a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen:

a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag:

 

POTWIERDZAM W 100%. :clap:

Już nigdy nie założę innych, no chyba że kolejne ewolucje Supercorsy :cool:

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybor jedyny i rozsadny , zadna opona po 2m od ruszenia niepozwala robic stoppie :icon_mrgreen:

a zywotnosc w soft na przod i medium na tyl jest wystarczajaca i to chyba jedyne opony jakie mialem ktore sie tak zajebiscie nagrzewaly na sloncu :lalag:

A do tego nawinąłem na potorowych Supercorsach już 4 tys km i nadal można jeździć :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajc, szramer i kamikadze a jak jest z jazdą w ruchu drogowym, jak z jazdą po mokrym?

Ja i tak po mokrym nie jezdze, a jak musze to jade jak dupa :biggrin:

A dzis ,przy zaledwie kilkunastu stopniach Celsjusza mnie przednia opona zaskoczyla. Przy predkosci ponad 120 km/h auto przede mna ostro przyhamowalo, ja bedac w grubych rekawicach lekko za mocno zahamowalem. Zadnego uslizgu kola, tylko pieknie dupa w gore mi sie podniosla. Na turystycznej oponie to pewnie bym piekny uslizg przodu zalapal-a na Supercorsie nic z tych rzeczy.I to pomimo niskiej temperatury-jak na sportową oponę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i tak po mokrym nie jezdze, a jak musze to jade jak dupa :biggrin:

A dzis ,przy zaledwie kilkunastu stopniach Celsjusza mnie przednia opona zaskoczyla. Przy predkosci ponad 120 km/h auto przede mna ostro przyhamowalo, ja bedac w grubych rekawicach lekko za mocno zahamowalem. Zadnego uslizgu kola, tylko pieknie dupa w gore mi sie podniosla. Na turystycznej oponie to pewnie bym piekny uslizg przodu zalapal-a na Supercorsie nic z tych rzeczy.I to pomimo niskiej temperatury-jak na sportową oponę.

 

To mi wystarczy. Muszę wpaść do Gumiksa na zwiady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że bridgestonach jest kiepsko z żywotnością chyba.

Moje wytrzymaly 10kkm, a obecny komplet pewnie ok. 8kkm wytrzyma.

Glownie katowanie po miescie, czasami traska. Wiadomo ze dodatkowa przyczpenosc okupujesz szybszym zuzyciem. Zwroc uwage jak bedziesz kupowal czy maja homologacje na drogi publiczne, bo sa 2 odmiany - z czego jedna czysto torowa.

Troche czasu zajmuje im nagrzanie sie (bo maja bardzo malo bieznika), ale jak sie rozgrzeja to jak klej trzymaja. Yuby tez na nich smigal chyba, to moze potwierdzic.

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam w swoim sprzecie Dunlop sportmax i tak sie pytam co o nich sadzicie bo to w sumie moje pierwsze potorowki wiec nie mam porównania do innych. Druga sprawa to ze na tyle mam 195/55 czy w mojej 600 taki rozmiar to dobry wybor. :biggrin:

 

jeżeli to D211 to 195/55 na tył jest oki, jeżeli masz inny model no to nie polecam

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mówiąc o oponach do jazdy po torze, jednym tchem wymienia się obecnie D211 / Diablo Supercorsa / Racetec (wiadomych producentów). A co z firmami typu Bridgestone, Michelin, Continental? Macie doświadczenie z topowymi modelami z tych firm o przeznaczeniu wyścigowym/sportowym? Jest coś pewnego, co nie ustępuje zbytnio tym pierwszym?

 

Wiem, że w tym wątku padło kilka typów (sam również się wypowiadałem), ale temat ma już brodę, lata lecą, skill się zmienia, a życie weryfikuje. Chętnie poczytałbym jakieś aktualne opinie (konkretnie na temat wymienionych przeze mnie, mało popularnych (?) firm/modeli). Stoję właśnie przed zakupem nowego kompletu opon, i może warto spojrzeć nieco szerzej, niż tylko na świętą trójcę.

Edytowane przez pork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...