Jump to content

Recommended Posts

W sumie 400, licząc 200 za roboczogodzinę (Appa), a jak mi powiedzieli - na to potrzeba 2 godzin.

 

A co z tym filtrem K'N? Bywają różne jego rodzaje? Widziałem na aukcjach wersję sportową. Brać go (podobno dożywotnio) czy coś innego?

Edited by harry883

2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sama robocizne masz komplet czesci na nastepna wymiane.

Filtr - brac - wtedy kupujesz jeszcze za okolo 80 pln zestaw do mycia i oliwienia filtra i uzywasz filtra do usranej smierci badz zmiany moto.:)

Ja nie chcesz samemu grzebac to kazdy srednio rozgarniety mechanik Ci to zrobi.

Tutaj masz link do strony K&N i znajdz sobie jaki model filtra jest do Twojeg sportstera - poszukalbym Ci ale nie wiem jaki masz rocznik:

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx

Edited by vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

vpower, wielkie dzięki. Rocznik 2007. Po sprawdzeniu wyszedł mi cały zestaw: filtr powietrza, filtr oleju (x2) i Custom Assembly. Czyli jednak dożywotnio K'N, to super.


2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dozywotnio jest powietrza - oleju jednak wymieniaj.;)

Generalnie wklad filtra K&N daje wiecej powietrza wiec wplynie Ci tez pozytywnie na sklad mieszanki i spalanie. Masz moto na wtrysku wiec sam sobie wyreguluje - zabawa z gaznikiem odpada.

Model filtra powietrza to HD-8834

Oleju KN-170 lub KN-170C w zaleznosci od tego czy chcesz czarny czy chromowany.

Mozesz jeszcze caly zestaw kupic 63-1126 z filtrem stozkowym (zamiast obecnego filtra) gdzie niby jako efekt przybedzie Ci 8,5 KM ale z tymi koniami mechanicznymi to bym ostrozny byl.:)


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zestawu <<63-1126>> to zawiera on wszystkie pozostałe elementy czy jest to tylko filtr stożkowy powietrza (swoją drogą bardzo ładny)? Skusiłbym się na niego, jeśli cena nie byłaby zaporowa, cholernie mi się podoba, no i mocy troszkę by przybyło, co przy 883 byłoby dużym atutem.


2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena na ogol jest zaporowa - w stanach okolo 400 USD plus wysylka, plus clo itp. W pl pewnie okolo 1500 pln. Zestaw jest kompletny, pewnie bez kondona przeciwdeszczowego. Oczwiscie jest to tylko powietrze - giltr oleju itd nie ma w tym zestawie.


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie myślałem :banghead:

 

Ostatecznie zostaje nie-stożkowy (który może w przyszłości) + cała ta reszta, ale cenowo i tak muszę poszukać żeby znaleźć najkorzystniejszy. K&N raczej chyba nie należy do tanich producentów.


2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem banalny, ale... Przerwał mi się przewód przy samym czujniku ciśnienia oleju. Dobry elektryk zlutował wszystko solidnie, materiału nie żałował. Zrobiłem może 200km i kabelek znowu jest przerwany. Macie jakiś patent na mocne złącze w tym miejscu? Najprawdopodobniej lutowanie jest zbyt wrażliwe na wibracje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lutowany był sam przewód w swoim ciągu czy do konektora lub oczka na końcu? Jeśli to jakiegoś konektorka to powinien zalutować tylko końcówkę a te szersze listki zagiąć na izolacji porządnie i na to termokurcz.

 

Jeśli trzeba połączyć 2 kawałki przewodu to trzeba końcówki ocynować, zawinąć jedną na drugą i zalutować. I też termokurcz na to.

 

 

Ja tak zrobiłem sporo przewodów w Harrym i wszystkie się trzymają. A fachu elektryka nie posiadam zbyt wiele, nawet lutowanie średnio mi wychodzi.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwotne przerwanie było wewnątrz gumowego kolanka. Musiałem je trochę skrócić by dostać się do kabla. Po mojemu to przewód jest trochę za krótki. Ale dziwię się, że nie wpadłem na pomysł z zagięciem. Takie proste! Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyna usztywnia kabel,dlatego się łamie.W tym przypadku trzeba wymienić końcówkę.Tu nic nie zagniesz.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy jakim przebiegu? U mnie w RK przy ok. 60.000km nie bylo luzu na walku przy skrzyni, ale troche sie wyrobil ten walek przy dzwigni. Ale ten latwo wymienic.

 

Jeden znajomy w zeszlym roku na Faaker opowiadal o takim przypadku. Walek przy skrzyni mu sie wyrobil do zera, ale farta mial bo na drugim biegu. Doturlal sie jakos do serwisu. Ale jego motocykl starszy i przebieg raczej spory (nie pamietam ile).

Niestety, ale wyrobił się wałek, który wychodzi ze skrzyni biegów. Kupiłem nowy wodzik, który zakłada się na wałek wychodzący ze skrzyni i niestety na starym i nowym występuje taki sam luz. Założyłem stary przekładając go o jeden ząbek i okazało się, że jest na tyle ciasno, że nie było już żadnego luzu :crossy: . Zrobiłem zlot do twierdzy (jakieś 400km w jedną stronę) i niestety po powrocie okazało się, że luz znowu się pokazał :banghead: . Nie taki jak ostatnio ale niestety jest i chyba muszę jednak rozebrać skrzynię i wymienić ten wałek :banghead: :banghead: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wyrobil Ci sie ten wieloklin na ktory wchodzi dzwignia zmiany biegow czy ten co wchodzi do skrzyni? Bo jak ten od strony dzwigni to wystarczy (doraznie) zalozyc cienki kawalek plastiku, n.p. z etykietki butelki PET. Do zimy powinno wystarczyc. Szkoda w szczycie sezonu rozbierac skrzynie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...