Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

ja zaczął bym od świec jeśli są zimne to ok a jak się rozgrzeją to mogą dostawać przebicia.

Wykręć świece i sprawdź je.

 

Wczoraj sprawdzałem temp jak przyjechałem ze zlotu przedni cylinder 110 stopni tylny 122 stopnie ładnie się grzeje.

Ale pamiętam, że moja Yama 1900 podobnie się grzała chociaż miała chłodnicę oleju.

 

cxpeky63 na jakim oleju latasz w silniku?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez maniek1300
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś sprawdzić temp. Obudowy sprzęgła po jeździe? Najlepiej w TC 96"

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Kolegów - czy słyszał ktoś o tej firmie https://m.facebook.com/SuperTunerPL/ . Czy można skonfigurować mapy na tunerze SE w oparciu o zainstalowany osprzęt? Kontaktowałem sie z nimi i napisali ze mogą wszystko zrobić wysyłkowo tzn podaje co zmieniłem w moto - wysyłam im swój SE super tuner a oni odsyłają z mapa skonfigurowana pod graty. Wgrywam i po temacie. Czy to ma sens a moze ktoś zna te firmę? Pozdro

 

Daj sobie z nim spokój. Facet strasznie niesłowny.Umawia się , nie przyjeżdża, kreci, póxniej nie odbiera telefonu...to z moja sprawą dogrania pilotów fob do dwóch motocykli czyli kasa za 2 szt naraz. Jeszcze kolega z mojego miasta wysłał do niego piloty i moduł na dogranie to czekał 2 miesiace po iluśnastu telefonach i interwencjach. Jak najdalej od takich ludzi.

 

Witam, koledzy gdzieś już to było , ale nie potrafię znaleźć: w mojej electrze TC96 (10r) przy zapalaniu ,od strony sprzęgła, słuchać zazwyczaj podwójne uderzenie ( tak jakby metal o metal ) - co to może być , czy wałek rozrusznika nie zazebia się prawidłowo czy co? Dźwiek się wydobywa niezależnie czy mot jest zimne czy ciepłe - i tylko przy zapalaniu - wciskam guzik startera , dwa uderzenia i moto pali bez problemu.

 

Mam to samo w tym roczniku tylko w Street Glidzie. Tez nie wiem co to jest. Motor poza tym chodzi ok. Odpowiedział Ci ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie niekt nie odpowiedział, moto też chodzi normalnie tylko dziwnje odpala - mam też Herytyka ale 88" (2006r) i tam nie ma tego przy starcie. Mam proźbę co do temperatury silnika czy w twoim SG też silnik , skrzynia , obudowa sprzegla sa tak gorące że aż parzą.?

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

powiedz mi co masz zalane do skrzyni silnika i sprzęgła. Ja wczoraj wróciłem ze zlotu było około 35stopni i jak przyjechałem to sprawdzałem temperaturę i silnik przy świecach 110 i 122 stopnie, skrzynia około 70 i sprzęgło też coś koło tego. Pomiar wykonany termometrem cyfrowym.

Wysoka temperatura może być spowodowana źle zestrojonym np: gaźniorem, rurami lub filtrem powietrza.

Jak się mylę to mnie poprawcie. Ale wiem z japoni , że jak były wybebeszone wydech i zmieniony filtr powietrza to kolana były aż fioletowe.



Witam

 

pytanie mam jaki powinien być naciąg pasa napędowego w RK TC88 2005r. Bo słyszałem, że około 1cm ugięcia a nie jak podaje serwisówka.

Ten centymetr ugięcia powiedział mi kolo z HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czesc

mam problem z odpowietrzeniem hamulca przedniego w sporcie,po wymianie przewodu hamulcowego

probowalem to zrobic tak,zalalem nowym plynem DOT5,po czym naciskalem klamke wielokrotnie i odkrecalem odpowietrznik

i tak w kolko,wiele razy i nic,w dalszym ciagu dzwignia hamulca przesuwa sie bez oporu

jest tez druga rzecz,mianowicie DOT5,ktory zakupilem jest koloru powiedzmy fioletowego

natomiast poprzednio w ukladzie byl plyn w kolorze slomkowym ?

w serwisowce i na pokrywie zbiorniczka plynu pisze ,ze powinien byc DOT5

moze ktos z Was wie jak poprawnie odpowietrzyc ten uklad hamulcowy ?

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z jakimś mechanikiem , może pożyczy Ci zestaw do samodzielnego odpowietrzania. Do odpowietrzania potrzeba dwóch osób - z czego jedna musi się na tym znać.

Ja odp. czymś podobnym http://archiwum.allegro.pl/oferta/pompa-prozniowa-do-odpowietrzania-hamulcow-a1023-i4673965982.html

Edytowane przez lech N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

mam problem z odpowietrzeniem hamulca przedniego w sporcie,po wymianie przewodu hamulcowego

probowalem to zrobic tak,zalalem nowym plynem DOT5,po czym naciskalem klamke wielokrotnie i odkrecalem odpowietrznik

i tak w kolko,wiele razy i nic,w dalszym ciagu dzwignia hamulca przesuwa sie bez oporu

jest tez druga rzecz,mianowicie DOT5,ktory zakupilem jest koloru powiedzmy fioletowego

natomiast poprzednio w ukladzie byl plyn w kolorze slomkowym ?

w serwisowce i na pokrywie zbiorniczka plynu pisze ,ze powinien byc DOT5

moze ktos z Was wie jak poprawnie odpowietrzyc ten uklad hamulcowy ?

Witaj

Ja odpowietrzałem układ hamulcowy korzystając z pomocy kolegi, ale być może ten zestaw zaproponowany przez Lecha nie jest złym rozwiązaniem? Co do koloru płynu - wymieniałem całość płynu w obu hamulcach, oryginalny płyn faktycznie był koloru żółto-pomarańczowego-słomkowego (lub koło tego gdzieś :blink: :icon_rolleyes: ) a nowy tak pod fiolet faktycznie podchodził. W moim przypadku to bez znaczenia było bo i tak wymieniałem całość.

@olkrzys

Rozumiem, że chodzi o ten sam rocznik sporciaka obu typów - osobiście nie spotkałem się z uszczelką dla modelu 883 i aż takiej wiedzy nie posiadam - jedynie co mogę stwierdzić, to (o ile Koledzy z forum nie mają tego gdzieś w manualach albo głowach) telefon do malyhd - wiem, to marna rada ale jak doradzić dobrze to nie wiem, a źle doradzic nie chcę - jeszcze wiele nauki przede mną ;)

Pozdrawiam serdecznie

1. Nigdy nie kłóć się z głupcem. Ludzie mogą nie dostrzec różnicy

2. Jeśli podejmiemy walkę, możemy przegrać. Jeśli jej nie podejmiemy - już przegraliśmy. Leonidas - król Spartan

3. "Czasem wygrywasz, czasem przegrywasz, ale zwycięstwa nie mogą być powodem do wywyższania się a porażki powodem do załamywania, bo wygrywać i przegrywać trzeba umieć z klasą"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

mam problem z odpowietrzeniem hamulca przedniego w sporcie,po wymianie przewodu hamulcowego

probowalem to zrobic tak,zalalem nowym plynem DOT5,po czym naciskalem klamke wielokrotnie i odkrecalem odpowietrznik

i tak w kolko,wiele razy i nic,w dalszym ciagu dzwignia hamulca przesuwa sie bez oporu

jest tez druga rzecz,mianowicie DOT5,ktory zakupilem jest koloru powiedzmy fioletowego

natomiast poprzednio w ukladzie byl plyn w kolorze slomkowym ?

w serwisowce i na pokrywie zbiorniczka plynu pisze ,ze powinien byc DOT5

moze ktos z Was wie jak poprawnie odpowietrzyc ten uklad hamulcowy ?

Odpowietrzenie nie jest zbyt skomplikowaną sprawą i dasz sobie z tym radę sam (choć trzeba nieraz trochę się nagimnastykować).

 

1. Po podpompowaniu niezbyt szybkimi ruchami naciśnij klamkę.

2. Cały czas trzymając klamkę odkręć odpowietrznik (klamka dojdzie aż do manetki), po wypływie płynu z bąbelkami powietrza lub samego powietrza zakręć odpowietrznik. Dopiero teraz wolno puścić klamkę.

3. podpompuj kilka razy niezbyt szybkimi ruchami i znów naciśnij klamkę.

Powtarzaj punkt 2 i 3 aż z odpowietrznika nie będzie lecieć powietrze.

 

Trzeba pamiętać o założeniu wężyka na odpowietrznik i uzupełnianiu nowego płynu w zbiorniczku (pompa nie może zaciągnąć powietrza, bo cała operacja - od nowa).

 

Musi się udać. Jeśli to nie daje rezultatu, najpewniej są 2 tego powody:

a) niedokręcona któraś ze śrub do wężyka (raczej będzie to widoczne, bo połączenie będzie się pocić),

b) do wymiany tłoczek w pompie.

Edytowane przez Motocyklista na motocyklu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi

niestety jakos nie moge odpowietrzyc tego ukladu w sposob klasyczny,ktory podaliscie

zakupilem te pompe do odpowietrzania na allegro,jak dojdzie to sprobuje z nia,na wszelki wypadek kupilem rowniez reperaturke pompki

dziwi mnie tylko to,ze w motocyklu z przebiegiem 11000 mil pompka bylaby do naprawy juz,bo wyciekow nie ma,

chociaz kto wie,moze nie przebieg,a czas zrobil swoje,w koncu minelo mu juz 10 lat

Edytowane przez BLACKY4

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siema

Moto: 2004 FLHRSI TC88 Road King Custom 25tys mil przebiegu.

Problem: nie chce odpalić na gorącym silniku.

 

Cała sprawa wygląda tak że pod koniec maja motocykl był serwisowany u małego H-D (oleje filtry, świece) potem zrobiłem nim 2300km w kilka dni i wszystko ok poza mega ulewą w tatrach gdzie jak dostał wody to przerywał i czasami pracował na jeden cylinder. Mechanik u małego powiedział że to przez to że za słabo był nałożony kabel na świecę. (przy okazji kopał) Poprawili i znowu zrobiłem 2tys km w dwa dni. Wszystko bez najmniejszych problemów i w słońce i w deszcz.

 

Teraz na zimno pali od kopa. Ale na gorącym rozrusznik kręci a ten nie chce odpalić jeżeli pomęczę go przekręcając manetkę kilkakrotnie to jest szansa że odpali, ale przez ok minutę chodzi na bardzo wysokich obrotach potem wszystko wraca do normy.

 

Ktoś miał podobny problem? Czy to mogą być nowe świece? Albo stare kable? Akumulator wydaje się ok.

Olej to REV TECH. Świece i Kable zmienione i trochę się poprawiło ale cudów nie ma. Dalej tan sam problem.

Pojechałem nimdo serwisu żeby podłączyć pod kompa i pokazało im:

Front Cylinder no Combustion.

Rear cylinder no Combustion.

Czyli że silnik w danym momencie nie spala (nie działa) pokazywało im to kiedy silnik był włączony i normalnie działał. Sprawdzane było i na zimnym i na gorącym. Skasowali 60funtów i powiedzieli że nic nie wiedzą i że muszą głębiej pogrzebać żeby dowiedzieć się co mu jest. :/

 

Nagrałem filmik jak to wygląda może to przybliży komuś co za cherezje opowiadam i będzie w stanie mi pomóc. :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=OJJk_7gJk8M

 

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Wyjalem, mam w rece odpiety od moto. Czym i jak czyscic? Szczota? Szmata? Z benzyna czy bez? Nie chce uszkodzic. Tam na sprezynie jest taka tulejka co ja mozna podnieść, w środku tez czyscic? Sorry za dziwne pytania ale nie chce uszkodzic.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem kolej na mnie :(

Motocykl taki sam jak u poprzedniego użytkownika czyli Road King Custom 2004r silnik 88cali. 12tys mil.

Problem z kontrolką Engine check.

Kiedy jest bez problemu przy odpalanieu włączam zapłon, kontrolka sie zapala, pompa napompuje ciśnienie, kontrolka gaśnie, odpalam motocykl.

Od niedawna kontrolka dopiero gaśnie po krótkiej jeździe, czasami pojawi się na chwilkę podczas jazdy.

Brak jakich kolwiek objawów negatywnej pracy silnika.

Przy skanaowaniu nie wykazuje żadnych błędów.

Motocykl pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów, tylko ta kontrolka dziwnie się zachowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...