Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Linka jest oryginał HD nie zmieniana. Nie znam sie na osłonach ale cała linka ma tradycyjny pancerz tylko przy samej ramie gdzie jest przymocowana do jeden dolnej części jest dodatkowa oslona. Poprzedni właściciel przed sprzedażą zdejmował chromowane osłony z silnika i klamki customowe na oryginalne i pewnie Gamoń nie dokręcił. Podociskam delikatnie i zobaczę czy bedzie ok. Dzięki Fis jak zawsze nieoceniony. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, koledzy gdzieś już to było , ale nie potrafię znaleźć: w mojej electrze TC96 (10r) przy zapalaniu ,od strony sprzęgła, słuchać zazwyczaj podwójne uderzenie ( tak jakby metal o metal ) - co to może być , czy wałek rozrusznika nie zazebia się prawidłowo czy co? Dźwiek się wydobywa niezależnie czy mot jest zimne czy ciepłe - i tylko przy zapalaniu - wciskam guzik startera , dwa uderzenia i moto pali bez problemu.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie kto wie gdzie sprawdzić lub poda, jakie są śruby trzymające maskownice?( to przykrywające półki, chromowane), a także jakie są śruby do szabli (to trzymające błotnik z tyłu, ale obawiam się, że poprzedni właściciel wkręcił na szybko i na hama metryczne) w Heritage 1991 rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie kto wie gdzie sprawdzić lub poda, jakie są śruby trzymające maskownice?( to przykrywające półki, chromowane), a także jakie są śruby do szabli (to trzymające błotnik z tyłu, ale obawiam się, że poprzedni właściciel wkręcił na szybko i na hama metryczne) w Heritage 1991 rok.

Tu znajdziesz :happy: http://www.stcharlesharleydavidson.com/OEMpartfinder.htm#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Pogmerałem po forum i nawet podobny wątek gdzieś znalazłem, ale temat umarł daaaaawno temu, a zagadanie na priv założyciela tematu nic nie dało więc spróbuję tu.

Harley dyna switchback i problem z kontrolką akumulatora. Motocykl pali od strzała. Akumulator nawet jak stał w zimę to 12,6 trzyma (na tyle dobrze naładowany, że ładowarka nie widzi potrzeby doładowania go). Po odpaleniu 14,3 - napięcie równiutkie w tej okolicy cały czas. Wbijam jedynkę ruszam i po dosłownie 500 metrach zapala się kontrolka akumulatora (błąd niskiego napięcia 0562). Po przejechaniu 3 kilometrów kontrolka gaśnie i można przejechać 500 km bez problemu żadnego. Problem nie występuje nagminnie. Raz się zapala, a raz nie.

Najpierw pomierzyłem wszystko. potem stwierdziłem, że może jakiś "stary błąd", bo poprzedni akumulator umarł w motocyklu, ale skasowanie błędu nie pomogło. Akumulator wydaje się ok. (w zasadzie nowością pachnie - dedykowany do tego konkretnie modelu więc parametry ok.), ładowanie jest. Masa oczyszczona dokręcona, wszystkie styki przejrzane. Jakieś sugestie???

Regulator też wydaje się ok, ale już mam mętlik we łbie i może ktoś świeżym okiem na to spojrzy. Z góry dzięki za wszystkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzone było właśnie na włączonych światłach. U mnie zawsze się świecą więc siłą rzeczy. Ale dodatkowo zamieszam - tym razem udało mi się zmierzyć napięcie właśnie wtedy gdy wywaliło błąd. Tak jak pisałem zazwyczaj zapali się i za moment gaśnie więc pomiar był już z "czystym kontem". Pomiary są wtedy książkowe, ale tym razem udało mi się złapać pomiar właśnie wtedy gdy świeciła się kontrolka i tu nie dziwię się, że błąd 0562, bo napięcie było w okolicy 12,10. Motocykl postał trochę i bez błędu znowu 14,3 (na obrotach do 14,5 max). Czyli pierwszy podejrzany w postaci regulatora już wymontowany. W sobotę potestuję nowy. Miał ktoś taki przypadek, że regulator wariuje przez chwilę a potem można zrobić 300 km i nic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Szefy:) Szukam Kamrata z okolic Ełku czy też najlepiej Suwałk co to się zna dobrze na mapowaniu;) Zmieniłem w wydechy i filtr powietrza. Mam Super Tuner SE ale mam problemy z rozkimką tego tematu. Moto po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty i niestety nie umiem przemalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Kolegów - czy słyszał ktoś o tej firmie https://m.facebook.com/SuperTunerPL/ . Czy można skonfigurować mapy na tunerze SE w oparciu o zainstalowany osprzęt? Kontaktowałem sie z nimi i napisali ze mogą wszystko zrobić wysyłkowo tzn podaje co zmieniłem w moto - wysyłam im swój SE super tuner a oni odsyłają z mapa skonfigurowana pod graty. Wgrywam i po temacie. Czy to ma sens a moze ktoś zna te firmę? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko dotyczy Electry 2010 96" Wczoraj chwile pojeździłem jakieś 50-60km i gdy wróciłem do domu to silnik wydawał się strasznie gorący . Zarówno silnik jak i kapa sprzęgła i skrzynia dosłownie pażyła . Czy to gorąco jest ok czy może coś się dzieje . A tak wołgę to może wiecie jaka jest optymalna temperatura dla pracy silnika .

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie....dlatego założyłem chłodnicę....ale ten typ tak ma....grzeje się dużo bardziej niż TC 88.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema
Moto: 2004 FLHRSI TC88 Road King Custom 25tys mil przebiegu.
Problem: nie chce odpalić na gorącym silniku.

Cała sprawa wygląda tak że pod koniec maja motocykl był serwisowany u małego H-D (oleje filtry, świece) potem zrobiłem nim 2300km w kilka dni i wszystko ok poza mega ulewą w tatrach gdzie jak dostał wody to przerywał i czasami pracował na jeden cylinder. Mechanik u małego powiedział że to przez to że za słabo był nałożony kabel na świecę. (przy okazji kopał) Poprawili i znowu zrobiłem 2tys km w dwa dni. Wszystko bez najmniejszych problemów i w słońce i w deszcz.

Teraz na zimno pali od kopa. Ale na gorącym rozrusznik kręci a ten nie chce odpalić jeżeli pomęczę go przekręcając manetkę kilkakrotnie to jest szansa że odpali, ale przez ok minutę chodzi na bardzo wysokich obrotach potem wszystko wraca do normy.

Ktoś miał podobny problem? Czy to mogą być nowe świece? Albo stare kable? Akumulator wydaje się ok.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...