Gość yeuop Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Postaram sie napisac krotko, ale chyba mi sie nie uda ;) Jestem szarym przecietnym zjadaczem chleba. Jezdze chyba 8 lat, ostatnie trzy lata spedzilem w siodle XT 600, robiac na nim jakies 55 tys. km. Tego motocykla nie sprzedaje i nie szukam zadnej alternatywy dla niego (zadne duze enduraki mnie nie interesuja), natomiast jak sytuacja kiedys w koncu pozwoli, chce kupic cos stricte na szosy. A wiec tak: 1. Musi miec wystarczajaco mocy, by moc jechac ciagle 160-180km/h. Nie znosze autostrad, ale czasem nie da sie ich ominac. 2. Ochrona przed wiatrem - fajnie by bylo, gdyby ten sam zakres predkosci byl w miare komfortowy dla kierowcy. 3. Charakterystyka silnika - nie moze byc nudna. Wole fun kosztem mocy. Nie znalazlem niczego dla siebie wsrod dwucylindrowek, wiec chyba pozostaja tylko cztery gary. Mowie stanowcze NIE liniowemu oddawaniu mocy!! Motocykl musi byc troche zly, niedobry, nieobliczalny 4. Serwis - im mniej i prosciej, tym lepiej. Interwal 10 tys. km jest znaczaca dla mnie przewaga wobec 6000km. Zdarzylo mi sie gdzies tam we wschodniej Turcji wymieniac olej i kontrolowac zawory :) Mialem okazje przejechac sie paroma sprzetami, moze moje spostrzezenia pomoga w okresleniu tego, czego szukam.. FZ6 S2 - fajny, wygodny, ale dla dwoch osob za slaby i ciagle go bylo trzeba krecic...... eeee..... LC8 950 SM - swietna pozycja za sterami.. silnik nie ma ZADNEGO dolu, potem rewelacji tez nie ma.. Triumph Street Triple R - bajkowe zawieszenie, na zakrety po prostu super, male, lekkie, zwinne, tylko ten silnik :/ co do wartosci bezwzglednych to jedzie nawet calkiem calkiem, ale odczucia siajowe :/ liniowe oddawanie mocy..... CBR 929 - najsilniejszy sprzet, na jakim udalo mi sie przejechac.. pozycja mi odpowiada, silnik po prostu super!! to jest to!! Wie ktos, czego ja szukam? Idealnie, gdyby byl juz z nowego tysiaclecia, a cena mile widziana gdzies do 15 tys. zl. Przyziemne sprawy jak zuzycie paliwa mnie nie interesuja. Szukam jakiegos dobrodusznego osilka z charakterem, ktory zapewnia frajde na codzien i jest w stanie zawiezc mnie na koniec Europy i z powrotem. Sporty wydaja mi sie wygodne, a z ewentualnym bagazem jakos sobie poradze. Mam kilka pomyslow, ale nie chce nikogo nakierowywac ;) Inna sprawa, ze nie jestem do konca przekonany co do madrosci przejscia z singielka 600tki na sportowego litra.. No to tak.. Jakies pomysly? Dzieki, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 vfr 800 Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) ... CBR 1100XX, Sprint ST1050, FZ1. Jeśli przeszkadza ci liniowe oddawanie mocy to może jakieś Ducati :biggrin: . ups. nie doczytałem że ma być do 15 tyś... W tych pieniądzach myślę Suzuki SV650 spełnia większość z twoich wymagań; pofalowana jak Polskie drogi charakterystyka mocy, no i za 15tyś to już można coś znaleźć. Edytowane 24 Września 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 vfr vtec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 fazer 1000 CBR 1100 XX SV 650 lub SV 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) duży bandit ? po namyśle jeszcze - VTR Edytowane 24 Września 2009 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 XX Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) vfr vtec Edytowane 24 Września 2009 przez arkad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) TL 1000 R + Power Commander i zdjęty amortyzator skrętu. Będziesz miał fun, moc, nieobliczalność, zło :] Edytowane 24 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Stajnia BMW :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 To ja zaproponuje VTR :P 1. Musi miec wystarczajaco mocy, by moc jechac ciagle 160-180km/h. Nie znosze autostrad, ale czasem nie da sie ich ominac. Bez problemu 2. Ochrona przed wiatrem - fajnie by bylo, gdyby ten sam zakres predkosci byl w miare komfortowy dla kierowcy. Jezdze z ta predkosci z plecaczkiem nie pochylajac sie zbytnio. Dopiero powyzej 200-220 trzeba sie schowac za owiewke. 3. Charakterystyka silnika - nie moze byc nudna. Wole fun kosztem mocy. Nie znalazlem niczego dla siebie wsrod dwucylindrowek, wiec chyba pozostaja tylko cztery gary. Mowie stanowcze NIE liniowemu oddawaniu mocy!! Motocykl musi byc troche zly, niedobry, nieobliczalny Ten opis pasuje do V-2. 4. Serwis - im mniej i prosciej, tym lepiej. Interwal 10 tys. km jest znaczaca dla mnie przewaga wobec 6000km. Zdarzylo mi sie gdzies tam we wschodniej Turcji wymieniac olej i kontrolowac zawory :) VTR - olej co 12 tys. km, zawory co 24 tys. km. BTW ja mam czasem ochote przesiasc sie w odwrotna strone - na singla +/- 600 cm3. Tylko np. ostatnio jechalem Husky 610SM i powiem tyle - nuda, spodziewalem sie wiekszego szalu. Potrzebuje przejechac sie czyms ostrzejszym :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 TL 1000 R + Power Commander i zdjęty amortyzator skrętu. Będziesz miał fun, moc, nieobliczalność, zło :] oj tak, ewettulanie VTR Sp1 Sp2 a wogole najlepiej cos z wloskiej stajni Aprilia RSV lub Ducati 999, 1098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 FZS 1000 albo XX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Stajnia BMW :icon_mrgreen: :crossy: PLiz, czytanie postów się kłania. BMW koło 15 tyś i żeby miał moc? My wiemy że lubisz BMW, ale to nie jest odpowiedź na temat powyżej. Speed Trypel (1050) - jakkolwiek bez owiewki, ale dziki to on jest... I ten dźwięk... :bigrazz: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 954, K1/K2 1000 Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.