Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pisałem wcześniej że mam problem z elektryką w softailu ... z mojego dochodzenia okazało się że te dziwne stuki to rozrusznik który wysuwa zębatkę która od razu się chowa (jeśli mogę tak napisać ... po prostu jest ściągana przez sprężynę). Jak podłącze rozrusznik na krótko to kręci jak głupi i wszystko jest ok. Jak podłączony jest normalnie to kicha (wyskakuje i się chowa).

 

Może ktoś wie gdzie może być przebicie (według mnie albo jakiś przełącznik zaśniedział albo gdzieś masuje).

Ogólnie do rozrusznika dociera za mało prądu (jak go przetrzymam palcem to nawet nie ma siły żeby wyskoczyć).

To nie wina akumulatora bo podłączyłem aku od samochodu i jest to samo.

 

Myślę że to może być przełącznik na kierownicy od rozruchu (ale nie wiem czy jest on rozbieralny).

Pomoże ktoś ??

Może jakieś propozycje co sprawdzić itp.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojtam przełącznik. Jeśli po naciśnięciu guzika dzieje się cokolwiek w rozruszniku to znaczy że sygnał z przycisku jest właściwy. Problemu należy szukać w np.przekaźniku rozrusznika lub w samym rozruszniku i elektromagnesie. Z elektryki specem nie jestem ale od tego bym zaczął.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale przekaźnik działa bo rozrusznik chce pracować ale dostaje za mało mocy ... jak podłącze go na krótko to wyskakuje i się kręci bez problemów ... a jak jest podłączony normalnie to tylko wyskakuje a jak przytrzymam go palcem to nawet niema siły wyskoczyć ... więc to nie jest wina rozrusznika tylko gdzieś na jakimś kablu, styku.

 

Najgorsze jest to że albo gdzieś masuje albo zaśniedziało coś ... i teraz muszę rozebrać cały motor i prześledzić całą wiązkę kabelek po kabelku a jest ich tam co niemiara ;/

 

Jeśli ktoś ma jakiś dobry pomysł to chętnie go wysłucham ;)

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem Hondę VTX 1800 i w niej było podobnie - naciśnięcie czerwonego klawisza startu powodowało że gasły światła a rozrusznik ledwo, ledwo ale po jakimś tam czasie w końcu zakręcił. Problemem w Honda było wlaśnie zaśniedzenie styków przy włączniku - wyczszczenie papierkiem ściernym 1200 i wazelina techniczna pomagało. Zanim rozbierzesz spróbuj może pomoże i u Ciebie. Słaby styk daje sporo oporu - działa jak opornik ograniczając prąd.

Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....?

 

Niech głodni zjedzą bezrobotnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ...

Ogólnie już sporą część motocykla rozłożyłem szukając usterki. Zabrałem się za kierownice i włącznik start/stop oraz ten od rozrusznika. Mam pewien problem z nim ponieważ nie wiem jak mam go rozłożyć a nie chce nic na siłę żeby nie połamać.

Mam nadzieje że to jest to.

 

Prześledziłem większą cześć wszystkich wtyczek i styków ale na razie wszystko wygląda dobrze i prąd przez te miejsca przechodzi bez oporów. Będę dalej sprawdzać co tam się mogło wydarzyć.

 

Zdejmę bak paliwa i dobiorę się do ostatniej wtyczki przed kierownicą ... ominę przełącznik i sprawdzę jaka wtedy będzie reakcja.

 

Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam, kupilem dyne 1.6 motor przypłynął ze stanów,mam problem, motor po nagrzaniu sie gaśnie. na liczniku pojawił sie (komunikat,błąd) r 11 po chwili r 12 po czym gaśnie. wykreciłem świece brak iskry. Poprzednim razem w takiej sytuacji motor ostygł i bez problemu odpalił. W tej chwili nie chce odpalic, wykręciłem świece brak iskry(moduł zapłonowy, jakis czujnik ,ponoć silniki te maja czujnik temperatury, który rozłącza zeby nie przegrzać silnika?) prosze o pomoc i z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo odłączyłem aku na noc jutro biore sie za robote . mam nadzieje że do wiosny dam rade

 

zrobiłem tak jak mówiłeś, główna kostka od silnika była mokra,wysuszyłem wyczyściłem, motor pali ale po pewynm czasie gaśnie, ostygnie i odpala na nowo, na liczniku wyswietla mi sie r LO (komunikat , błąd)

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo odłączyłem aku na noc jutro biore sie za robote . mam nadzieje że do wiosny dam rade

 

zrobiłem tak jak mówiłeś, główna kostka od silnika była mokra,wysuszyłem wyczyściłem, motor pali ale po pewynm czasie gaśnie, ostygnie i odpala na nowo, na liczniku wyswietla mi sie r LO (komunikat , błąd)

prosze o pomoc

 

Hm u mnie jak jest napis "r LO" - oznacza to nic innego tylko brak paliwa w baku "r = Range" ormalnie jak paliwo w baku jest podaje licznik orientacyjny zasięg na paliwie w zbiorniku. Jak jest LO to znaczy że zbiornik pusty. Chyba nie ma to nic wspólnego z gaśnięciem motoru - chyba że na prawdę tego paliwa masz bardzo, bardzo mało.

Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....?

 

Niech głodni zjedzą bezrobotnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów!

Szukałem w wyszukiwarce ale ktoś mnie zaraz op... że niedokładnie. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie: Jaki gaźnik do twin cama 88 EFI można zastosować do przeróbki z wtrysku?

Mikuni 42,45 a może lepszy s&s?

Mam zamiar przerabiać nie mam w tym temacie doświadczenia. Jakieś podpowiedzi?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat podobny był, komuś chodziło o to czy HSR42 czy 45 założyć do jakiegoś customa z większą pojemnością. Ale tematu nie widzę teraz.

 

 

Ja bym polecał 42mm, w zupełności wystarczający dla 88cu.Z takim gaźnikiem nadal będziesz miał pewien "zapas" na rozsądne modyfikacje silnika w przyszłości.

 

PS.Nawet standardowy CVK40 spokojnie wystarcza dla TC88.

 

S&S? Jak lubisz to bierz, ale HSR są popularniejsze a z tego wnioskować można że są lepsze.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qurim

 

Napisano dziś, 08:09

Temat podobny był, komuś chodziło o to czy HSR42 czy 45 założyć do jakiegoś customa z większą pojemnością. Ale tematu nie widzę teraz.

 

 

Ja bym polecał 42mm, w zupełności wystarczający dla 88cu.Z takim gaźnikiem nadal będziesz miał pewien "zapas" na rozsądne modyfikacje silnika w przyszłości.

Dzięki za info.

Czyli coś takiego:

Mój odnośnik

a może ktoś zna lepsze źródło zakupu?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo oszczędzić się nie da, bo taki gaźnik w stanach kosztuje ok 300$,a polerowany ok 450$.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo zaoszczędzić się nie da, ale biorąc pod uwagę wszystko to co potrzebuję do kupy (o czym tak na prawdę na razie nie mam wiedzy) to cena w tym przypadku wcale nie jest wysoka?

Mój odnośnik

 

A jeszcze ponoć jest potrzebny jakiś oszust do elektroniki - jaki? :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...