Boccacio Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Linka jest oryginał HD nie zmieniana. Nie znam sie na osłonach ale cała linka ma tradycyjny pancerz tylko przy samej ramie gdzie jest przymocowana do jeden dolnej części jest dodatkowa oslona. Poprzedni właściciel przed sprzedażą zdejmował chromowane osłony z silnika i klamki customowe na oryginalne i pewnie Gamoń nie dokręcił. Podociskam delikatnie i zobaczę czy bedzie ok. Dzięki Fis jak zawsze nieoceniony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam, koledzy gdzieś już to było , ale nie potrafię znaleźć: w mojej electrze TC96 (10r) przy zapalaniu ,od strony sprzęgła, słuchać zazwyczaj podwójne uderzenie ( tak jakby metal o metal ) - co to może być , czy wałek rozrusznika nie zazebia się prawidłowo czy co? Dźwiek się wydobywa niezależnie czy mot jest zimne czy ciepłe - i tylko przy zapalaniu - wciskam guzik startera , dwa uderzenia i moto pali bez problemu. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A ja mam pytanie kto wie gdzie sprawdzić lub poda, jakie są śruby trzymające maskownice?( to przykrywające półki, chromowane), a także jakie są śruby do szabli (to trzymające błotnik z tyłu, ale obawiam się, że poprzedni właściciel wkręcił na szybko i na hama metryczne) w Heritage 1991 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A ja mam pytanie kto wie gdzie sprawdzić lub poda, jakie są śruby trzymające maskownice?( to przykrywające półki, chromowane), a także jakie są śruby do szabli (to trzymające błotnik z tyłu, ale obawiam się, że poprzedni właściciel wkręcił na szybko i na hama metryczne) w Heritage 1991 rok.Tu znajdziesz :happy: http://www.stcharlesharleydavidson.com/OEMpartfinder.htm# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WODZU_3xl Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Cześć wszystkim. Pogmerałem po forum i nawet podobny wątek gdzieś znalazłem, ale temat umarł daaaaawno temu, a zagadanie na priv założyciela tematu nic nie dało więc spróbuję tu.Harley dyna switchback i problem z kontrolką akumulatora. Motocykl pali od strzała. Akumulator nawet jak stał w zimę to 12,6 trzyma (na tyle dobrze naładowany, że ładowarka nie widzi potrzeby doładowania go). Po odpaleniu 14,3 - napięcie równiutkie w tej okolicy cały czas. Wbijam jedynkę ruszam i po dosłownie 500 metrach zapala się kontrolka akumulatora (błąd niskiego napięcia 0562). Po przejechaniu 3 kilometrów kontrolka gaśnie i można przejechać 500 km bez problemu żadnego. Problem nie występuje nagminnie. Raz się zapala, a raz nie.Najpierw pomierzyłem wszystko. potem stwierdziłem, że może jakiś "stary błąd", bo poprzedni akumulator umarł w motocyklu, ale skasowanie błędu nie pomogło. Akumulator wydaje się ok. (w zasadzie nowością pachnie - dedykowany do tego konkretnie modelu więc parametry ok.), ładowanie jest. Masa oczyszczona dokręcona, wszystkie styki przejrzane. Jakieś sugestie???Regulator też wydaje się ok, ale już mam mętlik we łbie i może ktoś świeżym okiem na to spojrzy. Z góry dzięki za wszystkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zmierz jeszcze raz napiecie na klemach akumulatora, tyle ze wlacz swiatla w moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WODZU_3xl Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Mierzone było właśnie na włączonych światłach. U mnie zawsze się świecą więc siłą rzeczy. Ale dodatkowo zamieszam - tym razem udało mi się zmierzyć napięcie właśnie wtedy gdy wywaliło błąd. Tak jak pisałem zazwyczaj zapali się i za moment gaśnie więc pomiar był już z "czystym kontem". Pomiary są wtedy książkowe, ale tym razem udało mi się złapać pomiar właśnie wtedy gdy świeciła się kontrolka i tu nie dziwię się, że błąd 0562, bo napięcie było w okolicy 12,10. Motocykl postał trochę i bez błędu znowu 14,3 (na obrotach do 14,5 max). Czyli pierwszy podejrzany w postaci regulatora już wymontowany. W sobotę potestuję nowy. Miał ktoś taki przypadek, że regulator wariuje przez chwilę a potem można zrobić 300 km i nic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Cześć Proszę o poradę jakiego smaru użyć do nasmarowania główki ramy.Czy zwykły ŁT-43 wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Wystarczy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boccacio Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Cześć Szefy:) Szukam Kamrata z okolic Ełku czy też najlepiej Suwałk co to się zna dobrze na mapowaniu;) Zmieniłem w wydechy i filtr powietrza. Mam Super Tuner SE ale mam problemy z rozkimką tego tematu. Moto po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty i niestety nie umiem przemalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boccacio Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Pytanie do Kolegów - czy słyszał ktoś o tej firmie https://m.facebook.com/SuperTunerPL/ . Czy można skonfigurować mapy na tunerze SE w oparciu o zainstalowany osprzęt? Kontaktowałem sie z nimi i napisali ze mogą wszystko zrobić wysyłkowo tzn podaje co zmieniłem w moto - wysyłam im swój SE super tuner a oni odsyłają z mapa skonfigurowana pod graty. Wgrywam i po temacie. Czy to ma sens a moze ktoś zna te firmę? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Koledzy mam pytanko dotyczy Electry 2010 96" Wczoraj chwile pojeździłem jakieś 50-60km i gdy wróciłem do domu to silnik wydawał się strasznie gorący . Zarówno silnik jak i kapa sprzęgła i skrzynia dosłownie pażyła . Czy to gorąco jest ok czy może coś się dzieje . A tak wołgę to może wiecie jaka jest optymalna temperatura dla pracy silnika . Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Miałem podobnie....dlatego założyłem chłodnicę....ale ten typ tak ma....grzeje się dużo bardziej niż TC 88. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 WitamCzytałem na forum USA, że 96", 103" i 110" bardziej się grzeją i są głośniejsze.Taka konstrukcja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 SiemaMoto: 2004 FLHRSI TC88 Road King Custom 25tys mil przebiegu.Problem: nie chce odpalić na gorącym silniku.Cała sprawa wygląda tak że pod koniec maja motocykl był serwisowany u małego H-D (oleje filtry, świece) potem zrobiłem nim 2300km w kilka dni i wszystko ok poza mega ulewą w tatrach gdzie jak dostał wody to przerywał i czasami pracował na jeden cylinder. Mechanik u małego powiedział że to przez to że za słabo był nałożony kabel na świecę. (przy okazji kopał) Poprawili i znowu zrobiłem 2tys km w dwa dni. Wszystko bez najmniejszych problemów i w słońce i w deszcz.Teraz na zimno pali od kopa. Ale na gorącym rozrusznik kręci a ten nie chce odpalić jeżeli pomęczę go przekręcając manetkę kilkakrotnie to jest szansa że odpali, ale przez ok minutę chodzi na bardzo wysokich obrotach potem wszystko wraca do normy.Ktoś miał podobny problem? Czy to mogą być nowe świece? Albo stare kable? Akumulator wydaje się ok. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.