MaxDamage Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 WitamPisałem wcześniej że mam problem z elektryką w softailu ... z mojego dochodzenia okazało się że te dziwne stuki to rozrusznik który wysuwa zębatkę która od razu się chowa (jeśli mogę tak napisać ... po prostu jest ściągana przez sprężynę). Jak podłącze rozrusznik na krótko to kręci jak głupi i wszystko jest ok. Jak podłączony jest normalnie to kicha (wyskakuje i się chowa). Może ktoś wie gdzie może być przebicie (według mnie albo jakiś przełącznik zaśniedział albo gdzieś masuje). Ogólnie do rozrusznika dociera za mało prądu (jak go przetrzymam palcem to nawet nie ma siły żeby wyskoczyć).To nie wina akumulatora bo podłączyłem aku od samochodu i jest to samo. Myślę że to może być przełącznik na kierownicy od rozruchu (ale nie wiem czy jest on rozbieralny).Pomoże ktoś ??Może jakieś propozycje co sprawdzić itp.PozdrawiamPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ojtam przełącznik. Jeśli po naciśnięciu guzika dzieje się cokolwiek w rozruszniku to znaczy że sygnał z przycisku jest właściwy. Problemu należy szukać w np.przekaźniku rozrusznika lub w samym rozruszniku i elektromagnesie. Z elektryki specem nie jestem ale od tego bym zaczął. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 No ale przekaźnik działa bo rozrusznik chce pracować ale dostaje za mało mocy ... jak podłącze go na krótko to wyskakuje i się kręci bez problemów ... a jak jest podłączony normalnie to tylko wyskakuje a jak przytrzymam go palcem to nawet niema siły wyskoczyć ... więc to nie jest wina rozrusznika tylko gdzieś na jakimś kablu, styku. Najgorsze jest to że albo gdzieś masuje albo zaśniedziało coś ... i teraz muszę rozebrać cały motor i prześledzić całą wiązkę kabelek po kabelku a jest ich tam co niemiara ;/ Jeśli ktoś ma jakiś dobry pomysł to chętnie go wysłucham ;)PozdrawiamPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Wcześniej miałem Hondę VTX 1800 i w niej było podobnie - naciśnięcie czerwonego klawisza startu powodowało że gasły światła a rozrusznik ledwo, ledwo ale po jakimś tam czasie w końcu zakręcił. Problemem w Honda było wlaśnie zaśniedzenie styków przy włączniku - wyczszczenie papierkiem ściernym 1200 i wazelina techniczna pomagało. Zanim rozbierzesz spróbuj może pomoże i u Ciebie. Słaby styk daje sporo oporu - działa jak opornik ograniczając prąd. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Dzięki za odpowiedź ...Ogólnie już sporą część motocykla rozłożyłem szukając usterki. Zabrałem się za kierownice i włącznik start/stop oraz ten od rozrusznika. Mam pewien problem z nim ponieważ nie wiem jak mam go rozłożyć a nie chce nic na siłę żeby nie połamać.Mam nadzieje że to jest to. Prześledziłem większą cześć wszystkich wtyczek i styków ale na razie wszystko wygląda dobrze i prąd przez te miejsca przechodzi bez oporów. Będę dalej sprawdzać co tam się mogło wydarzyć. Zdejmę bak paliwa i dobiorę się do ostatniej wtyczki przed kierownicą ... ominę przełącznik i sprawdzę jaka wtedy będzie reakcja. Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjacior Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 witam, kupilem dyne 1.6 motor przypłynął ze stanów,mam problem, motor po nagrzaniu sie gaśnie. na liczniku pojawił sie (komunikat,błąd) r 11 po chwili r 12 po czym gaśnie. wykreciłem świece brak iskry. Poprzednim razem w takiej sytuacji motor ostygł i bez problemu odpalił. W tej chwili nie chce odpalic, wykręciłem świece brak iskry(moduł zapłonowy, jakis czujnik ,ponoć silniki te maja czujnik temperatury, który rozłącza zeby nie przegrzać silnika?) prosze o pomoc i z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Joł.kod 11 - czujnik połozenia przepustniykod 12 - MAP sensor, czyli czujnik podcisnienia w kolektorze ssącym.Jezeli moto prosto z kontenera - proponuje "przelecieć" wszystkie kostki, oceaniczna wilgoć zdecydowanie im nie służy.Powodzenia. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjacior Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 dzieki bardzo odłączyłem aku na noc jutro biore sie za robote . mam nadzieje że do wiosny dam rade zrobiłem tak jak mówiłeś, główna kostka od silnika była mokra,wysuszyłem wyczyściłem, motor pali ale po pewynm czasie gaśnie, ostygnie i odpala na nowo, na liczniku wyswietla mi sie r LO (komunikat , błąd)prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 O "LO" nie słyszałem...Jeżeli błyska 11 i 12 - zacznij od tego. jak masz w okolicy kogos z podobnym moto - podmieniaj kolejno czujniki... Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 dzieki bardzo odłączyłem aku na noc jutro biore sie za robote . mam nadzieje że do wiosny dam rade zrobiłem tak jak mówiłeś, główna kostka od silnika była mokra,wysuszyłem wyczyściłem, motor pali ale po pewynm czasie gaśnie, ostygnie i odpala na nowo, na liczniku wyswietla mi sie r LO (komunikat , błąd)prosze o pomoc Hm u mnie jak jest napis "r LO" - oznacza to nic innego tylko brak paliwa w baku "r = Range" ormalnie jak paliwo w baku jest podaje licznik orientacyjny zasięg na paliwie w zbiorniku. Jak jest LO to znaczy że zbiornik pusty. Chyba nie ma to nic wspólnego z gaśnięciem motoru - chyba że na prawdę tego paliwa masz bardzo, bardzo mało. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam Kolegów!Szukałem w wyszukiwarce ale ktoś mnie zaraz op... że niedokładnie. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie: Jaki gaźnik do twin cama 88 EFI można zastosować do przeróbki z wtrysku?Mikuni 42,45 a może lepszy s&s?Mam zamiar przerabiać nie mam w tym temacie doświadczenia. Jakieś podpowiedzi?Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Temat podobny był, komuś chodziło o to czy HSR42 czy 45 założyć do jakiegoś customa z większą pojemnością. Ale tematu nie widzę teraz. Ja bym polecał 42mm, w zupełności wystarczający dla 88cu.Z takim gaźnikiem nadal będziesz miał pewien "zapas" na rozsądne modyfikacje silnika w przyszłości. PS.Nawet standardowy CVK40 spokojnie wystarcza dla TC88. S&S? Jak lubisz to bierz, ale HSR są popularniejsze a z tego wnioskować można że są lepsze. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 qurim Napisano dziś, 08:09Temat podobny był, komuś chodziło o to czy HSR42 czy 45 założyć do jakiegoś customa z większą pojemnością. Ale tematu nie widzę teraz. Ja bym polecał 42mm, w zupełności wystarczający dla 88cu.Z takim gaźnikiem nadal będziesz miał pewien "zapas" na rozsądne modyfikacje silnika w przyszłości.Dzięki za info.Czyli coś takiego:Mój odnośnika może ktoś zna lepsze źródło zakupu?Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Dużo oszczędzić się nie da, bo taki gaźnik w stanach kosztuje ok 300$,a polerowany ok 450$. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Duzo zaoszczędzić się nie da, ale biorąc pod uwagę wszystko to co potrzebuję do kupy (o czym tak na prawdę na razie nie mam wiedzy) to cena w tym przypadku wcale nie jest wysoka?Mój odnośnik A jeszcze ponoć jest potrzebny jakiś oszust do elektroniki - jaki? :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.