Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co 100l to wg mnie za rzadko, daje to ponad 1000km jazdy w lekkim terenie, co tyle to mozna w lc4 wymieniać

 

lc4 SC według producenta ma co 2500km ( a pozostałe wersje co 5 tys)

xr650r ma co 1000km wr450f też co 1000km

 

ja bym nie przesadzał i zmieniał co 1000km, chyba że masz dużo kasy i chcesz sobie polepszyć samopoczucie to i co 100km możesz :D na tych przelotach chyba nie piłujesz non stop do odciny na ostatnim biegu ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wielkie Dzięki!

Pytam nie z chęci oszczędzania (bo na sprzęcie nie można oszczędzać) z ze zwykłej niewiedzy, do tej pory jeździłem (i jeżdżę Ciężkimi raczej turystycznymi moto a tam sprawa wygląda zupełnie inaczej).

Przy okazji chciałem jeszcze zapytać o zerowanie licznika motogodzin, sterowanie licznika mam po prawej stronie kierownicy i za cholerę nie wiem jak tymi 3 guzikami po wymianie oleju wyzerować motogodziny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam tam 17h, dlatego myślałem, że to jakoś normalnie się zeruje, nie wiedziałem tylko co i w jakiej kolejności w tym tripmasterze trzeba naciskać

 

nie wyzerujesz. Po zakupie swojego tez myślałem nad tym ale w normalny sposób sie tego nie da zrobić a wozić go po elektronikach nie ma sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki masz licznik mth ?? oem ktma czy jakiś akcesoryjny :D

 

prowadź sobie papierowy dziennik napraw i konserwacji np w zeszyciku 16 kartek i wpisuj z datami co kiedy robiłeś -ja tak robię dla wszystkich swoich pojazdów :D

 

chciałbym zobaczyć lc4 z małym obiegiem oleju katowanego w terenie po zmianach co 2,5 tys km ;) serwisówki KTMa i nie tylko należy czasami traktować z przymróżeniem oka...

 

no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdury, to w drugą stronę żeby zarobić czyli przesadnie częsty dla amatora serwis, natomiast nie słyszałem jeszcze o w drugą stronę -żyłowaniu bo fabryka na tym traci bo mniej od nich kupisz a użytkownik ma większa awaryjność więc po co tak ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po pierwsze chciałem przywitać forumowiczów!

Od niedzieli w moim garażu pojawił się nowy nabytek :-) EXC 450 2003r. chciałem dużo bardziej doświadczonych kolegów zapytać o częstotliwość wymiany oleju. Wiem, że optymalnie co 15 - 20 motogodzin, ale bardziej chodzi mi o kilometrówkę ponieważ zaczynam z enduro i póki co więcej czasu spędzam na przelotach niż w terenie. Co ile kilometrów powinienem wymieniać olej bo rozrzut o którym słyszałem jest ogromny, od 100 nawet do 1000km.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Jeśli latasz weekendowo to poprostu raz w miesiącu olej trzeba zmienić. Krótko i na temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To orginalny licznik z KTMa, z 2003r i jest przy kierownicy coś jakby tripmaster, ale nie wiem, czy to w standardzie jest czy akcesoryjne

 

 

a jaki masz licznik mth ?? oem ktma czy jakiś akcesoryjny :D

 

prowadź sobie papierowy dziennik napraw i konserwacji np w zeszyciku 16 kartek i wpisuj z datami co kiedy robiłeś -ja tak robię dla wszystkich swoich pojazdów :D

 

 

 

no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdury, to w drugą stronę żeby zarobić czyli przesadnie częsty dla amatora serwis, natomiast nie słyszałem jeszcze o w drugą stronę -żyłowaniu bo fabryka na tym traci bo mniej od nich kupisz a użytkownik ma większa awaryjność więc po co tak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdury

powtarzam ci kolego, ze serwisówki KTMa nie mozna brać do końca na serio, zdarzają się w nich błędy, ogólnie składanie KTM nawet z serwiswką nie jest tak łatwe jak japońców, masz np. różne grubości uszczelek miedzy różnymi elementami, wykonanie niektórych elementów i mechanizów woła o pomstę do nieba,

nigdy nie uwierzę, ze w lc4 zdrowa jet wymiana oleju co 2.5K km czy nawet 5K km, rzadziej niz w słabszych japończykach, które mieszczą więcej oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtarzam ci kolego, ze serwisówki KTMa nie mozna brać do końca na serio, zdarzają się w nich błędy, ogólnie składanie KTM nawet z serwiswką nie jest tak łatwe jak japońców, masz np. różne grubości uszczelek miedzy różnymi elementami, wykonanie niektórych elementów i mechanizów woła o pomstę do nieba,

nigdy nie uwierzę, ze w lc4 zdrowa jet wymiana oleju co 2.5K km czy nawet 5K km, rzadziej niz w słabszych japończykach, które mieszczą więcej oleju

Zdarzały się im błędy m.in z momentami dokręcania śrub ( nie pamiętam niestety o które chodziło, ale na forum ktioś o tym pisał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...