jjank Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 co 100l to wg mnie za rzadko, daje to ponad 1000km jazdy w lekkim terenie, co tyle to mozna w lc4 wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Dlatego najlepiej założyć zegar Mth i mieć problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 EXC ma zegar motogodzin Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 co 100l to wg mnie za rzadko, daje to ponad 1000km jazdy w lekkim terenie, co tyle to mozna w lc4 wymieniać lc4 SC według producenta ma co 2500km ( a pozostałe wersje co 5 tys)xr650r ma co 1000km wr450f też co 1000km ja bym nie przesadzał i zmieniał co 1000km, chyba że masz dużo kasy i chcesz sobie polepszyć samopoczucie to i co 100km możesz :D na tych przelotach chyba nie piłujesz non stop do odciny na ostatnim biegu ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 chciałbym zobaczyć lc4 z małym obiegiem oleju katowanego w terenie po zmianach co 2,5 tys km ;) serwisówki KTMa i nie tylko należy czasami traktować z przymróżeniem oka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Panowie wielkie Dzięki!Pytam nie z chęci oszczędzania (bo na sprzęcie nie można oszczędzać) z ze zwykłej niewiedzy, do tej pory jeździłem (i jeżdżę Ciężkimi raczej turystycznymi moto a tam sprawa wygląda zupełnie inaczej).Przy okazji chciałem jeszcze zapytać o zerowanie licznika motogodzin, sterowanie licznika mam po prawej stronie kierownicy i za cholerę nie wiem jak tymi 3 guzikami po wymianie oleju wyzerować motogodziny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 nie wyzerujesz. Po zakupie swojego tez myślałem nad tym ale w normalny sposób sie tego nie da zrobić a wozić go po elektronikach nie ma sensu :) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 teraz mam tam 17h, dlatego myślałem, że to jakoś normalnie się zeruje, nie wiedziałem tylko co i w jakiej kolejności w tym tripmasterze trzeba naciskać nie wyzerujesz. Po zakupie swojego tez myślałem nad tym ale w normalny sposób sie tego nie da zrobić a wozić go po elektronikach nie ma sensu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 a jaki masz licznik mth ?? oem ktma czy jakiś akcesoryjny :D prowadź sobie papierowy dziennik napraw i konserwacji np w zeszyciku 16 kartek i wpisuj z datami co kiedy robiłeś -ja tak robię dla wszystkich swoich pojazdów :D chciałbym zobaczyć lc4 z małym obiegiem oleju katowanego w terenie po zmianach co 2,5 tys km ;) serwisówki KTMa i nie tylko należy czasami traktować z przymróżeniem oka... no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdury, to w drugą stronę żeby zarobić czyli przesadnie częsty dla amatora serwis, natomiast nie słyszałem jeszcze o w drugą stronę -żyłowaniu bo fabryka na tym traci bo mniej od nich kupisz a użytkownik ma większa awaryjność więc po co tak ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Witam,Po pierwsze chciałem przywitać forumowiczów!Od niedzieli w moim garażu pojawił się nowy nabytek :-) EXC 450 2003r. chciałem dużo bardziej doświadczonych kolegów zapytać o częstotliwość wymiany oleju. Wiem, że optymalnie co 15 - 20 motogodzin, ale bardziej chodzi mi o kilometrówkę ponieważ zaczynam z enduro i póki co więcej czasu spędzam na przelotach niż w terenie. Co ile kilometrów powinienem wymieniać olej bo rozrzut o którym słyszałem jest ogromny, od 100 nawet do 1000km.Z góry bardzo dziękuję za pomoc!Jeśli latasz weekendowo to poprostu raz w miesiącu olej trzeba zmienić. Krótko i na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Michoa - nie do końca tak, bo jeśli przeciągasz wymiany oleju silnik dostaje po dupie i oprócz kupowania oleju musisz kupować dużo części, na czym fabryka zarabia najwięcej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 To orginalny licznik z KTMa, z 2003r i jest przy kierownicy coś jakby tripmaster, ale nie wiem, czy to w standardzie jest czy akcesoryjne a jaki masz licznik mth ?? oem ktma czy jakiś akcesoryjny :D prowadź sobie papierowy dziennik napraw i konserwacji np w zeszyciku 16 kartek i wpisuj z datami co kiedy robiłeś -ja tak robię dla wszystkich swoich pojazdów :D no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdury, to w drugą stronę żeby zarobić czyli przesadnie częsty dla amatora serwis, natomiast nie słyszałem jeszcze o w drugą stronę -żyłowaniu bo fabryka na tym traci bo mniej od nich kupisz a użytkownik ma większa awaryjność więc po co tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 no tak jjank wie lepiej :D w serwisówkach jak już sa bzdurypowtarzam ci kolego, ze serwisówki KTMa nie mozna brać do końca na serio, zdarzają się w nich błędy, ogólnie składanie KTM nawet z serwiswką nie jest tak łatwe jak japońców, masz np. różne grubości uszczelek miedzy różnymi elementami, wykonanie niektórych elementów i mechanizów woła o pomstę do nieba,nigdy nie uwierzę, ze w lc4 zdrowa jet wymiana oleju co 2.5K km czy nawet 5K km, rzadziej niz w słabszych japończykach, które mieszczą więcej oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 powtarzam ci kolego, ze serwisówki KTMa nie mozna brać do końca na serio, zdarzają się w nich błędy, ogólnie składanie KTM nawet z serwiswką nie jest tak łatwe jak japońców, masz np. różne grubości uszczelek miedzy różnymi elementami, wykonanie niektórych elementów i mechanizów woła o pomstę do nieba,nigdy nie uwierzę, ze w lc4 zdrowa jet wymiana oleju co 2.5K km czy nawet 5K km, rzadziej niz w słabszych japończykach, które mieszczą więcej olejuZdarzały się im błędy m.in z momentami dokręcania śrub ( nie pamiętam niestety o które chodziło, ale na forum ktioś o tym pisał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Przełącznik w kierownicy od licznika masz zapewne akcesoryjny. Jak koledzy piszą, zmieniaj olej co 600-800 km to będzie optymalnie. Koniecznie czyść sitka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.