Skocz do zawartości

mirek59

H-D
  • Postów

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mirek59

  • Urodziny 07/07/1959

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kołobrzeg

Osobiste

  • Motocykl
    RK FLHRSI CUSTOM 2006r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    607254210

Osiągnięcia mirek59

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ronnies/showmodel.asp?make=hdmc
  2. Ja zalewam, RK Custom 2006 TC88 : Skrzynia+Sprzęgło HD Formula+ Silnik HD Genuine 20w50 Mineral i jest wszystko super ;) :)
  3. Witam, kupię pompkę w rozsądnej cenie :)
  4. Siemanko Mariusz, serwisówka do RK 2006, TC88, FLHRSI, pisze: motocykl w pionie tylne koło w powietrzu ugięcie 4,8 - 6,4 mm, motocykl na bocznej stopce bez kierowcy i bagażu ugięcie 6,4 - 7,9 mm. W tych pomiarach siła docisku pasa to 10 lbs. (4,5 kg) Pzdr.
  5. Kupię oryginalną pompkę do pompowania zawieszeń w HD
  6. Nie sprawdzałem napinaczy. W styczniu jestem umówiony, na ogólny przegląd w serwisie H-D
  7. Czytam, czytam i można zgłupieć, moto by stało cały sezon, a ja dalej bym nie wiedział czym zalać. Road King Custom 2006 r. 33000 mil przebiegu raczej pewny, chociaż ręki sobie nie urwie . Jak zalecają serwisy H-D w Polsce mam zalane Silnik : GENUINE 20 W 50 minerał , Skrzynia i sprzęgło FORMUŁA + i jestem bardzo zadowolony z pracy silnika i skrzyni biegów. Pzdr. Mirek
  8. Problem rozwiązany.Okazało się, że regulator napięcia do wymiany. Najprościej sprawdzić jest alternator,na wyjściu powinno być 30-40 v. prądu zmiennego, przy 2 000 obrotów i u mnie tak było. samego regulatora elektryk nie był w stanie sprawdzić, chociaż to było zbyteczne, gdyż byłem pewny, że jest on do wymiany (kupiłem zamiennik za 320 pln.) Po podłączeniu regulatora, napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku było 14v :rolleyes:
  9. Są dwie kostki przy regulatorze, jedna łączy się przewodem z alternatorem i chyba o nią chodzi ?
  10. Witam! Dzisiaj po przejechaniu kilometra,zapaliły mi się na tarczy licznika dwie ikony (czerwony-akumulator i silnik). Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, czerwony akumulator znikł, lecz ikonka silnika często się pokazuje, pierwsze co zrobiłem to zmierzyłem napięcie na akumulatorze, na postoju ma 12,58 v, a na uruchomionym silniku ma 12,22 v i obojętnie przy jakich obrotach napięcie się nie zmienia, może macie jakieś podpowiedzi na temat tego problemu (jak sprawdzić regulator napięcia?). Pzdr Mirek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...