major000 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam.Pytanko o zużycie łancucha nierządu w 450 05rok.Czy gdy 7 ząbków do konca,to łancuszek kwalifikuje się do wymiany,czy sezon 4-5Tkm polata?Czy po tym fakcie można okreslic mniej-więcej przebieg moto?Przebieg nieznany.Pzdr.Na pewno dobrze policzyłeś kliki? 7 ząbków do końca to sporo, ale nie można tylko i wyłącznie na tej podstawie zakładać że łańcuch jest ok. Przy założeniu że wszystko jest wporządku to przebieg 5tys km jest realny. Na podstawie łańcucha rozrządu nie określisz przebiegu bo nie wiadomo ile razy był zmieniany. Pokaż foty motocykla to oszacujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 No niewiem.7 kliknięc dał się wyciągnąc do końca.W sumie ma ok 15-17 tak?Jak wkleic tu foty,jak niemam ich na necie,tylko w swoim kompie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) mam pytanie dotyczące pewnych objawów przy pracy 200. Moto po odpaleniu nie trzyma równo wolnych obrotów, mało tego przy odpuszczeniu manetki obroty w pewnym momencie "zawieszają się" coś jak by zacinało je przy spadaniu na wolne, po chwili niby objaw zanika ale i tak na wolnych nie pochodzi dłuższa chwile bo gaśnie a jeżeli chce energicznie odkręcić rolgaz moto albo się mocno przydławi i zareaguje albo zgaśnie. W czym może być problem i jak go zniwelować? Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Może być padająca świeca lub gaźnik trzeba dostroić do dzisiejszych temperatur. Zacznij od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Ma ktoś z was lub ze znajomych do sprzedania stelaż pod tylne siedenie do KTM rocznik 03-07.Na allegro są tylko te starsze :/rocznik 03 ma inne mocowanie tylnego błotnika i kanapy niż 04 w górę. Ja bym obstawiał na 99% że 98-03 a zmiana weszła 04-07 Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Siemanko,ma ktoś może niedaleko i może rzucić okiem na tego EXC?Chyba,że ktoś już go oglądał?Mam blisko 400km(w jedną stronę) i nie widzę sensu jechać tyle po kota w worku.Szukam oczywiscie SM na miasto. http://allegro.pl/ktm-525-exc-supermoto-cross-i3148031276.html Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Może być padająca świeca lub gaźnik trzeba dostroić do dzisiejszych temperatur. Zacznij od tego. wyczyszczenie świecy pomogło ale to znak ze trzeba będzie kupić nowa.Lekka ingerencja w gaźnik tez coś poprawiło. Jeszcze jedna sprawa, jakie trzeba podjąć modyfikacje żeby reakcja na gaz była zero-jedynkowa? :) skrócić rolgaz? czy przy takiej pojemności będzie to miało jakikolwiek sens? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 wyczyszczenie świecy pomogło ale to znak ze trzeba będzie kupić nowa.Lekka ingerencja w gaźnik tez coś poprawiło. Jeszcze jedna sprawa, jakie trzeba podjąć modyfikacje żeby reakcja na gaz była zero-jedynkowa? :) skrócić rolgaz? czy przy takiej pojemności będzie to miało jakikolwiek sens?Co rozumiesz przez gaz zero-jedynkowy? chodzi ci o skrócenie skoku rolgazu czy o charakterystyke silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawix Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) Jakie roczniki z KTM EXC 200 polecacie ? Warto jeszcze kupić coś koło 99r, czy mierzyć w coś bardziej młodego ? Motocykl dla amatora oczywiście, tylko zastanawiam się czy jest jakaś znacząco różnica dla początkującego w rocznikach. A tak przy okazji: http://allegro.pl/ktm-exc-200-48km-zarejestrowany-i-ubezpieczony-i3190044884.html http://allegro.pl/ktm-200-exc-2005r-z-dowodem-fabryka-adrenaliny-i3165944897.html Co o nich powiecie ? Nurtuje mnie również to dlaczego ten z 2005roku typ wycenił za 10k, a ten z 2002r za 7k. Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez Gawix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Bardziej patrz na stan niż na rocznik. Ale wiadomo im młodszy tym lepiej. Większa szansa że istotne gwinty nie będą pourywane a łby śrub poprzekręcane. W starym roczniku czego się nie dotkniesz to albo urwane przez poprzednika albo się urwie. Takie motory wymagają częstego serwisu wiec te wszystkie śruby w kółko się odkręca i dokręca. Co dokładnie Cię nurtuje w tych cenach? ten z 2005 to no może nie okazja ale bardzo fajna cena. Ten z 2002 moim zdaniem powinien kosztować 5K za ten rocznik no ale KTMy te zarejestrowane trzymają bardzo cenę.Między 2002 a 2005 jest jeszcze jedna generacja. Czyli to dość duży przeskok. Silnik w zasadzie jest prawie taki sam ale cała reszta to inna bajka (głównie rama wahacz i plastiki).Nowszy rocznik potem łatwiej będzie sprzedać. Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 w 200 od początku produkcji wstawiają ten sam silnik, są drobne różnice typu membrana V-force w nowszych, ale to drobiazgi, plastikami tez bym sie nie martwił, choc ten z 2005 wygląda duzo lepiej, spore róznice zaszły w zawieszeniach, te np. z 99r na zwykłym widelcu marzoshi są przeciętne, ale juz od 01r z lagami WP 43 znacznie lepiej się prowadzą, a w tym 05r masz juz WP 48, które weszły chyba w 03r i to jest sporo lepszy zawias, którego rocznika bys nie wział to i tak będziesz zadowolony, to są świetne sprzęty, niestety trzymają cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawix Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Gość powiedział mi że nie ma pojęcia ile motogodzin ma KTM wyjeżdzone. Dziwne, nie mniej jednak, skoro jest taka sytuacja, to na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 myślę że 95% posiadaczy takich maszyn nie ma pojęcia ile ma mth przejechane. Przede wszystkim tak na początek popatrz czy nie ma luzów na łożyskach piast kół, wahacza, mocowaniach amortyzatora tylnego i główce ramy. Zbadaj stan łańcucha i zębatek i czy przednie lagi nie ciekną. Po tym można poznać czy ktoś dbał o motocykl i jest to z reguły podstawowy argument do negocjacji ceny. Są to niby drobiazgi ale jak przyszło by to wszystko wymienic to robi się spory koszt. Przyglądnij się dokładnie piastom czy nie mają jakiś pęknięć. To samo z ramą, czy gdzieś przy podnużkach coś nie było spawane. No i podstawa silnik. ale na słuch żeby co nieco rozpoznać to już trzeba się znać. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawix Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 A w którym miejscu znajdę tabliczkę znamionową ? Liczę się z tym że może jej nie być, ale nic nie kosztuje mnie sprawdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 W KTMach tabliczki znajdują się naturalnie przy główce ramy - jednak mili panowie wymyślili sobie, że będą....naklejkami! W skutek czego nawet w nowszych furach zdarza się, że te naklejki są zerwane, np. przez ocierającą wiązkę elektryczną czy inny podzespół. Obok wybity jest również numer ramy.Jednak przy przeglądach taka tabliczka jest obowiązkiem (chyba, że ktoś ma znajomego diagnostę...), więc może się zdarzyć nabita nowa w innym miejscu.( u siebie przechodziłem ten temat - mam przynitowaną do tylnego stelaża w airboxie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.