turysta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 WoW, ale bigos.Czy ten silnik pracował kiedyś u Ciebie prawidłowo :icon_question: Na HSR'ach nie ćwiczyłem, ale w CV przy dyszach jak u Ciebie zalewanie skłoniłoby mnie do przeswietlenia zaworka iglicowego, pływaka i oczywiscie poziomu paliwa. To tak na start dla pkt 1 i 2. A pkt 3 - Qurim jest mocny w elektryce. Mocno ostatnio ćwiczył :icon_mrgreen: Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-ultima107" Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 generalnie to silnik pracuje zajebiaszczo. Tylko przy każdym uruchamianiu mam stresa czy zapali i czy wystarczy prądu na kręcenie. Na obroty wkręca się super i tak samo szybko schodzi z obrotów. Znalazłem wczoraj w instrukcji regulacji gaźników mikuni że dysza wysokich obrotów standard to 160 a nie 175. Tak do końca to nie wiem ale wydaje mi się że przy uruchamianiu to paliwo podaje dysza główna? A tak jeszcze na koniec to mi się przypomniało a propos akumulatora. Czasami jak pokręcę parę razy to w pewnym momencie rozłącza mi rozrusznik. Nie kręci tylko tak jakby pstrykał bendiks. Natomiast rozrusznik kręci się gdy startuję przyciskiem przy rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Przy uruchamianiu paliwo podaje dysza wolnych.Twoj problem to za mala pojemnosc, albo za male naladowanie aku.Czy masz i umiesz sie poslugiwac miernikiem wielofunkcyjnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-ultima107" Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ale chyba przy odpalaniu odkręca się manetką a wtedy to podaje chyba dysza główna. A miernik wielofunkcyjny to ten z przełącznikiem 220/12v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) Wygląda na to że wszystkie problemy mogą być winą akumulatora i układu rozruchowego. Zalewanie silnika, strzelanie, dźwięki z rozrusznika itd. Niewykluczone też że masz problem z gaźnikiem a dokładniej to z lewym powietrzem.Stąd problemy z obrotami i też problemy z odpalaniem i kichaniem w gaźnik. Spojrzałem w sieci na stronę Odyssey i tu są parametry Twojej baterii:http://www.odysseysoutheast.com/pc545-battery.php Spójrzcie na druga pozycję listy. Czyżby Twoje aku miało 12Ah? :icon_eek: Tyle to w małych japońcach jest, a co dopiero 107cu w Harrym. Odyssey podobno ma jakiś "przelicznik" baterii że niby ichniejsze "mniej Ah" to więcej niż seryjne Ah. Jeśli możesz zaszaleć i wyłożyć na nowe aku to weź coś z marki BigBoar, marka baterii z najmniejszą liczbą wad i największą ilością "zimnych" amperów na rozruch. Potem dopiero będzie zabawa z gaźnikiem, bo na chwilę obecną to można tylko błądzić. Turysta - jeszcze trochę i sam zacznę przewijać statory. :icon_mrgreen: Edytowane 10 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Spróbuj przy zapalaniu zimnego silnika nie dotykać gazu.Silnik ma zapalić bez gazu,gdy go dodajesz zalewasz świece. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Miernik wielofunkcyjny to ten z kilkoma skalami, napiecia, natezenia, mierzenia diod itpQurim, nie skreslalbym od razu Odyssey bo to najlepsze akumulatory AGM dostepne na rynku, 12 Ah aku zapala silnik Forda kolo 6l diesel. Natomiast trzeba sprawdzic stan ladowania tego aku, dlatego pytalem o miernik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-ultima107" Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro)trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800zł może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro)trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-ultima107" Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 czytałem twój wpis w sprawie dobrania gaźnika do evo 1600cm3. Przeczytałem tam coś ciekawego a propos montażu hsr 42/45 na portkach z gumowym łącznikiem. Czy połączenie gaźnika z łącznikiem gumowym jest zaciskane opaską stalową? Bo ja swój gaźnik tylko wciskam w ten gumowy łącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jeśli masz portki na śruby a do tego gumowy króciec gdzie gaźnik wchodzi na wcisk to tak, opaska powinna być.http://www.fmbchopperparts.com/images/mikuni-hsr-42-smoothbore-total-carburetor-kit-p-110.jpg Chyba że masz coś a`la seryjne portki z seryjną gumą, w która gaźnik wchodzi na wcisk i jest wtedy dociskany filtrem powietrza. Rozwiązanie trochę do bani nawet w seryjnym EVO, guma parcieje i nie trzyma w sumie tak mocno nawet gdy jest nowa. Zeszłego roku założyłem nówkę i wcale mi się nie podobało to połączenie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro)trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800zł może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro)trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800złMiałem to samo na silniku REVTECH 110 tez kombinowałem z aku,kupiłem hollwod No ale po koleji,wymieniłem swiece na NGK irydowe,rozrusznik oddałem do regeneracji,wymiana akumulatora wytrzymał jakos niecały rok,teraz mam jakis od BMW o mocy rozruchowek jakies 400Ah.Nie wiem jaki masz włącznik rozruchu to moze miec tez znaczenie,z tego co napisałes raczej nie masz dekompresatorow i dlatego tak sie dzieje. http://sklep.barieradzwieku.pl/produkty/1173857639/1252053273.html Edytowane 12 Maja 2011 przez Jar Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-ultima107" Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 pod koniec tygodnia ruszam z wymianą dysz. Zamówiłem w Custom Chrome dyszę główną 160 i dyszę wolnych obrotów 22,5. Zobaczymy czy przestanie się zalewać. Qurim bardzo cię proszę napisz mi jeszcze raz procedurę przestawienia iglicy. Tzn o ile ząbków przesunąć w którą stronę i przy jakiej pozycji wyjściowej. (fabryczne ustawienie iglicy) oraz odległość pływa od dołu komory pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wyjściowa pozycja iglicy zwykle jest na środku regulacji. Stąd regulujesz bogatszą lub uboższą mieszankę w zakresie obrotów użytkowych, nie wolnych obrotów. A instrukcji i informacje masz tu, jesli czaisz angielski:http://www.mikuni.com/pdf/hsr_tuningmanual_021003.pdf A jeśli nie czaisz angola to przetłumaczę co ciekawsze elementy instrukcji. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Dyna 2008. Jak poziom paliwa zbliża się do rezerwy, to zaczyna się problem z przyspieszaniem, tzn. przy odkręceniu silnik się przydusza i po chwili łapie ciąg, znowu się przydusi i znowu złapie. Z czym to może być związane? Zjawisko występuje tylko przy niskim poziomie paliwa w baku, nawet jak jeszcze kontrolka się nie świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Sprawdz jak leci paliwo po zdjeciu weza paliwowego z gaznika, zaraz zaraz czy to czasem nie wtrysk ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.