Wallygatorr Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Wg serwisówki dla modeli FLT i FLH 84-98 (Evo) olej w silniku zawsze ma być sprawdzony na stopce bocznej, olej w sprzęgle i skrzyni w poziomie - sprawdzenie oleju w silniku jest jako standardowa obsługa, sprzęgło i skrzynia to obsługa serwisowa. Serwisówka Softaili Evo 84-98 mówi, że sprawdzanie wszystkich olejów jest w pionie. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) Nieprawda :excl:Na szabelce poziomu oleju w silniku we wspomnianym wcześniej motocyklu widnieje napis: "Check on side stand".A we wcześniejszych rocznikach serwisówka polecała w pionie. Stąd moje pytanie o sprawdzanie poziomu w skrzyni. Nie wiedziałem, czy i tego nie zmienili... to powinien być dopisek " za nim sprawdzisz poziom oleju sprawdz ciśnienie w ogumieniu" , bo jesli będzie za małe to już wskaznik pokaże inaczej ;)już nie wspomnę o prawidłowym koncie stopki i jeszcze kilku istotnych lub mniej czynników ...czyli nie zalecam ślepo stosować się do instrukcji Edytowane 24 Maja 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 ostatnio przytrafilo mi sie cos takiego w swoim moto kilka razy i zastanawiam sie czy to cos zlego zaczyna sie dziac,czy to normalka w HD tzn.dojezdzajac np.do skrzyzowania i potrzeby szybkiej redukcji do np.biegu 1-go,po nacisnieciu dzwigni zmiany biegow w dol np. z 4 biegu,nie pojawiami sie kolejny nizszy bieg,tylko wskakuje jakby luz i kiedy probuje ponownie nacisnac w dol to jest jakby pustka,dopiero po ponownym nacisnieciu dzwigni w gore iwrzucenie wyzszego biegu z powrotem ,daje sie zredukowac biegi moze ktos z WAS cos poradzi? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 U mnie w Electrze czasem się to zdarza, ale rzadko. Generalnie skrzynie Harleya są robione przez kowali, więc i do obsługi potzreba użyć trochę siły.... U mnie to się zdarza między 4 a 5, taki jakby międzyluz jak zbyt delikatnie obchodzę się z dźwignią, ale bez problemu mogę przerzucić w górę i w dół. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Nieprawda :excl:Na szabelce poziomu oleju w silniku we wspomnianym wcześniej motocyklu widnieje napis: "Check on side stand".A we wcześniejszych rocznikach serwisówka polecała w pionie. Stąd moje pytanie o sprawdzanie poziomu w skrzyni. Nie wiedziałem, czy i tego nie zmienili... To printsc z oryginalnej serwisówki. W 'note' pisze że na stópce. Z tego co pamiętam w innych serwisówkach podają , że moto upright czyli prosto. To jest z 2009 roku więc to skrzyni 6. Dobra Panowie i Panie... sprawdziłem :dry:Sprawa wygląda tak:Harley w swoich serwisówkach ma zmiany na przestrzeni lat. Wynika to z pewnych nowych sytuacji nie zawsze związanych ze sprawamitechnicznymi. A więc tak.Generalnie do roku 2005 : Softail: silnik na pionowo, skrzynia na pionowo, sprzęgło na pionowoTouring: silnik na nóżce, skrzynia na pionowo, sprzęgło na pionowoSportster: Silnik na pionowo, sprzęgł/skrzynia na pionowo Między 2005 a 2007: Softail: silnik na nóżce, skrzynia i sprzęgło na pionowoTouring: silnik na nóżce, skrzynia i sprzęgło na pionowoSportster: silnik na nóżce, skrzynia/sprzęgło na pionowo Po 2007: Softail: silnik na nóżce, skrzynia na nóżce a sprzęgło napełnić odpowiednią ilością- jeżeli jest niewidocznyTouring:silnik na nóżce, skrzynia na nóżce a sprzęgło napełnić odpowiednią ilością-jeżeli jest niewidocznySportster: silnik na nóżce, skrzynia/sprzęgło na pionowo To są dane z serwisówek. Oczywiście informacje o uszkodzonych nóżkach, nierównej nawierzchni są. Dlaczego się zmieniały? Pewnie ''Jony'' sprawdzał na pionowo i go motór przygniótł to musieli zmienić... P.S.: acha... v-rody zawsze na prosto... :laugh: Edytowane 28 Maja 2012 przez mariuszwla42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 chcialbym powiedziec cos na temat wspomagania sprzegla w hd.ktore wlasnie zamontowalempytalem ostatnio o takie cos ale nikt nie odpowiedzial nic, chcialem zamontowac wspomaganie sprzegla,ale nie moglemsie zdecydowac,ktore wybrac to http://allegro.pl/wspomaganie-sprzegla-easy-pull-harley-davidson-i2375968396.htmlczy to http://allegro.pl/wspomaganie-sprzegla-wysprzeglik-harley-i2380015735.htmlw koncu kupilem obydwa i zamontowalem je na raz,jedno i drugiei powiem wam ,ze to jest bajka teraz w porownaniu do tego fabrycznegoklamke sprzegla naciskam doslownie jednym palcem,dzieje sie to z minimalnym oporem tylkonaprawde rzecz godna poleceniazastanawiam sie tylko czasem,dlaczego hd nie wyjezdza z fabryki z czyms takim,dlaczego musimy zmieniac tyle rzeczy sami pozniej? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 chcialbym powiedziec cos na temat wspomagania sprzegla w hd.ktore wlasnie zamontowalempytalem ostatnio o takie cos ale nikt nie odpowiedzial nic, chcialem zamontowac wspomaganie sprzegla,ale nie moglemsie zdecydowac,ktore wybrac to http://allegro.pl/ws...2375968396.htmlczy to http://allegro.pl/ws...2380015735.htmlw koncu kupilem obydwa i zamontowalem je na raz,jedno i drugiei powiem wam ,ze to jest bajka teraz w porownaniu do tego fabrycznegoklamke sprzegla naciskam doslownie jednym palcem,dzieje sie to z minimalnym oporem tylkonaprawde rzecz godna poleceniazastanawiam sie tylko czasem,dlaczego hd nie wyjezdza z fabryki z czyms takim,dlaczego musimy zmieniac tyle rzeczy sami pozniej?Powiem tak seryjne chodzi wystarczająco ale jak zmieniłem na tarcze z kevlaru i mocniejszą sprężynę to korki powodują u mnie niedowład ręki . Chyba coś będę musiał pomyśleć :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ja nie narzekam, a sprzęgło mam twarde bo linka nie pierwszej świeżości. Ale jestem leworęczny więc sprzęgło jest wporzo. Raz tylko mnie męczyło, w jakiejś durnej paradzie na rozpoczęciu sezonu. Jak ktoś montuje akcesoryjne sprzęgło i twarde spręzyny to wtedy przyda się taki "reduktor". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 chcialbym powiedziec cos na temat wspomagania sprzegla w hd.ktore wlasnie zamontowalempytalem ostatnio o takie cos ale nikt nie odpowiedzial nic, chcialem zamontowac wspomaganie sprzegla,ale nie moglemsie zdecydowac,ktore wybrac to http://allegro.pl/ws...2375968396.htmlczy to http://allegro.pl/ws...2380015735.htmlw koncu kupilem obydwa i zamontowalem je na raz,jedno i drugiei powiem wam ,ze to jest bajka teraz w porownaniu do tego fabrycznegoklamke sprzegla naciskam doslownie jednym palcem,dzieje sie to z minimalnym oporem tylkonaprawde rzecz godna poleceniazastanawiam sie tylko czasem,dlaczego hd nie wyjezdza z fabryki z czyms takim,dlaczego musimy zmieniac tyle rzeczy sami pozniej?A jak wypadło porównanie tych dwóch wynalazków? Który masz zamontowany na moto? Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 niestety nie porownywalem ich skutecznosci dzialania z osobnakupilem obydwa i zamontowalem na raz jeden i drugi i one dzialaja tak fantastycznie razem zamontowaneteraz to jest naprawde przyjemnosc z jazdy, to jest ogromna roznica montaz obydwu tych wspomagan jest prosty jak rogaliksiedzialem sobie w garazu i dlubalem sam,nie spiesząc siestracilem okolo 40 min na caloscten okragly element zamieniasz tylko z oryginalem,a ten drugi mocujesz na koncu dzwigienki,po czym zaczepiasz linke do tegopotem pozostaje tylko regulacja linki i koniecobydwa te wynalazki pracuja w moim moto na raz Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 juz nie przesadzajmy , że trzeba tyle siły wkładać w klamkę sprzęgła .podstawa to w dobrej kondycji linka i pracuje tak jak powinno , nie za mocno ani za lekko .należy pamiętać o nasmarowaniu co jakiś linki wlewając od góry kilka kropli oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 niestety w moim przypadku ma to spore znaczenie,kilka lat temu uleglem wypadkowi w pracyefektem tego mam nie w pelni sprawna lewa dlonwyciskanie sprzegla w moim sporcie sprawialo mi troche klopotow wczesniejteraz po montazu tego wspomagania jest naprawde OK Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Wyobrażam sobie Twój problem. Ja mam podobnie z prawą dłonią. Cztery palce wciągnęło mi między łańcuch a zębatkę przy tylnym kole gdy silnik pracował na biegu. Jakoś tam poskładali rączkę ale nie jest w pełni sprawna. Ale gaz i hamulec ogarniam bez problemu. I w ogóle to jestem leworęczny, więc sprzęgło nie przeszkadza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 WitamNie znalazłem dotychczas tego problemu na forum dlatego napisałem.Szukam informacji/porad jak wyregulować luz sprzęgłowy w Evo.Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Ustawianie luzu sprzęgłowego w TC 88 [może być tak samo w EVO] zaczynamy od poluzowania regulacji na lince sprzęgła.Potem odkręcamy dekiel sprzęgła,luzujemy nakrętkę kontrująca i wkręcamy śrubę kluczem inbusowym do końca do oporu.Trzeba to zrobić z wyczuciem bez użycia siły.Po dokręceniu śruby do końca luzujemy ją pół obrotu i tak kontrujemy.Po tym regulujemy linkę sprzęgła i skręcamy pokrywę sprzęgła. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.