Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zubozyles znacznie mieszanke przez ten Hypercharger, wiec sie nie dziw ze silnik oslabl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 nie, nie dziwie się, mam tylko nadzieję ,że regulacja pomoże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na pewno pomoże, kwestia tylko jak dużo będziesz błądził zanim odnajdziesz ten właściwy setup. Powinieneś nabyć zestaw dysz i gadżetów do gaźnika, jeśli nie było ich w komplecie z Hypkiem. Dynojet powino mieć jakiś zestaw pod Hypka dla danego silnika. Dysze, iglica i takie tam. Jak będzie mało to są jeszcze dodatkowe bajery typu Power Tube i takie tam różne. Faktycznie Hypek mocowany na samym króćcu, a króciec na gaźniku to niepewne mocowanie. Wiem jak się trzęsą te silniki, a Hypek w takim układzie jeszcze bardziej będzie telepał. Jeśli byc rozkminił mocowanie w taki sposób że byłoby poprowadzone do otworów w głowicy, mocujących Airbox to by było już spoko. Wtedy sam uchwyt mocniejsze można zrobic i pewniej to skręcić. mocowanie do gaźnika to tylko 3 małe śrubki. No i jeśli króciec nie pęknie od wibracji przy spawie lub przy kołnierzach. Podejrzyj jak są mocowane Hyperki w innych modelach, przeważnie jest taki duży bracket który trzyma Hypka i gaźnik za pomocą śrub na głowicach. A odpowietrzenie sprytne ale trudno pomyśleć jak to będzie działac. W króćcu jest spore podciśnienie, czy czasem nie będzie ono przeszkadzało. Normalnie gdy jest prowadzone to pracuje w całkiem innych warunkach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na podstawie tego zdjecie się wzorowałem. Tutaj niewiele widać konktetów mocowania. Edelbrock nie robi kolektorów do Evo z tego co wiem, to pewnie tylko naklejka. Na tym zdjęciu hyper jest jeszcze bardziej wysunięty do przodu niż u mnie i skoro wytrzymuje to chyba mój też da radę, Do tego spaw jest w połowie kolanka tak jak u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jak się dokładnie przyjrzysz zdjęciu to widać mocowanie kolana do cylindrów, poprzez blachę przykręconą śrubami odmy. Takie mocowanie masz na tej aukcji http://allegro.pl/mocowanie-filtr-powietrza-kpl-91-06-xl-harley-i2291852708.html , tam jest taka powyginana blacha, samą blachę idzie wyrwać dużo taniej, ja kupiłem taką, wprawdzie do Road Kinga, za 40pln na allegro. Bez tego dodatkowego mocowanie ja bym się nie odważył zostawić tego zestawu z fitrem. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) wiem ,ze nie na temat , ale muszę się odnieść do tego statku ufo ...bo tylko tak mi się kojaży sposób zamieszczenia tego hypra ;) ....a ufo do hd nijak pasuje ;) Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 czy ktos z was ma moze zamontowane cos takiego w Sportsterze:http://allegro.pl/wspomaganie-sprzegla-wysprzeglik-harley-i2269966445.html, lub to:http://allegro.pl/wspomaganie-sprzegla-easy-pull-harley-davidson-i2305776076.htmljezeli tak,to jak to sie sprawuje,czy warto to kupic i zamontowac? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 świece czy gaźnik....?miałem w swoim sporcie zamontowane zwykłe świece 6R12, zmieniłem, bo wypadało zmienić na NGK DPR7EA - 9, chodził raczej poprawnie i zmieniłem kolejny raz na Screamin'Eagle spark 32192-10. chyba od tego czasu zaczęły dziać się cuda - mianowicie po rozgrzaniu zaczynał na wolnych obrotach strzelać w dolot, gasnąć, przerywać. Ale nie zawsze się tak działo, czasami było wszystko normalnie. Stawiałem na gaźnik - dyszę od wolnych lub zubożona mieszankę. założyłem teraz znów te stare NGK i problem jakby zniknął - 2 dni nic takiego co wcześniej nie widzę.świece mogły robić takie niespodzianki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 świece czy gaźnik....?miałem w swoim sporcie zamontowane zwykłe świece 6R12, zmieniłem, bo wypadało zmienić na NGK DPR7EA - 9, chodził raczej poprawnie i zmieniłem kolejny raz na Screamin'Eagle spark 32192-10. chyba od tego czasu zaczęły dziać się cuda - mianowicie po rozgrzaniu zaczynał na wolnych obrotach strzelać w dolot, gasnąć, przerywać. Ale nie zawsze się tak działo, czasami było wszystko normalnie. Stawiałem na gaźnik - dyszę od wolnych lub zubożona mieszankę. założyłem teraz znów te stare NGK i problem jakby zniknął - 2 dni nic takiego co wcześniej nie widzę.świece mogły robić takie niespodzianki?Pewnie, ze mogly - wystarczy, ze byl jakis problem z generowaniem iskry. W RS przerabialem temat irydowek i innych i najlepiej sprawialy sie zwykle Denso bo najlepiej wytrzymywaly temperature. W sumie tez jezdze na tych SE ale powiem szczerze, ze jakis roznic w stosunku do zwyklych nie widze (poza cena).Zaczynam dochodzic do wniosku, ze najlepiej kupowac zwykle i kiedy trzeba wymieniac zamiast placic za wynalazki.:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) mam przebicie na przewodzie do pierwszego gara, na jakie zmienić? jest różnica? bo są w sprzedaży 8mm, 10, 12mm... jakie polecacie do sporta 2005? kupić SE z alegro? Edytowane 5 Maja 2012 przez nurider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 heyczy na tym filmiku w 0:32 sekundzie to widać chłodnicę oleju? to jakaś ciekawa warta większego zainteresowania przeróbka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Revolutionary oil cooler that installs between oil filter and base. http://www.billetcool.com/photo_gallery.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 w naszym klimacie chłodnica nie jest konieczna , jak już to tylko z termostatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Zależy co z moto robisz, jak go kręcisz na więcej "mocy" to chłodnica nie zaszkodzi. Mnie grzało olej w zbiorniku na ponad 220 Fahrenheit, teraz 150 i nic się nie grzeje, korki w upał nie straszne.http://imageshack.us...9/hd201213.jpg/ Edytowane 12 Maja 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 moje evo jest nie dogrzane , w temperaturach 25 stopni osiąga max 65 stopni , w temperaturze 15 już tylko 48 . a moto jest podkręcony na co najmniej 80 koni . chłodnice z termostatem mam od roku i nawet w temp. 30 stopni nie załączyła się . dlatego pózniej zainwestowałem w bagnet oleju z czujnikiem temperatury z górnej pólki z wyświetlaczem , zeby sprawdzić czy termostat działa . moze w korkach przy temperaturach rzędu 35-40 stopni się załączy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.